Joo, kavaisin Tohtorin luona ja nyt yritan jarjestella pysyvampaa ratkaisua.:wave:
mää mietin kans yks päivä tässä joku aika sitten mielessäni että missä olet mutta päättelin että olet vierahilla mailla ja siellähän sinä näköjään ollutkin
Joo, kavaisin Tohtorin luona ja nyt yritan jarjestella pysyvampaa ratkaisua.:wave:
mää mietin kans yks päivä tässä joku aika sitten mielessäni että missä olet mutta päättelin että olet vierahilla mailla ja siellähän sinä näköjään ollutkin
=) :wave:Tassahan mina!
Asiankannattaja tapansa mukaan valvoo...ai joko kaik läks nukkuu?
Nukutko sä ikinä? vai ootko lomalla että voi yöt valvoo ja päivät torkkua.Mua tässä jo nukuttaa ja pitäs kai mennä ettei tästä valvomisesta tulis ihan tapa mut eikai se nyt haittaa jos loman alkuun vähän valvookin ja aamusin nukkuu pidempään. Pikusen kyllä jo suu repeilee.Asiankannattaja tapansa mukaan valvoo...
En ole lomalla. Unihäiriö vaivaa. Tulee valvottua pitkään ja korjattua univelat aina milloin Matti Nukkunen suvaitsee saapua.Nukutko sä ikinä? vai ootko lomalla että voi yöt valvoo ja päivät torkkua.Mua tässä jo nukuttaa ja pitäs kai mennä ettei tästä valvomisesta tulis ihan tapa mut eikai se nyt haittaa jos loman alkuun vähän valvookin ja aamusin nukkuu pidempään. Pikusen kyllä jo suu repeilee.
Tuo ei kuulosta kovin terveelliseltä: / miten sä töitä teet jos valvot yöt ja muutenkin elämä sitten ihan nurinkurin. Mä yritän lähettää sitä masaa sinne ellei se sitten taas eksy matkalla.En ole lomalla. Unihäiriö vaivaa. Tulee valvottua pitkään ja korjattua univelat aina milloin Matti Nukkunen suvaitsee saapua.
Joo lähetä Masa tänne vaikka useamminkin. Muistiko se toimittaa sinulle sen täyttämäni kupongin?Tuo ei kuulosta kovin terveelliseltä: / miten sä töitä teet jos valvot yöt ja muutenkin elämä sitten ihan nurinkurin. Mä yritän lähettää sitä masaa sinne ellei se sitten taas eksy matkalla.
Koitan potkia sitä pepulle että ei jäis matkalle haahuilemaan. Ja kyllä se toi sen pikatoimituksella,oli pikakirjeenä vissiin lähetetty...Ja onni suosi rohkeaa elikkäs ei muutakun kainaloon vaan ja :hug:Joo lähetä Masa tänne vaikka useamminkin. Muistiko se toimittaa sinulle sen täyttämäni kupongin?
Ensin kukkasia. :flower: Noin, ole hyvä.Koitan potkia sitä pepulle että ei jäis matkalle haahuilemaan. Ja kyllä se toi sen pikatoimituksella,oli pikakirjeenä vissiin lähetetty...Ja onni suosi rohkeaa elikkäs ei muutakun kainaloon vaan ja :hug:
Hyvää yötä.mä lähen jo kömpii petiin joten
ne on mykkiä ei ne ääneen määi.Hyvää yötä.
En minä noita lampaita osaa laskea. Määkivät perhanat ja pitävät hereillä kahta kauheammin.
Hyi mikä sananvalinta.Tätä työpäivää sais lyödä vitulla päähän, mur.
Mut kotona onneks oli joku ihana pilpustanu mulle valmiiksi kippoihin sipulia ja paprikaa, niin sain näppärästi täytteet iltapalamunakkaaseen
Ei työssä itsessään oo mitään vikaa, tänään oli vaan kaikkee sähläämistä.Hyi mikä sananvalinta.
Sitäpaitti jos työ olis herkkua, niin herrat tekis sen itte.
No ei kai siinä, yölisät ja parin tunnin palkka pelkästä venailusta, + oikee palkka. Ehkä seuraavana palkkapäivänä ei enää vituta..Kuulostaapa sirahvi aika surkeelta sekoilulta tuo sun työvuoro. Nyt nukkumaan ja aamulla parempi mieli :hug:
Juu juu, tuolla ne menee ihan et brains.... On vissiin aivot hukassa yhdeltä jos toiseltakinJahas. Mythago on vielä paikalla. Sitä se teettää kun zombiemummot valvottaa...