The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nukutko sä ikinä? vai ootko lomalla että voi yöt valvoo ja päivät torkkua.Mua tässä jo nukuttaa ja pitäs kai mennä ettei tästä valvomisesta tulis ihan tapa mut eikai se nyt haittaa jos loman alkuun vähän valvookin ja aamusin nukkuu pidempään. Pikusen kyllä jo suu repeilee.
En ole lomalla. Unihäiriö vaivaa. Tulee valvottua pitkään ja korjattua univelat aina milloin Matti Nukkunen suvaitsee saapua.

kahvikirahvi
Tätä työpäivää sais lyödä vitulla päähän, mur.
Mut kotona onneks oli joku ihana pilpustanu mulle valmiiksi kippoihin sipulia ja paprikaa, niin sain näppärästi täytteet iltapalamunakkaaseen :)

kahvikirahvi
Hyi mikä sananvalinta.

Sitäpaitti jos työ olis herkkua, niin herrat tekis sen itte.
Ei työssä itsessään oo mitään vikaa, tänään oli vaan kaikkee sähläämistä.

Mää oon aina työpisteessä A yksinäni työskentelemässä, ja firman muu väki seikkailee vuorotellen paikoissa A-X. Tänään mua pyydettiin sairastuuraajaksi pisteeseen B, johon sitten (itselleni ennestään tuntemattoman) työparini kanssa lähdin. Matkalla selvis että kumpikaan ei oo siellä paikassa B ennen käynyt, eikä tiedetty miten hommat siellä tehdään ja miten sinne työpisteeseen edes päästään.
No, soitto korkeemmalle taholle selvitti että paikasta C lähtee duunari paikkaan B mun seuraksi, ja mun työpari puolestaan lähtee paikkaan C. Mää vartosin tunnin siinä pihalla ja ihmettelin kun ei kuulunu, menin sisälle ja tein sen verran hommia mitä puhelinneuvoilla sain tehtyä. Tunti vierähti sielläkin, ja sitten infottiin että mun seuraksi tulossa oleva duunari oli ottanut vahingossa C-paikan avaimet mukaan, ollessaan parin kilometrin päässä B.stä. Ei siinä mitään, mutta kun matkaa työpisteiden välillä on muutaman kymmenen kilometriä.. Että reilusti yli pari tuntia odottelin siellä yksinäni enkä saanu tehtyä oikein mitään kun on sen verran outo toi B, kun ekaa kertaa siellä olin.
+ pari muuta pikku muuttujaa, mutta en jaksa runoilla tästä enempää.

kahvikirahvi
Kuulostaapa sirahvi aika surkeelta sekoilulta tuo sun työvuoro. Nyt nukkumaan ja aamulla parempi mieli :hug:
No ei kai siinä, yölisät ja parin tunnin palkka pelkästä venailusta, + oikee palkka. Ehkä seuraavana palkkapäivänä ei enää vituta..

Mutta joo, kai se tarvii tonne nukkumatouhuihin itekkin lähteä, jaksa kuunnella enää ku pp mölisee. Muistan kun odotin niin innoissani että se oppisi puhumaan. Nyt se osaa, mutta välillä käy mielessä että olispa se välillä hiljaa. Ja nyt se höpöttelee yötä myötenkin, unissaan huutelee mokoma mölyapina :D :heart:

Heräsin yks yö kun se alko vieressä unissaan mua huidoksimaan, ja mää äidin roolissani tietenkin rupesin rauhottelemaan, ja tää vaan hieroo päätä ja huutaa että LIPPIS, LIPPIS. Viime yönä se huuteli AUTOa, ja äskön kuulu vaan hitonmoinen karjasu että EEEEEIIIIIIII, ÄITI!!!

IhanaValo
Selkä kipee..aamuyöstä kuopus huus sängyssään, oli nähnyt pahaa unta ja jalkansa oli kipeä. Kannoin tytön keittiöön ottamaan lääkettä ja hitto kun jokin kai naksahti selässä..vasemman puolen alimpien kylkiluiden välissä. Yritän tässä samalla venytellä mut hemmetti kun koskee : /

Huomenta:)

teetä ja ruisleipää salaatilla leikkeleellä ja kurkulla:p

näin outoja unia ja kun aiemmin heräsin niin muistin mitä näin mutta nyt en enää..jotain tyyppejä siellä kait oli.

Mitäköhän sitä pitäs tänää keksiä,aurinko yrittää tulla esiin muttei taida ihan vielä uskaltaa. ja pyykkikone taas hurruuttaa petivatteita.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä