Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

• Viestiketjun aloittaja "Tinja"
  • Ensimmäinen viesti
das
[QUOTE="Heidi";28726157] Jos seksiä ei ole ollut, niin sitten olisin kyllä oikeasti huolissani tilanteesta.[/QUOTE]

Näin minäkin tämän asian ajattelen. Seksi sopisi siihen egon pönkittämiseen ja 40v villitykseen. Halu hakea jotakin uutta ja vipinää elämään. Mutta jos seksiä ei ole ollut, niin silloin on rakastumisen huuma kyseessä tai vähintäänkin hyvin vahva ihastuminen. Ei sitä muuten ostella tuollaisia lahjoja ja viestitellä fb:ssä, että "niin minäkin sinua"...

Koko hoito
Alkuperäinen kirjoittaja kysyin mieheltä;28724888:
Kukaan ei anna koruja, jos ei oo saanut seksiä.
Ja noin kalliilla korulla saa kyllä koko hoidon eli alkuun suikkaria ja nuolua, sitten siitin emättimeen ja nainen sormella miehen pyllyreiän kautta hieroo eturauhasta, sitten naiselle analsex ja lopuksi siemennesteet suurille rinnoille.

---*
AP:n mies on ihastunut, se on ilmiselvää. Mutta ehkä tosiaan on niin, että seksiä tai romantiikkaa ei ole ollut. Onhan asia niin, että ilman ihastusta 200€ korun ostaa vain miljonääri.

Mä sanoisin tuossa tapauksessa ihan varmasti, että Vauhtiajojen (eikun mikä se oli) vierailu peruuntuu tältä kesältä ja mies ostaa niillä rahoilla + säästöillänsä mulle kultaisen samanlaisen rannekorun kuin minkä hopeisena osti Naiselle.

"vierailulla"
Kyllä tässä asiassa mietityttäisi jos omalle kohdalle sattuisi kuinka ihastunut mies loppupeleissä on? Luulisi että jos ollaan todella kevyellä pohjalla nainen vetäytyisi, ja sanoisi että hoitakoon sotkun itse. Ainakin itse loukkaantuisin, jos mies sanoisi että tämä nainen saa kertoa mitä haluaa. Miehen siinä kuuluu selittää asioiden oikea laita vaimolleen! Eikä neuvotella tämän kolmannen osapuolen kanssa mistään enää. Ja siinä ei olisi omalla kohdalla sijaa yhdellekään muistikatkolle, tai en mä vaan tie miks näin tein jutulle. Ja onko juttu paljastumisen jälkeen todellakin ohi? Fyysistä pettämistä ei välttämättä vielä ollut, mutta eipä sitä ystävyyttä tarvitse useimmiten puolisoltaan peitellä. Ja Se miten satunnainen tuttavuus jatkuu salassa vaimolta, ilman mitään odotuksia kummaltakaan jatkon suhteen Varmasti jännityksen hakuakin, ja parhaassa tapauksessa mies näkee mitä voi menettää. Mutta mietityttäisi ollaanko nyt siinä pisteessä, että ns. Pahin on käynyt jo kun homma paljastui. Eli miettisin mitä tässä on pelissä mukana, kun noinkin paljon mies on panostanut tämän lyhyen tuttavuuden aikana jos nähtykkin on vain muutaman kerran. Eli miten helpolla ne mahdolliset tunteet viilenevät.

"vieras"
Luulen että mies tulee jatkamaan salasuhdetta, mutta peittää jälkensä tarkemmin. Tai sitten lopettaa tuon suhteen mutta aloittaa myöhemmin toisen. Tuollaiset miehet ei muutu, se on tullut todettua moneen ja taas moneen kertaan... Tinjalle :hug:

"kerttuli"
Mulla olis oikeestaan kaksi asiaa lisättävänä tähän ketjuun.

a) eihän 200 euron koru ole mitenkään erityisen kallis?!? Jos lähtökohtaisesti miehellä on vaikka 4000 euron nettotulot (akateeminen) tai edes 3000 euron nettotulot ja velaton asunto + perheen nainenkin tienaa hyvin, niin mielestäni 200 euron koru on verrannollinen seuraaviin asioihin: työttön kotiäiti ostaa 1000 e nettotuloillaan 20 e bussilipun toiselle paikkakunnalle mennäkseen panemaan salaista rakastajaansa tai kotihoidontuella oleva kotiäiti ostaa kortsupaketin salarakkaansa luokse. Eli siis, kaikki on suhteellista, turha tarttua tuohon korun hintaan.

Korun hinnasta vielä sen verran, että se on ehkä jollain tavalla verrannollinen tähän. Kun olin nuorempi, niin eräs tuttavani, perheellinen varattu mies (n. 25 v) tarjosi minulle seksistä 400 euroa. Eikä hän ollut edes mikään miljoonaperijä, vaan töissä tehtaalla, joskin johtohommiassa.

b) onko harrastettu seksiä vai ei. Sillä ei ole mielestäni mitään merkitystä, paitsi sukupuolitautien kannalta. Koska oikeastaan olisi parempi melkein, jos seksiä olisi harrastettu, sillä silloin kyseessä olisi vain ehkä pelkkä seksisuhde. Mutta jos seksiä ei ole harrastettu, niin melko ilmiselvästi minulla tulee tästä ketjusta mieleen, että Tinjan mies on rakastunut "Lissuun". Joten summana: olisiko parempi harrastaa pelkkää fyysistä seksiä vai olla harrastamatta seksiä mutta olla rakastunut vieraaseen?

"Niin minäkin sinua"
Mihin kysymykseen tuo on vastaus? Miettikääpä ihan oikein tarkkaankin.
Jos sanotaan: minä tykkään sinusta, siihen vastataan: minäkin tykkään sinusta, minäkin sinusta.
Jos sanotaan: mulla on ikävä sinua, niin siihen vastataan: minullakin sinua. Ei siihenkään voi vastata minäkin sinua.

En siis itse keksi mitään mitään muuta vastausta tuohon "Niin minäkin sinua", kuin: Minä rakastan sinua tai sitten vähän pliisumpi, joskin vähän oudompi lausahdus "Minä ikävöin sinua". Mutta käyttääkö "nuoriso" tuollaista jälkimmäistä lausahdusta?

Eli Tinjalle ihan vaan sellainen pohdittava, että älä hyvä nainen niele kaikkea, vaan epäile edelleen pahinta. Hyvä jos saatte juteltua.

Lisään vielä että minua ihmetyttää muutamien ihmisten kommentit, kun he kirjoittavat näin:
- poista Tinja se Lissu omakätisesti miehesi facebook-ystävistä
- minä ainakin sanoisin miehelle, ettei hän saa lähteä Vauhtiajoihin

Siis eikö miehen itse pitäisi tällaisen "mokan" jälkeen tajuta kyseiset asiat? Jos hän ei molemmissa asioissa toimi omatoimisesti juurikin niin että lopettaa yhteydenpidon Lissuun ja jättää vaihtiajotkin "kaveriporukalla" välistä, niin miksi ylipäätään enää jatkaa miehen kanssa? Jos hän ei itse tajua oman mokauksensa jälkeen ryhdistäytyä ja panostaa parisuhteeseensa, niin luuletteko tosiaan että naisen käskyt ja komennukset saisivat hänet pysymään kaidalla tiellä?

• Tykkää
Reactions: Heartless Bitch
älyhoi!
[QUOTE="Tinja";28724162]

Vaikutti myös sellaiselta hienohelmalta se nainen. Tykkäsi kohteista Michael Kors, Louis Vuitton, Minna Parikka, i <3 travelling jne..

.[/QUOTE]

HIENOHELMALTA ?? mistä sä tykkäät ??
ikea, seppälä, anttila ???

toinen nainen
Oma kokemus:
Tapasin netissä miehen joka oli onnettomassa liitossa, oli kuulemma jo vuosia suunnitellut eroa. Aloimme tapailemaan. No eräänä päivä sain puhelun hänen vaimolta ( jäimme kiinni samalla tavalla kuin ap ).
Tämä vaimo ei ollut tietoinen heidän ongelmistaan tai ollut edes koskaan ajatellut, että ero tulisi eteen. Lapsiakin oli tarkoitus tehdä vielä yksi lisää ja kaikki oli onnellisia.
Totuus oli seuraava: mies tosiaan oli vuosia ajatellut eroa, ei vain kyennyt sitä vaimolleen sanoa, ei uskaltanut vaan lähteä. Tässä me nyt ollaa miehen kanssa yhdessä ja meillä on kaksi ihnaa lasta.
Näinkin voi käydä. Ei kaikki vaan hairahda vaan jotkut etsivät tosissaan uutta rakkautta.

hehheh
Oma kokemus:
Tapasin netissä miehen joka oli onnettomassa liitossa, oli kuulemma jo vuosia suunnitellut eroa. Aloimme tapailemaan. No eräänä päivä sain puhelun hänen vaimolta ( jäimme kiinni samalla tavalla kuin ap ).
Tämä vaimo ei ollut tietoinen heidän ongelmistaan tai ollut edes koskaan ajatellut, että ero tulisi eteen. Lapsiakin oli tarkoitus tehdä vielä yksi lisää ja kaikki oli onnellisia.
Totuus oli seuraava: mies tosiaan oli vuosia ajatellut eroa, ei vain kyennyt sitä vaimolleen sanoa, ei uskaltanut vaan lähteä. Tässä me nyt ollaa miehen kanssa yhdessä ja meillä on kaksi ihnaa lasta.
Näinkin voi käydä. Ei kaikki vaan hairahda vaan jotkut etsivät tosissaan uutta rakkautta.
Joo ja todennäköisesti löydät saman edestäs, mies on niiiin onnellinen sun kanssa etkä tajua mitään, vaikka hän etsii sun selän takana uutta kumppania. Naiset on sitten typeriä.

"Vieras"
[QUOTE="hmmm";28726543]Se voi olla myös "minä kaipaan sinua" tai "minä haluan sinua"[/QUOTE]

Tai se voi olla "leikkisä vastaus", vaikka mihin totemukseen.

"Olet idiootti kusipää"

"Minäkin sinua"

-
[QUOTE="vieras";28724517]Miehen selitys vaikuttaa ihan todelliselle. Noin ne yleensä sekoaa. Kyllä se siitä ryhdistäytyy. Pitää muistaa, että nuoret naiset tykkää kiusata vanhempia miehiä ja ne on niin helppoja. Ihastus, mikä menee ohi. Teet kumminkin selväksi, ettet uutta tilaisuutta tule.[/QUOTE]

Peesi.

"surku"
Surkea juttu kaiken kaikkiaan. Mikähän on tilanne tällä hetkellä.. Valitettavasti minustakin kuullostaa valitettavan todennäköiseltä..että muutakin on tapahtunut..kuin viestittelyä jne. Jos nyt ei aivan seksiä..niin jotain koskettelua,suutelua,halailua ym. ainakin. Kurja juttu. Kyllä ap on todella fiksu,kärsivällinen,ymmärtäväinen ja anteeksiantava..jos pystyy asiasta yli pääsemään. Tsemppiä!

provo vai ei
[QUOTE="vieras";28726391]Luulen että mies tulee jatkamaan salasuhdetta, mutta peittää jälkensä tarkemmin. Tai sitten lopettaa tuon suhteen mutta aloittaa myöhemmin toisen. Tuollaiset miehet ei muutu, se on tullut todettua moneen ja taas moneen kertaan... Tinjalle :hug:[/QUOTE]

Komppi tälle, JOS tämä tarina edes on totta.... Provoltahan tämä vaikuttaa...

Mutta JOS ei ole provo, ap:n pitäisi kyllä avata silmänsä, eikä uskoa kaikkea mitä mies on vakuutellut hänelle. Selvästi mies valehtelee, ja se tulee lukijoille tarinassa ilmi(esim naikkonen soittanut heti miehelle kun jäivät kiinni jne). Mutta lukijoille kai tämä tarina onkin. Muussa tapauksessa ap on hölmö ja tulee vielä kärsimään siitä.
Missäs ap luuraa?

"vieras"
Ihan sama onko jo ollut seksiä ja rakastuminen vasta tulossa, vai jo rakastuttu, muttei ole vielä ollut seksiä. Pettäminen on jo tapahtunut. Ap sitten miettii, pääseekö asian yli. Ja tietty mies, onko valmis lopettamaan touhunsa. Kaikki selostukset kaveruudesta ja onnitteluista ja satunnaisista kahvitteluista, ihan höpöpuhetta.

kahvikirahvi
[QUOTE="vieras";28726677]Hassuja olette. Kun ei ole uutisia, pitää sit spekuloida parin sanan merkitystä[/QUOTE]

Ei toi mun mielestä kovin syvällistä spekulointia ole, vaan vastauksia sille joka ei keksinyt mihin muuhun kuin rakkaudentunnustukseen voi vastata "mäkin sua."

Yhteistyössä