The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
ei tietenkään ole :)
luultavasti kuitenkin johtuu pillereistä mutta ainahan on hyvä varmistaa :)
ei mullakaan pahemmin menkkoja näy ja ihan normaalia kuulemma näissä pillereissä
tosin joillain taas vuotoja jatkuvasti näistä :D

naisen elämä ei ole helppoa ehkäsyn kanssa :D
Ei naisen elämä oo muutenkaan helppoa...vai oonko se vaan mie:)

Tosin,eipä ole helppoa naisen kanssa elävän miehenkään elämä:D

No juu,pitää yrittää nukkumaan nyt..viekkuun saapi kömpiä..

kauankos öljyenvaihto kestää? pitäs kaara viedä huomenna sellaseen ja paikka on sellasessa ettei sieltä pääse minnekkään kahvilaan istuu siks aikaa et pitää siellä sit notkuu sen aikaa et kauanko joudun mahdollisesti olee vaivaantunut..

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28725997:
mä tykkään tästä tästä punkusta vaikka harvemmin punkkua ostelen mut tää on hyvää

Mä ite ostan aina mikä sillon näyttäis maistuvan hyvältä. Kokeilen kaikenlaisia. Mä ajattelin josko ostais ny sitäJani W:n suosittelemaa argentiinalaista :D
mä en ymmärrä viineistä mitään et tuokin sellanen kun eräs tarjos kerran ja se olikin sitten ihan juotavaa. harvemmin tosiaan ite ostan et joko saan lahjaksi tai sitten oon maistiaisii saanu ja sit jos tykästynyt niin tietää mitä vois ostaa.yksin vaan menee ikuisuus kun juo tollasii.

mä en ymmärrä viineistä mitään et tuokin sellanen kun eräs tarjos kerran ja se olikin sitten ihan juotavaa. harvemmin tosiaan ite ostan et joko saan lahjaksi tai sitten oon maistiaisii saanu ja sit jos tykästynyt niin tietää mitä vois ostaa.yksin vaan menee ikuisuus kun juo tollasii.
Mä taas oon aina tykänny juoda viinejä. Siks oikeestaan ammattikoulussakin tuli valittua sellasia kursseja,jossa joka ruoalle oli oma viininsä. Opettajat vaan muistuttivat,että autolla kulkevat sitten pitävät huolen ettei mittäri värähdä,kun koulu päättyy :D

• Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä