Aries 78
Nyt joudut net kyllä pukemaan päälles ja meille napsasta kameralla todistusaineistoa :saint:tälläsiä ostin
Nyt joudut net kyllä pukemaan päälles ja meille napsasta kameralla todistusaineistoa :saint:tälläsiä ostin
Niin aina säännöllisesti.Tääkin on tieto.Sitä pitäis vissii räplätä. Konetta. Tieto- nimittäin.
Ei naisen elämä oo muutenkaan helppoa...vai oonko se vaan mieei tietenkään ole
luultavasti kuitenkin johtuu pillereistä mutta ainahan on hyvä varmistaa
ei mullakaan pahemmin menkkoja näy ja ihan normaalia kuulemma näissä pillereissä
tosin joillain taas vuotoja jatkuvasti näistä
naisen elämä ei ole helppoa ehkäsyn kanssa
täällä kyllä on ollu mut eikai sitä oo sitten lopetettu tai jotain,pitääkö sitä ruveta hamstraamaansekin on mutta en ole löytänyt enää täältä mistään
mojitoa kyllä vai mikä lie ja oli :x
mexicoa kerran hypistelin
Mä ajattelin josko sitä kävis ostaa itelle ensviikolla jotain hyvää valkkaria ja kuoharia. Miksei punastakin vierasvaraksitäällä kyllä on ollu mut eikai sitä oo sitten lopetettu tai jotain,pitääkö sitä ruveta hamstraamaan
Jos kevyt zup kaveriksi, skool..Se on tsih nyt, ettäs tiiätte
etkö usko mun sanaa...Nyt joudut net kyllä pukemaan päälles ja meille napsasta kameralla todistusaineistoa :saint:
Ja viel sunnuntaina, kyl oon hävytön tai no..ei mitäänJos kevyt zup kaveriksi, skool..
mä tykkään tästä tästä punkusta vaikka harvemmin punkkua ostelen mut tää on hyvääAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28725956:Mä ajattelin josko sitä kävis ostaa itelle ensviikolla jotain hyvää valkkaria ja kuoharia. Miksei punastakin vierasvaraksi
mä tykkään tästä tästä punkusta vaikka harvemmin punkkua ostelen mut tää on hyvää
Mä ite ostan aina mikä sillon näyttäis maistuvan hyvältä. Kokeilen kaikenlaisia. Mä ajattelin josko ostais ny sitäJani W:n suosittelemaa argentiinalaista
Joo, piti palauttaa autositkeä kaveri
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28725997:mä en ymmärrä viineistä mitään et tuokin sellanen kun eräs tarjos kerran ja se olikin sitten ihan juotavaa. harvemmin tosiaan ite ostan et joko saan lahjaksi tai sitten oon maistiaisii saanu ja sit jos tykästynyt niin tietää mitä vois ostaa.yksin vaan menee ikuisuus kun juo tollasii.mä tykkään tästä tästä punkusta vaikka harvemmin punkkua ostelen mut tää on hyvää
Mä ite ostan aina mikä sillon näyttäis maistuvan hyvältä. Kokeilen kaikenlaisia. Mä ajattelin josko ostais ny sitäJani W:n suosittelemaa argentiinalaista
täällä ehkä vain valikoima vaihtunuttäällä kyllä on ollu mut eikai sitä oo sitten lopetettu tai jotain,pitääkö sitä ruveta hamstraamaan
hyvä etten ole ainoaSe on tsih nyt, ettäs tiiätte
eihän se päivää katsoJa viel sunnuntaina, kyl oon hävytön tai no..ei mitään
Mä taas oon aina tykänny juoda viinejä. Siks oikeestaan ammattikoulussakin tuli valittua sellasia kursseja,jossa joka ruoalle oli oma viininsä. Opettajat vaan muistuttivat,että autolla kulkevat sitten pitävät huolen ettei mittäri värähdä,kun koulu päättyymä en ymmärrä viineistä mitään et tuokin sellanen kun eräs tarjos kerran ja se olikin sitten ihan juotavaa. harvemmin tosiaan ite ostan et joko saan lahjaksi tai sitten oon maistiaisii saanu ja sit jos tykästynyt niin tietää mitä vois ostaa.yksin vaan menee ikuisuus kun juo tollasii.
pullo on ainakin hienomä tykkään tästä tästä punkusta vaikka harvemmin punkkua ostelen mut tää on hyvää
No onneks nyt ku on loma eikä yks nyt muuteskaan mitään teeeihän se päivää katso
no ei teeNo onneks nyt ku on loma eikä yks nyt muuteskaan mitään tee
Niin on sama, limpalt tuo maistuukin. Pitäis vissii siirtyy väkeviinno ei tee
sama se juoko yhden limpan vai tsihin
mun loma jatkuu ties kuinka kauan
ootko hakenut mitään töitä tai kouluun tai jotain?no ei tee
sama se juoko yhden limpan vai tsihin
mun loma jatkuu ties kuinka kauan :D