The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
no eikö se alkas olla aika opetella kun kerta hellustaa heppatyttöä?
No varmaan olisi joo, mutta kaippa mä nyt yhden palveluksen voin tehdä. Ja kun soitti toisen kerran että voinko vielä viedä kirjekuoren postiin, sanoin että vien jos voin ottaa sen autosta tupakkiaskin. Oli oma rahapussi kotona kun tuli kiire lähtö, että sain minäkin tästä jotain korvausta. Vaikka onkin Chesterfieldin vihreää. :D

Siinä meinas tulla ongelma, kun en meinannut saada hevosia sinne koppiin.

IhanaValo
No kuitenkin tulen vielä pyörähtämään täällä, hetkeks vaan..mietin uskallanko siltikään mennä nukkuu yksin isoon sänkyyn ku noita vampyyrejä erehdyin kattelemaan :)

Mistä tinku löysit nuo pöksyt?

Eipä se paha oo kysellä, varsinkin jos sterilisaatio on ollut mielessä niin senkin takia jo.

ei tietenkään ole :)
luultavasti kuitenkin johtuu pillereistä mutta ainahan on hyvä varmistaa :)
ei mullakaan pahemmin menkkoja näy ja ihan normaalia kuulemma näissä pillereissä
tosin joillain taas vuotoja jatkuvasti näistä :D

naisen elämä ei ole helppoa ehkäsyn kanssa :D

Ambulanssilla kai vietiin, mutta kyllä sieltä jo puheluita tuli, että kaippa siinä henki vielä pihisee.
Piti sitten itte ajella hevoset talliin ja pari muuta juttua, jos se huomenna pääsis kotiin... Eipä se tosin mulle enää kuulu, mutta on meillä yhteistä historiaa kuitenkin yli 18 vuotta...
eihän se periaatteessa kuulu mutta kuitenkin :)

Hope not! Pitäs tehdä töitä... Vähistä yöunista & työstressistä aiheutuvaa?
vähät unet palelluttaa kyllä kanssa
ainakin mua

Pitkäkaula,ihqu ja fami: farkut on cubukselta:)

Oli pakko ostaa kun olivat jalassa kivat ja illathan tässä jo viilenee niin noita ylempii voi pistää vaikka terassille jos siellä käy:rolleyes: tai miksei alempiikin. Rupee vaan kaapit olee täynnä farkkuja et jostain pitäs jo luopuukin.

• Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä