The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Huomenta!

Olipas ilta...kuopukselta meni heiluva hammas ihan vinksalleen ja tyttö itkeä tihrusti melkein kymmeneen asti ettei uskalla mennä nukkumaan kun pelkäs nielaisevansa hampaan jos se yöllä irtoaa. No, lopulta sitten uskaltautui kun väsytti jo niin paljon ja tänä aamuna tuli sit näyttämään kahden hampaan kokoista koloa suussa edessä alhaalla. Eka hammas lähti parisen viikkoa sitten, ensin samat itkeskelyt ja sitten kun se lähti niin koloa piti näytellä ja hymyilytti niin :) Löytyi tippunut hammaskin sängystään, saatiin talteen.

• Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Morgen!

Onhan täällä sentäs yksi ihmisten aikaan herännyt kukkanen. =)
Aamulenkki heitetty.
Täällä on kans yks ajoissa (7.30) heränny tyyppi, mutta saa aamulenkit jäädä tänään välistä kun lähen salille.
Miehenpuolikas oli rakentanu pikkupuolikkalle isosta pahvilaatikosta majan. mihin kuuluu ikkuna, ovi, ja avattava luukku. Siellä on pp.n leikkihella sisällä, niin siellä se kokkailee ruokaa mitä tarjoilee luukun kautta :)

kahvikirahvi
Mää mietin tota tuoreinta Räsänen-kohua.

"Räsänen kertoo viitanneensa puheessaan Raamatussa kuvattuun tilanteeseen, jossa Egyptin faarao synnytti Mooseksen syntymän aikaan vainon juutalaista vähemmistöä kohtaan ja määräsi kätilöt surmaamaan vastasyntyneet poikalapset.

- Kaksi kätilöä Sifra ja Pua harjoittivat kansalaistottelemattomuutta ja antoivat poikienkin salaa jäädä eloon.
Natsi-Saksan aikana oli myös näitä tilanteita, Räsänen sanoo."

Kertokaapa miten nykysuomessa tapahtuis lähellekään tota edellämainittua vastaava tilanne? Ei tuu ainoatakaan esimerkkiä mieleen missä Suomen laki määräisi tappamaan. Joku viksumpi saa valistaa nyt.

Mää mietin tota tuoreinta Räsänen-kohua.

"Räsänen kertoo viitanneensa puheessaan Raamatussa kuvattuun tilanteeseen, jossa Egyptin faarao synnytti Mooseksen syntymän aikaan vainon juutalaista vähemmistöä kohtaan ja määräsi kätilöt surmaamaan vastasyntyneet poikalapset.

- Kaksi kätilöä Sifra ja Pua harjoittivat kansalaistottelemattomuutta ja antoivat poikienkin salaa jäädä eloon.
Natsi-Saksan aikana oli myös näitä tilanteita, Räsänen sanoo."

Kertokaapa miten nykysuomessa tapahtuis lähellekään tota edellämainittua vastaava tilanne? Ei tuu ainoatakaan esimerkkiä mieleen missä Suomen laki määräisi tappamaan. Joku viksumpi saa valistaa nyt.
no jos olis sotatila niin pitäs ampua ryssiä ja saattas joutua ampumaan omiakin jos esim joku karkais ruodusta

"Milli"
Anteeksi nyt, jos loukkaan jotakuta palstailevaa, mutta..

.. mie en ymmärrä karavaanareitten ajatusmaailmaa, en ymmärrä en EN.
Tänään meinasi taas syltätä pahemman kerran, kun yrität arvailla mitä se edessä oleva maanteiden Teuvo aikoo tehdä, kun on vilkku vuoretellen joka suuntaan ja jarrutellaan ja kiihdytellään ja jarrutellaan ja poiketaan vähän siellä toisella kaistalla niin ettei varmasti ohikaan pääse.

VOI VENÄJÄ. (%((#/¤"#¤"¤%"!!!&)

jos täällä on karavaanisieluja, niin osaattehan ajaa ihmismäisesti, osaattehan?

ääärrhh.

Mitenkähän mää saan tän mun olkapään äkisti kuntoon?? Pitääs siivota ja leipoa kasa pizzoja ja tehdä täyskärit,mutta tuo mun olkapää alko taas kettuilemaan. |O

Kai mun täytyy vaan mennä lääkekaapille ja ottaa annos buranaa ja fortea.

Yks hyvä juttu kuitenkin on.. palkkasin nuo mun lapsukaiset siivoileen mulle ja pesemään kaapit :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28713079:
Kuka haluais tulla tekeen mun kanssa juustosarvia ja sitte jotain pikkuleipiä? Minen enää jaksais yhtään!
:wave: - tää vois tullakin mutta oot turkanen aivan liian kaukana...

Sen sijaan lähetänkin sulle aimo annoksen puuhastelumieltä *puhkuu ja puhaltaa tsemppihenkeä ja hyvää mieltä* :)

Mulla on uunissa tuloillansa raparperikakkua...josko tämä mieliala kohentuisi, kun saan kohta nähdä iloisia herkuttelijoiden ilmeitä :)

Pööh!

Yksi jäljellä:)

..mutta mulla on kurkku kipee ja nenä vuotaa:(
No nih, ticotico- marakassit esiin ja lomafiilis myös :)..

:hug: - ja toivottavasti olis ohimenevää...nythän tosin kukkii kaiken maailman heinät ja pujot, mikä on ihan tuhrake kasvi ja suuri riesa monelle...tosin taas kesään kuulema kuuluu kurkkukivut (näin mua valistettiin eräässä tv- mainoksessa :O)

:wave: - tää vois tullakin mutta oot turkanen aivan liian kaukana...

Sen sijaan lähetänkin sulle aimo annoksen puuhastelumieltä *puhkuu ja puhaltaa tsemppihenkeä ja hyvää mieltä* :)

Mulla on uunissa tuloillansa raparperikakkua...josko tämä mieliala kohentuisi, kun saan kohta nähdä iloisia herkuttelijoiden ilmeitä :)
Kiitos! :kiss:

Enkähän mää vielä tänään alkaa leipomaan ihan rauhassa,kunhan saan lapset nukkuun.
Huomiseks pitääs saada kuitenkin kaikki valmiiksi,ei tarvis aamulla ku päällystää täyskäriä ja sen jälkeen vielä ottaa varooksi imurilla ja nihkeellä koko kämppä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28713136:
Kiitos! :kiss:

Enkähän mää vielä tänään alkaa leipomaan ihan rauhassa,kunhan saan lapset nukkuun.
Huomiseks pitääs saada kuitenkin kaikki valmiiksi,ei tarvis aamulla ku päällystää täyskäriä ja sen jälkeen vielä ottaa varooksi imurilla ja nihkeellä koko kämppä. :)
Rennolla otteella vaan ilman turhia stressejä. Synttärisankaria siellä ollaan tulossa kattomaan ja hänen kanssaan juhlahumussa olemaan, joten...:)

Mukavia kekkereitä teille :)!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä