The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
[QUOTE="Milli";28707336]MITÄÄÄH? Jos mulle olis kerrottu noin, niin olisin aikaa jo perustanu hämähäkkiensuojeluyhdistyksen tms. :D
Minä luin jostaki, että ihminen "syö" unissaan keskimäärin 8 hämähäkkiä elämänsä aikana, YÄÄÄK. Oiskohan se mun kiintiö jo täynnä, nii ei tarttis jännitellä enää 8)[/QUOTE]

Älä perusta semmosta yhdistystä, mää aion jatkossakin teurastaa hämyheikkejä jos ne mun kotiini tulee. Mäkään en mee niiden koteihin, niin pysyköön nekin mun asumuksestani ulkona.

Ja hämpeillä on pää eturuumiin yhteydessä eikä erillisenä ruumiinosana, ne ei kykene päätä kääntämään niin silmäpareja on useampi jotta näkee joka suuntaan.

Ja toi hämähäkkien syömisjuttu on taatusti kukkua, koska nukkuessaan ihminen ei pysty nielasemaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Älä perusta semmosta yhdistystä, mää aion jatkossakin teurastaa hämyheikkejä jos ne mun kotiini tulee. Mäkään en mee niiden koteihin, niin pysyköön nekin mun asumuksestani ulkona.
Lapsuuden koulukaverini oli nimeltään Heikki. Teini- iässä kasvatti pitkän tukan ja opetteli soittamaan kitaraa, niin toisinaan kutsuttiin Hämy- Heikiksi.

"Milli"

Ja hämpeillä on pää eturuumiin yhteydessä eikä erillisenä ruumiinosana, ne ei kykene päätä kääntämään niin silmäpareja on useampi jotta näkee joka suuntaan.

Ja toi hämähäkkien syömisjuttu on taatusti kukkua, koska nukkuessaan ihminen ei pysty nielasemaan.
No en perusta, jos mun suuri suojelutyöni kaatuu sun takia :)

[QUOTE="Milli";28707558]Ai VAAN? Eiks pingviinit ole aika aggressiivisia lintuja?
Sitä paitsi. En mie tiedä tuntisinko oloa kovinkaan pelottomaksi, jos apaattiarallaa 189 pingviiniä seisois rintamana ympärillä..

.. juu ei etelänavallekaan.[/QUOTE]

Tuu mulle kaveriksi sinne saharaan... :D

Ai nii. Saharasta tuli mieleen juttu... himputti, kello on vasta noin vähän...

No menköön.

Oli rauhanturvaajien leiri autiomaassa. Sinne sitten tuli komennukselle eräs ruotsalaiskapteeni. Siellä oli sitten telttojen keskellä yksi maja, jota tuore kapteeni hieman ihmetteli. Leirin komentaja kertoi, että kun leirissä ei ole ainuttakaan naista, niin majassa on kameli sitä varten milloin miesten naisentarve käy kestämättömäksi. Ruotsalaiskapu tuumasi, että fy fan. Mutta meni pari viikkoa, niin kyseinen maja alkoi ruotsalaiskapteenia kovasti kiinnostaa ja hän kävi komentajalta kysymässä milloin kameli olisi käytettävissä. Komentaja vastasi, että iltakuudelta.
Iltakuudelta ruotsalaiskapteeni meni jakkaran kanssa majaan, laski pöksynsä ja oli juuri ryhtymässä kyseenalaisiin hommiin, kun kuuli takaansa komentajan sanovan, että jospa kumminkin tekisit kuten me muutkin ja ratsastaisit kamelilla naapurikylään. Siellä on naisia.

"Milli"
Ai nii. Saharasta tuli mieleen juttu... himputti, kello on vasta noin vähän...

No menköön.

Oli rauhanturvaajien leiri autiomaassa. Sinne sitten tuli komennukselle eräs ruotsalaiskapteeni. Siellä oli sitten telttojen keskellä yksi maja, jota tuore kapteeni hieman ihmetteli. Leirin komentaja kertoi, että kun leirissä ei ole ainuttakaan naista, niin majassa on kameli sitä varten milloin miesten naisentarve käy kestämättömäksi. Ruotsalaiskapu tuumasi, että fy fan. Mutta meni pari viikkoa, niin kyseinen maja alkoi ruotsalaiskapteenia kovasti kiinnostaa ja hän kävi komentajalta kysymässä milloin kameli olisi käytettävissä. Komentaja vastasi, että iltakuudelta.
Iltakuudelta ruotsalaiskapteeni meni jakkaran kanssa majaan, laski pöksynsä ja oli juuri ryhtymässä kyseenalaisiin hommiin, kun kuuli takaansa komentajan sanovan, että jospa kumminkin tekisit kuten me muutkin ja ratsastaisit kamelilla naapurikylään. Siellä on naisia.
Ei hitto, tuli mieleen, kun olin ekan kerran kuullut tämän ja seuraavana päivänä kaverin porukoitten luona kahvistellessa muistin, että se vastaapäätä istuva isä oli ollu rauhanturvaajana. Meinas kultakatriinat lennähtää siihen pirtin pöydälle, ko hitusen alko naurattamaan. Khihihihi.

[QUOTE="Milli";28707927]Kyllä sulla kuulosti olevan niin ainutlaatuinen suunnitelma, että iliman muuta! :) Tosin saanks minä sitte kaljan tilalle vaiks jotain ihkuu sidukkaa?[/QUOTE]

Tuo sinun pitää kysyä siltä kamelikauppiaalta, jolle sinut vaihtokaupassa jätän.

[QUOTE="Milli";28707988]Ollaanks me oltu naimisissa? Piru, jääny huomaamatta.[/QUOTE]

Älä ny takerru pikkuseikkoihin. Loistodiili voisi olla kyseessä. Minä saisin vaihdossa varmasti koko kamelikaravaanin ja vankkurilasteittain olutta.
Sinä taas saisit öljysheikin haaremissa porealtaat täyteen shampanjaa ja satapäisen lauman eunukkeja tappamaan niitä hämähäkkejä, mikäli niitä kiusaksesi ilmaantuu.

Niin, tää on sitten vissiin tositosivanha...

Kävipä niin, että Brittiläinen kapteeni joutui Irakiin...

Niinpä prikaatinkomentaja Eversti Jack otti vastaan alaisekseen komppanianpäällikkö, kapteeni BrittiJackin.

Eversti: olemme huomanneet, että vaihtelua tarvitaan, joten olemme laatineet täälläolon edellytykset kaikille... joka päivälle erilaista ohjelmaa...

Hmmmm... siis maanantaina haemme varastolta rekkalastiilisen viinaa, ryyppäämme sen pois ja pelaamme korttia jne... ...
Nou Sir, nou, minä en tee tuommoista....

Jaa...
No, joka tapauksessa sitten tiistaina polttelemme pois kaikki takavarikoidut huumeet... muuten on mistä valita...
Nou Sir nou, mutta minä en polta...

Mjaa...

No, keskiviikkona sitten, kun kasarmilta ei minnekään saa poistua, niin pyydämme naapurilähiöiden bordellien naiset tänne. Ja sitten pidämme niin kivaa kuin osaamme niin pitkään kuin jaksamme...
Mutta Sir; nou Sir nou en harrasta tuommoista...olen naimisissa

Eversti: Oletteko siis kenties HOMO ?
Kapteeni: Nou Sir nou, en sitten mitenkään...

Eversti: No jaa, ette te sitten kyllä pidä torstainkaan ohjelmasta...

Pyydän kauheesti anteeksi.

Kuka ystävällinen sielu toimittaisi tänne pikakuriirilla korillisen kossua? Saisin siitä tän väsyneen nukkumattoman pään lisäksi jonkun kotimaiskännihyväksyttävän tekosyyn oleville ja etenkin tuleville hölmöyksilleni.

Ruutiukko!!! Sinä NukkuMasan ystävä. Sano kaverillesi, että jos ei pikaisesti suunnista tänne, niin asiankannattaja alkaa kertoa K-18- NukkuMattivitsejä.

[QUOTE="Milli";28708263]Olinks mie oikeesti noin ilkee? :ashamed:[/QUOTE]

No et tietenkään. Kakskytviidestä vuodesta ensimmäiset kakskymmentä vuotta annoit minun kuvitella olevani elämäsi uros.
Viimeisestä viidestä vuodesta taas voinemme ihan kauniisti, kiltisti ja kaikessa ystävyydessä sopia, että minä en ollut semmoinen, etkä sinä antanut minun kuvitella niin.

täällä ollaan ja koetan muistaa mainita että lajitoveri on pirun ranttu ja sille pitää olla erikoishiekat
EN STANA OLE RANTTU!!! Vuodenvaihteesta asti on jo tullu mentyä kaveriasi näkemättä, valvottua kolme vuorokautta ja sammuneena vuorokausi uskaltamatta arvata heräämisen päivämäärää. Kaverillasi on amatöörituuraajat, jotka käyttävät unihiekan korvikkeena ratasepeliä.

Jos joskus pääsen tästä vaaka- asentovarastointiluukusta pois ihan oikeaan ihmisasumukseen ja saan hankittua itselleni kaksi dobberia tai dogoa, niin sitten on puolestani sama missä kaverisi seikkailee, koska silloin tontilleni ei tietämättäni tule edes viikatemies. Voin olla nukkumatta rauhassa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä