takametsien pertti
[QUOTE="Milli";28707353]Mut napaseudulla on jääkarhuja![/QUOTE]
Nooh, se ei ryömi ainakaan sinne korvaan.
Nooh, se ei ryömi ainakaan sinne korvaan.
Ja etelänapaseudulle kun suuntaa, niin siellä on vaan pingviinejä.Nooh, se ei ryömi ainakaan sinne korvaan.
Lapsuuden koulukaverini oli nimeltään Heikki. Teini- iässä kasvatti pitkän tukan ja opetteli soittamaan kitaraa, niin toisinaan kutsuttiin Hämy- Heikiksi.Älä perusta semmosta yhdistystä, mää aion jatkossakin teurastaa hämyheikkejä jos ne mun kotiini tulee. Mäkään en mee niiden koteihin, niin pysyköön nekin mun asumuksestani ulkona.
Ai VAAN? Eiks pingviinit ole aika aggressiivisia lintuja?Ja etelänapaseudulle kun suuntaa, niin siellä on vaan pingviinejä.
No en perusta, jos mun suuri suojelutyöni kaatuu sun takiaÄlä perusta semmosta yhdistystä, mää aion jatkossakin teurastaa hämyheikkejä jos ne mun kotiini tulee. Mäkään en mee niiden koteihin, niin pysyköön nekin mun asumuksestani ulkona.
Ja hämpeillä on pää eturuumiin yhteydessä eikä erillisenä ruumiinosana, ne ei kykene päätä kääntämään niin silmäpareja on useampi jotta näkee joka suuntaan.
Ja toi hämähäkkien syömisjuttu on taatusti kukkua, koska nukkuessaan ihminen ei pysty nielasemaan.
Kyllä sulla kuulosti olevan niin ainutlaatuinen suunnitelma, että iliman muuta! Tosin saanks minä sitte kaljan tilalle vaiks jotain ihkuu sidukkaa?Tuu mulle kaveriksi sinne saharaan...
Ei hitto, tuli mieleen, kun olin ekan kerran kuullut tämän ja seuraavana päivänä kaverin porukoitten luona kahvistellessa muistin, että se vastaapäätä istuva isä oli ollu rauhanturvaajana. Meinas kultakatriinat lennähtää siihen pirtin pöydälle, ko hitusen alko naurattamaan. Khihihihi.Ai nii. Saharasta tuli mieleen juttu... himputti, kello on vasta noin vähän...
No menköön.
Oli rauhanturvaajien leiri autiomaassa. Sinne sitten tuli komennukselle eräs ruotsalaiskapteeni. Siellä oli sitten telttojen keskellä yksi maja, jota tuore kapteeni hieman ihmetteli. Leirin komentaja kertoi, että kun leirissä ei ole ainuttakaan naista, niin majassa on kameli sitä varten milloin miesten naisentarve käy kestämättömäksi. Ruotsalaiskapu tuumasi, että fy fan. Mutta meni pari viikkoa, niin kyseinen maja alkoi ruotsalaiskapteenia kovasti kiinnostaa ja hän kävi komentajalta kysymässä milloin kameli olisi käytettävissä. Komentaja vastasi, että iltakuudelta.
Iltakuudelta ruotsalaiskapteeni meni jakkaran kanssa majaan, laski pöksynsä ja oli juuri ryhtymässä kyseenalaisiin hommiin, kun kuuli takaansa komentajan sanovan, että jospa kumminkin tekisit kuten me muutkin ja ratsastaisit kamelilla naapurikylään. Siellä on naisia.
Nääh, tuolla perusteella mulla tursuis valtoimenaan zombiehämähäkkejä korvista. Kait ne ois jo huomannu.Meikä kuuli yhdeltä kaverilta että hälle on pienenä kerrottu että jos tappaa hämähäkin, se herää yöllä kuolleista ja menee tappajansa korvaan.
Ollaanks me oltu naimisissa? Piru, jääny huomaamatta.Tuo sinun pitää kysyä siltä kamelikauppiaalta, jolle sinut vaihtokaupassa jätän.
Hämähäkit ovat paljon ovelampia. Eivät ne korvista piittaa. Mutta milloin riisuu kalsarinsa, niin sitten hoksaa minne ne ovat seittinsä kutoneet.Nääh, tuolla perusteella mulla tursuis valtoimenaan zombiehämähäkkejä korvista. Kait ne ois jo huomannu.
Tattis. Olekko vielä Saarenmaalla? Eestiläinen unihiekka ei nimittäin näihin silmiin sovi, joten sano kaverillesi, että ottaa sitä Suomenselän harjun hiekkaa.no minäpä otan Masan puhutteluun ja luen sille semmoset madonluvut että siittä on oksat pois
täällä ollaan ja koetan muistaa mainita että lajitoveri on pirun ranttu ja sille pitää olla erikoishiekatTattis. Olekko vielä Saarenmaalla? Eestiläinen unihiekka ei nimittäin näihin silmiin sovi, joten sano kaverillesi, että ottaa sitä Suomenselän harjun hiekkaa.
Olinks mie oikeesti noin ilkee? :ashamed:Nonii. Nythämmävasta sinut tunnistin. Noinhan sä aina sanoit, että huomaamatonta hommaa, mutta onneksi lyhytkestoista semmoista.
EN STANA OLE RANTTU!!! Vuodenvaihteesta asti on jo tullu mentyä kaveriasi näkemättä, valvottua kolme vuorokautta ja sammuneena vuorokausi uskaltamatta arvata heräämisen päivämäärää. Kaverillasi on amatöörituuraajat, jotka käyttävät unihiekan korvikkeena ratasepeliä.täällä ollaan ja koetan muistaa mainita että lajitoveri on pirun ranttu ja sille pitää olla erikoishiekat