Suostuin kirjalliseen käsittelyyn, päätös tulee ensi kuussa. Sanottiin, että yleensä tulee 10-30 päiväsakkoa.Montako sakkoa tuli?
Suostuin kirjalliseen käsittelyyn, päätös tulee ensi kuussa. Sanottiin, että yleensä tulee 10-30 päiväsakkoa.Montako sakkoa tuli?
Jalan kulkiessa ei yhtään.Montako sakkoa tuli?
Jahas. Pari tuntia poissa ihan kelpo syyllä, niin sitten jo unikaveri karkaa muihin maisemiin.Tjaaha,mun ilta sai oudon käänteen..tätä sulatellen painun nukkumaan. Ötyjä
Täällä on kans yks ajoissa (7.30) heränny tyyppi, mutta saa aamulenkit jäädä tänään välistä kun lähen salille.Morgen!
Onhan täällä sentäs yksi ihmisten aikaan herännyt kukkanen. =)
Aamulenkki heitetty.
no jos olis sotatila niin pitäs ampua ryssiä ja saattas joutua ampumaan omiakin jos esim joku karkais ruodustaMää mietin tota tuoreinta Räsänen-kohua.
"Räsänen kertoo viitanneensa puheessaan Raamatussa kuvattuun tilanteeseen, jossa Egyptin faarao synnytti Mooseksen syntymän aikaan vainon juutalaista vähemmistöä kohtaan ja määräsi kätilöt surmaamaan vastasyntyneet poikalapset.
- Kaksi kätilöä Sifra ja Pua harjoittivat kansalaistottelemattomuutta ja antoivat poikienkin salaa jäädä eloon. Natsi-Saksan aikana oli myös näitä tilanteita, Räsänen sanoo."
Kertokaapa miten nykysuomessa tapahtuis lähellekään tota edellämainittua vastaava tilanne? Ei tuu ainoatakaan esimerkkiä mieleen missä Suomen laki määräisi tappamaan. Joku viksumpi saa valistaa nyt.
Eikös sota oo poikkeustila? Voiko sitä verrata yleiseen lainsäädäntöön?no jos olis sotatila niin pitäs ampua ryssiä ja saattas joutua ampumaan omiakin jos esim joku karkais ruodusta
Toivottavasti alkaa pian helpottaa! :hug:Pööh!
Yksi jäljellä
..mutta mulla on kurkku kipee ja nenä vuotaa
Ärsyttävää kun tälläsen iski,toivottavsti on vaan joku 24h pöpö kun ei todellakaan ole kiva jos loma alkaa kipeenä.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28713031:Toivottavasti alkaa pian helpottaa! :hug:
Joo toivottavasti. Nää kevät/kesä flunssat on aikasta sitkeitä ollu.Ärsyttävää kun tälläsen iski,toivottavsti on vaan joku 24h pöpö kun ei todellakaan ole kiva jos loma alkaa kipeenä.
:wave: - tää vois tullakin mutta oot turkanen aivan liian kaukana...Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28713079:Kuka haluais tulla tekeen mun kanssa juustosarvia ja sitte jotain pikkuleipiä? Minen enää jaksais yhtään!
No nih, ticotico- marakassit esiin ja lomafiilis myös ..Pööh!
Yksi jäljellä
..mutta mulla on kurkku kipee ja nenä vuotaa
Kiitos! :kiss::wave: - tää vois tullakin mutta oot turkanen aivan liian kaukana...
Sen sijaan lähetänkin sulle aimo annoksen puuhastelumieltä *puhkuu ja puhaltaa tsemppihenkeä ja hyvää mieltä*
Mulla on uunissa tuloillansa raparperikakkua...josko tämä mieliala kohentuisi, kun saan kohta nähdä iloisia herkuttelijoiden ilmeitä
Eikös tuohon lomalla sairastamiseen juuri tullut muutos? Nimenomaan niinpäin, että lomalla sairastaminen muuttuu sairaslomaksi yhdellä lääkärikäynnillä.Ärsyttävää kun tälläsen iski,toivottavsti on vaan joku 24h pöpö kun ei todellakaan ole kiva jos loma alkaa kipeenä.
Rennolla otteella vaan ilman turhia stressejä. Synttärisankaria siellä ollaan tulossa kattomaan ja hänen kanssaan juhlahumussa olemaan, joten...Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28713136:Kiitos! :kiss:
Enkähän mää vielä tänään alkaa leipomaan ihan rauhassa,kunhan saan lapset nukkuun.
Huomiseks pitääs saada kuitenkin kaikki valmiiksi,ei tarvis aamulla ku päällystää täyskäriä ja sen jälkeen vielä ottaa varooksi imurilla ja nihkeellä koko kämppä.