The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Minkähänlaisen hirviön kanssa toi Asiankannattajan tekstissä ollu mieshenkilö on oikeen muuttamassa yhteen??? Itteeni en tunnistanu muusta kuin että pitää siivota (=siistiä paikkoja koska täällä kämpässä on aina pieni kaaoksenpoikanen valloillaan..) ennen kuin tulee vieraita koska tunnen että talon "emäntänä" miun pitäis osata pitää homma hanskassa...mut hanska on hukassa..:D

Kunhan kiusin. Ei saa suuttua. Semmoista hieman pitää kiusia, joka on jäämässä lomalle.

Ai niin. Niitä kosijoita piilee vähän joka puolella ja osaa heistä saa jopa varoa. Nettikiusimisesta toki on piiiitkä matka kultajousen katalookin äärelle. Mutta ota kukkasia.:flower:
Enhä mä suuttunut:)

kokemuksen syvä rintaääni?

äläs sano:whistle:

kiitos:)

IhanaValo
Siis pastellisävyt - yök..
Haisukynttilät - yök..
Sisustaminen - öö..onks se jotain syötävää??
Pienet purkit kaikelle ruualle - no thanks..

Ja miehellä on varmaan kylppärinkaapeissa enemmän tavaraa ku miulla..tosin miulla on eteisen kaapissa oma pieni jemma omille purnukoilleni :D

kahvikirahvi
Siis pastellisävyt - yök..
Haisukynttilät - yök..
Sisustaminen - öö..onks se jotain syötävää??
Pienet purkit kaikelle ruualle - no thanks..

Ja miehellä on varmaan kylppärinkaapeissa enemmän tavaraa ku miulla..tosin miulla on eteisen kaapissa oma pieni jemma omille purnukoilleni :D
Mää oon haaveillu saavani kaikille kuivamuonatarpeille omat purkit ja oon keräilly niitä pikkuhiljaa. Suunnitelmassa oli vaan pieni aukko, koska on yksinkertaisesti mahdotonta muistaa esim. ostamasi riisin laatua ja keittoaikaa, tai paljonko nestettä tarvii :D

Nyt hy ->

Uneton yö tästä taisi kumminkin tulla. Mutta silloin keksii kaikkea jänskää.

Tinkuliinille öistä kosijaa odotellessa:
Makaan sängyssäni ja muistelen viimeyötä,tunnen halua puristaa sinua,Tulit luokseni odottamatta viileässä yössä,ja se mitä välillämme tapahtui pyörii mielessäni vieläkin.Sinä laskeuduit alastomalle keholleni...nälkäisenä,imit minua kunnes lopulta...nukahdin.Aamulla vierailustasi oli jäljellä muisto ja jäljet lakanoissa. Ensi yönä odotan sinua valmiina ja valveilla. SAATANAN HYTTYNEN!

Mythagolle sinne vanhuskotiin:
Oliko oikein tappaa Osama?
-Niin,amerikkalaiset harkitsivat vielä paljon kauheampaa tuomiota.
-Mitä?
-Hänet olisi tuotu loppuiäkseen suomalaiseen vanhainkotiin. Siellä hän olisi virunut märissä vaipoissaan vuosikausia.
-Puistattavaa. Onneksi Amerikassakaan ei sentään olla valmiita tekemään mitä tahansa.
-Ei se amerikkalaisista johtunut. Suomi kieltäytyi, koska yhdessäkään vanhainkodissa ei ollut tilaa.

Pikkupoikien äideille:
Nykyaikana lapset kehittyy melko nopeasti. Bussissa viisvuotias Jere jutteli kolmevuotiaan pikkuveljensä Eetun kanssa:
- Eetu hei, mä löysinkin eilen terassilta kortsun, sanoi Jere.
- Jaa, mikä se semmonen telassi on? kysyi Eetu.

Pikkukaupunkilaiselle:
-Kuuleko lennojohtotorni? Täällä Finnairin lento AY-778. Bensiinimittarimme näyttää nollaa. Odotamme ohjeitanne.
Lennonjohtotornin henkilökunta paniikissa yrittää katsoa taivaalle, mutta ei näe konetta.
-Täällä lennonjohto. Kuuleeko AY-778. Ilmoittakaa välittömästi sijaintinne.
-Täällä AY-778. Sijaintimme on tarkalleen 5 metriä kiitoradan kolme alusta. Tähän asti pääsimme, kunnes bensa loppui.

IhanaValo
Huomenta!

Vähän väsyaamu kuitenkin, näin pahaa unta ja pyörin sen jälkeen hereillä jossain vaiheessa yötä. Tarttis alkaa valmistautumaan lähtöön vaan tässä jumitan vielä.

Mukavaa päivää kuitenkin kaikille, se ois keskiviikko :)

kahvikirahvi
Mikähän mua vaivaa, joku ikiväsymys on iskenyt. Eilen olin ihan töttöröö koko päivän enkä saanut mitään aikaseksi. Josko sitä tänään olis vähän parempi päivä..

kahvikirahvi
Mää näin unta että tapailin jotain mukavaa miestä, ja päädyin hänen luokseen yökse. Aamulla sitten huomasin että miehen kämppä kuhisi kaiken maailman toukkia, kovakuoriaisia ja matoja ym hyönteisiä, ja puistatti ihan hirveästi. Pyysin miestä siivoamaan ja lupasin hankkia tuholaistorjunta-apua, ja kotiin lähtiessäni mies jäi huusholliaan raivaamaan.

Menin sitten erään tuholaistorjujan puheille, ja hän pyysi mua huoneeseensa kertomaan ongelmasta tarkemmin, mutta tää tuholaistorjuja kaappasikin mut ja kertoi että aikoo tappaa mut siitä hyvästä että olin suunnitellut viattomien hyönteisten teurastamista. Se sito mut sellaseen operaatiopöydään kiinni ja selitti miten kamala oon kun viattomia luontokappaileita murhaan ja selitti millä keinoin aikoo mut listiä.

Mää näin unta että tapailin jotain mukavaa miestä, ja päädyin hänen luokseen yökse. Aamulla sitten huomasin että miehen kämppä kuhisi kaiken maailman toukkia, kovakuoriaisia ja matoja ym hyönteisiä, ja puistatti ihan hirveästi. Pyysin miestä siivoamaan ja lupasin hankkia tuholaistorjunta-apua, ja kotiin lähtiessäni mies jäi huusholliaan raivaamaan.

Menin sitten erään tuholaistorjujan puheille, ja hän pyysi mua huoneeseensa kertomaan ongelmasta tarkemmin, mutta tää tuholaistorjuja kaappasikin mut ja kertoi että aikoo tappaa mut siitä hyvästä että olin suunnitellut viattomien hyönteisten teurastamista. Se sito mut sellaseen operaatiopöydään kiinni ja selitti miten kamala oon kun viattomia luontokappaileita murhaan ja selitti millä keinoin aikoo mut listiä.
no kaikkea se tuo unimaakari maalailee :LOL:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä