The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Jääkää yöksi! Mää olen ainaki aina ihan mielissään ku saa nukkua valkosissa lakanoissa ja mennä valmiiseen aamupalapöytään. Vähästä se on köyhän mieli hyvä :D
Niinpä. Varasin nyt huoneen hotellista, on se lapsille(kin) erilaista kun saa myllertää siel huoneessa ja tosiaan se aamupalapöytä :p
Nukkukoon mies sit vaikka autossa jos ei huone kelpaa.:D

• Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Päästiin muuten eilen siä tilalla pp.n kans silittelemään ja syöttämään lampaita. En oo ikinä nähny yhtä hellyydenkipeetä elukkaa kun yks niistä määkijöistä, se oikein työnsi päänsä aidan raosta ja alko turvalla tökkimään että lisää piti silitellä. Ja se oikein laitto silmät kiinni kun nautiskeli rapsutuksista niin kovin :)

Eilen illalla iski pieni hävetys, kun poika kertoi, miten lempeällä tavalla rakastava isänsä (siis minä) herätti hänet aamulla.
"Se perse ylös sieltä sängystä ja tuu auttaa - joku on jumalauta nussinu mun auton avaimet!"
Oli pikkusen kiire eilen aamulla ... Tosi mukava herätys varmaan...
Herätykset eivät koskaanikinämilloinkaan ole mukavia, joten ei tuo nyt kovasti haittaa. Mutta jos nyt oikein kovasti häpeät, niin sido ne avaimet puolimetrisen narun päähän, ruoski sillä itseäsi selkään varttitunti ja ripottele tuhkaa päällesi. Kyllä se siitä.

Raah, pitäis alottaa siivoominen, mutta ei vois vähempää kiinnostaa.
Työpöydän siivoamisella aloitin = heitin kaikki turhat paperit menemään = erittelin maksamattomat laskut kahteen pinoon; ne, jotka maksan joskus ja ne, joita ei makseta koskaan. :D
No ei nyt ihan noin, mutta lähelle...

• Tykkää
Reactions: famipala
"vieras"
Päästiin muuten eilen siä tilalla pp.n kans silittelemään ja syöttämään lampaita. En oo ikinä nähny yhtä hellyydenkipeetä elukkaa kun yks niistä määkijöistä, se oikein työnsi päänsä aidan raosta ja alko turvalla tökkimään että lisää piti silitellä. Ja se oikein laitto silmät kiinni kun nautiskeli rapsutuksista niin kovin :)
Mouhijärvellä tai nykyään Sastamalassa on kanssa kiva kotieläinpiha, Kiviniitty.

IhanaValo
Tuol mtv3:n sivuilla oli lista 15 minuutin pikasiivoukseen...miulla tuossa menee varmaan puol päivää mut meinasin että jos semmoista siivouksenpoikasta yrittäis :)

kahvikirahvi
[QUOTE="vieras";28695794]Mouhijärvellä tai nykyään Sastamalassa on kanssa kiva kotieläinpiha, Kiviniitty.[/QUOTE]

Täytyypä käydä joskus vilkasemassa, kiitti vinkistä :)

minä,
MTV3 MAXin F1-asiantuntija Ossi Oikarinen vastasi Nürburgringin varikolla katsojien lähettämiin kysymyksiin. Katso video Katsomo.fi:stä.

Ensimmäinen Oikariselle esitetty kysymys kuului: kuinka nopeasti Kimi ajaisi Lotuksellaan Kolarista Helsinkiin?

- Meidän piti tehdä tästä pieni taktiikkalaskelma, mutta lunttaan tästä paperista. Luulen niin, että siinä tarvittaisiin kaksi stoppia bensalle, viisi stoppia renkaille, tosin näistä pari voitaisiin tehdä sen bensan kanssa, juomapullo pitäisi varmaan täyttää pari kertaa ja lisätä kolme litraa öljyä. Tähän reissuun menisi aikaa noin 3 tuntia ja 41 minuuttia, Oikarinen luetteli matkan vaatimia toimenpiteitä.

Herätykset eivät koskaanikinämilloinkaan ole mukavia, joten ei tuo nyt kovasti haittaa. Mutta jos nyt oikein kovasti häpeät, niin sido ne avaimet puolimetrisen narun päähän, ruoski sillä itseäsi selkään varttitunti ja ripottele tuhkaa päällesi. Kyllä se siitä.
ei varmaan tuossa mhdm:n tapauksessa mutta mä tiedän yhen keinon millä herättää ja voin taata et se on mukava tapa herätä tosin se on vain aikuisten herätyskeino:whistle:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä