kahvikirahvi
Hiljaa hyvä tuleeMites Kirahvin röökilakko?
Hiljaa hyvä tuleeMites Kirahvin röökilakko?
Niinpä. Varasin nyt huoneen hotellista, on se lapsille(kin) erilaista kun saa myllertää siel huoneessa ja tosiaan se aamupalapöytäJääkää yöksi! Mää olen ainaki aina ihan mielissään ku saa nukkua valkosissa lakanoissa ja mennä valmiiseen aamupalapöytään. Vähästä se on köyhän mieli hyvä
Eilen illalla iski pieni hävetys, kun poika kertoi, miten lempeällä tavalla rakastava isänsä (siis minä) herätti hänet aamulla.Mitä tuli tehtyä?
Onkos noi asiat jotenkin riippuvaisia toisistaan?Mun vakipano lähti kuukaudeksi ulkomaille. Nyt joutuu sitten kärvistelemään. :vampire:
Tai heti suoraan suihkuun niin ei tule kuuma.Sen jälkeen voi mennä suihkuun.
Herätykset eivät koskaanikinämilloinkaan ole mukavia, joten ei tuo nyt kovasti haittaa. Mutta jos nyt oikein kovasti häpeät, niin sido ne avaimet puolimetrisen narun päähän, ruoski sillä itseäsi selkään varttitunti ja ripottele tuhkaa päällesi. Kyllä se siitä.Eilen illalla iski pieni hävetys, kun poika kertoi, miten lempeällä tavalla rakastava isänsä (siis minä) herätti hänet aamulla.
"Se perse ylös sieltä sängystä ja tuu auttaa - joku on jumalauta nussinu mun auton avaimet!"
Oli pikkusen kiire eilen aamulla ... Tosi mukava herätys varmaan...
Herätykset eivät koskaanikinämilloinkaan ole mukavia, joten ei tuo nyt kovasti haittaa. Mutta jos nyt oikein kovasti häpeät, niin sido ne avaimet puolimetrisen narun päähän, ruoski sillä itseäsi selkään varttitunti ja ripottele tuhkaa päällesi. Kyllä se siitä.
Mouhijärvellä tai nykyään Sastamalassa on kanssa kiva kotieläinpiha, Kiviniitty.Päästiin muuten eilen siä tilalla pp.n kans silittelemään ja syöttämään lampaita. En oo ikinä nähny yhtä hellyydenkipeetä elukkaa kun yks niistä määkijöistä, se oikein työnsi päänsä aidan raosta ja alko turvalla tökkimään että lisää piti silitellä. Ja se oikein laitto silmät kiinni kun nautiskeli rapsutuksista niin kovin
kivaEilen illalla iski pieni hävetys, kun poika kertoi, miten lempeällä tavalla rakastava isänsä (siis minä) herätti hänet aamulla.
"Se perse ylös sieltä sängystä ja tuu auttaa - joku on jumalauta nussinu mun auton avaimet!"
Mä en viitsi jotain tuntemattomia nusasta.Onkos noi asiat jotenkin riippuvaisia toisistaan?
kokeilitko painaa sitä hellan etuosaa vähän alemmas?Se on varmaan liimaantunu kiinni tonne, ei se perhana liiku.
Eilen illalla iski pieni hävetys, kun poika kertoi, miten lempeällä tavalla rakastava isänsä (siis minä) herätti hänet aamulla.
Hyviin tapoihin kuuluukin kysyä nimi ensin.Mä en viitsi jotain tuntemattomia nusasta.
Kyllä se viimeistään siinä touhussa tutuksi tulee. =)Mä en viitsi jotain tuntemattomia nusasta.
Tuollakin sun käytäväTäytyypä käydä joskus vilkasemassa, kiitti vinkistä
ei varmaan tuossa mhdm:n tapauksessa mutta mä tiedän yhen keinon millä herättää ja voin taata et se on mukava tapa herätä tosin se on vain aikuisten herätyskeinoHerätykset eivät koskaanikinämilloinkaan ole mukavia, joten ei tuo nyt kovasti haittaa. Mutta jos nyt oikein kovasti häpeät, niin sido ne avaimet puolimetrisen narun päähän, ruoski sillä itseäsi selkään varttitunti ja ripottele tuhkaa päällesi. Kyllä se siitä.
:stick:Tiedättekö miksi naiset käyttävät meikkiä ja hajuvettä?
- Koska ovat rumia ja haisevat pahalle.
Kokeilin, kokeilin myös nostaa sitä etuosasta.kokeilitko painaa sitä hellan etuosaa vähän alemmas?
siellähän on yleensä seinässä sellainen joku koukku tms missä hella on kiinni
mä saan aina hyvin sen irti mutta en ekalla laitolla paikoilleen