The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..hui hai hellettä pukkaa :D!

Mansikkajäätelöä tehty isolla otteella :p...meni hiukan säveltämiseksi mutta kaitpa siitä syötävää tullee..

Ja :O - herramunjee, miten voikaan olla mun suun makuista tuo garage :p! Vaaarrrralllista herrrrkkua :) :snotty:...

..ja tinkuliini selviytynyt viikonlopustaan, hienoa! Ruokaakin sait pieneen masuusi, myönnä pois että hermoilit ihan turhaan :) ja kivaakin tais olla, joten kannatti lähteä!
niin hermoilinki:ashamed: mulla vaan on sellanen tapa...ruoka oli ihan hyvää ja seura mukavaa vaikka mua pikkusen;) vanhempia. ja tokihan tiirailin miehiä,ei varmaan mikään yllätys:saint: Parikin tyyppiä vilkuili minuukin(tai sitten vaan kuvittelin niin) mutta kumpikaan ei tullu juttusille mut ehkä ne ei uskaltanu kun luulivat varmaan et joku niistä kenen kanssa olin oli mun äiti:D että silmäpeliks vaan jäi:( No oikeestaan se toinen ei niin ollu sellanen mutta se toinen nyt oli sellasen et oisin voinu mennä juttelee mutten kehannu kun oli nää mun seuralaiset siinä.ja mieskin vanhempi...vaikka pidänkin vanhemmista niin en sitten siinä toisten edessä jotenkin kehannu kun ekaa kertaa olin näiden kanssa liikenteessä. tai ehkä vaan kuvittelin että katto just mua...vaikka kyllä se käänty aina pois kun käännyin katsomaan ja sitten se taas käänty kattomaan jne. mutta oli ihan kivaa vaikka ilta jäi lyhkäseksi kun en olis halunnut lähtee nukkuu sillon ku muut lähti.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
niin hermoilinki:ashamed: mulla vaan on sellanen tapa...ruoka oli ihan hyvää ja seura mukavaa vaikka mua pikkusen;) vanhempia. ja tokihan tiirailin miehiä,ei varmaan mikään yllätys:saint: Parikin tyyppiä vilkuili minuukin(tai sitten vaan kuvittelin niin) mutta kumpikaan ei tullu juttusille mut ehkä ne ei uskaltanu kun luulivat varmaan et joku niistä kenen kanssa olin oli mun äiti:D että silmäpeliks vaan jäi:( No oikeestaan se toinen ei niin ollu sellanen mutta se toinen nyt oli sellasen et oisin voinu mennä juttelee mutten kehannu kun oli nää mun seuralaiset siinä.ja mieskin vanhempi...vaikka pidänkin vanhemmista niin en sitten siinä toisten edessä jotenkin kehannu kun ekaa kertaa olin näiden kanssa liikenteessä. tai ehkä vaan kuvittelin että katto just mua...vaikka kyllä se käänty aina pois kun käännyin katsomaan ja sitten se taas käänty kattomaan jne. mutta oli ihan kivaa vaikka ilta jäi lyhkäseksi kun en olis halunnut lähtee nukkuu sillon ku muut lähti.
Wohoo - hyvä tinuliini!! Eli iltasi oli oikein onnistunut, ihan mahtavaa! Nythän sulla on sitten uusi mesta missä käydä iltaa istumassa ja mukavaa viettämässä. Itseasiassa tuo paikkahan vaikuttaa varsin lupaavalta :rolleyes:...joten pikaisesti sitten uutta visiittiä!

Harmi vaan että sinne on niin paljon matkaa: / yli 70km...
Heiii, kesäillat on kauniita ja pitkiä - nyt kun paikan tiedät ja reitin sinne, niin et jätä tähän yhteen kertaan! Rohkaiset mielesi ja lähdet ajelemaan! Tai sitten pyydät likkakaveria mukaan. Vai olikos se niin, että sulla oli sillä suunnalla kaveria? Joka tapauksessa - jokaiselle asialle on se ensikertansa :)

et kai vaan oo hakemassa uutta unikaveria sieltä :O
Ajatuksenjuoksusi ei tässä kohtaa nyt toimi. Asia on luonnonjärjestyksen mukaan just toisinpäin. Ne on etelän naiset kun kerran-pari vuodessa laukkaavat pohjoiseen. Pohjoisen miehet taas tulevat etelään ainoastaan katsomaan miltä näyttävät miehet, jotka kerran-pari vuodessa laittavat eukkonsa naithaviksi pohjoiseen.

Heiii, kesäillat on kauniita ja pitkiä - nyt kun paikan tiedät ja reitin sinne, niin et jätä tähän yhteen kertaan! Rohkaiset mielesi ja lähdet ajelemaan! Tai sitten pyydät likkakaveria mukaan. Vai olikos se niin, että sulla oli sillä suunnalla kaveria? Joka tapauksessa - jokaiselle asialle on se ensikertansa :)

kukaan mun kavereista ei kyllä lähe minnekkään yörientoihin ja vielä vähemmän minnekkään kauemmas.nuo keiden kanssa nyt olin niin ne ei taas jaksa koko yötä riekkua,nyt kun olin yötä niin se matka oli vaan sellaset 20km.

HOHO!!! 70km ei ole riiuureissuna vielä mitään.
no on se rahallisesti vähän kallista kun taksi maksaa yli 100e jos täältä lähden.eli 200e mennen tullen.kalliiks tulee riiuureissut. vaikka kyllä mä kävin talvella riiuureissulla yli 500km päässä...mutta se on ihan eri asia kun se kohde oli jo valmiiks katsottuna ja sai mennä sinne tietäen ketä on odottamassa.

muoks:menipä oudosti tuo lainaus mutta haitanneeko tuo.

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä