Mitä odotuksia naisilla n. 40 v

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miehistä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaihtoehtoja on yhtä monta kuin naisiakin.

Lapseton 40v. mitä todennäköisimmin haluaisi kiireellä perustaa perheen. Kuka vaan mies käy. Hän on valmis hoitamaan lapsen yksinkin.

Lapseton 40v. ei koskaan halua lapsia mutta haluaisi löytää puolison, jonka kanssa yhteistä harrastukset, matkustelu jne.

Yksinhuoltaja 40v, jolla alle kouluikäiset lapset, haluaa arkeensa apua ja hellyyttä, lapsille varaisän. Ei ehkä enää uusia lapsia.

Yksinhuoltaja 40v, jolla lapset pian muuttaa pesästä, etsii seikkailua ja villiä menoa. Riekkuu baareissa.

Eron partaalla oleva 40v ja äiti, pettynyt mieheensä, kaipaa romantiikkaa, on superväsynyt. Voisitko sinä kenties auttaa?

Eron partaalla oleva lapseton 40v, kaikki kelpaa.

Puuttuiko vielä jotain, lisäilkää vapaasti...

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Vaihtoehtoja on yhtä monta kuin naisiakin.

Lapseton 40v. mitä todennäköisimmin haluaisi kiireellä perustaa perheen. Kuka vaan mies käy. Hän on valmis hoitamaan lapsen yksinkin.

Lapseton 40v. ei koskaan halua lapsia mutta haluaisi löytää puolison, jonka kanssa yhteistä harrastukset, matkustelu jne.

Yksinhuoltaja 40v, jolla alle kouluikäiset lapset, haluaa arkeensa apua ja hellyyttä, lapsille varaisän. Ei ehkä enää uusia lapsia.

Yksinhuoltaja 40v, jolla lapset pian muuttaa pesästä, etsii seikkailua ja villiä menoa. Riekkuu baareissa.

Eron partaalla oleva 40v ja äiti, pettynyt mieheensä, kaipaa romantiikkaa, on superväsynyt. Voisitko sinä kenties auttaa?

Eron partaalla oleva lapseton 40v, kaikki kelpaa.

Puuttuiko vielä jotain, lisäilkää vapaasti...

Tää oli kyllä täydentävä, hyvä vastaus!! :)

• Tykkää
Yleistyksiä pitäisi tietysti välttää, mutta n.40-kymppinen nainen on usein monella tavalla vaativa kumpanin suhteen. Usein hän on jo huomannut ja oppinut että hän pärjää paremmin yksin kuin huonossa tai keskinkertaisessakaan suhteessa.

• Tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28694828:
Jokainen varmaan määrittelee ne itse. Siis toisen normaali voi olla toisen perverssi. Tarkoitin lähinnä sitä, että naiset - varsinkaan sellaiset, joilla on jo lapsia - eivät yleensä halua lähelleen (eikä lastensa lähelle) sellaista miestä, jota pitävät tavalla tai toisella pervona.

don't ask, don't tell?

Mä en olekaan aikaisemmin miettinyt, mitä pidän itse pervona. Äkkiseltään ei tule mieleen mitään "liian pervoa". Paitsi kakkajutut.

Ei kakkajuttuja!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28694850:
Jotkut kokevat jo ajatuksenkin anaaliseksistä vastenmielisenä (onpa niitäkin, jotka eivät halua ottaa edes suihin) ja toisille taas melkein mikä tahansa käy.

Anaaliseksi ok, mutta kakan levittely/vaipat tms. ei tod...

Mä en olekaan aikaisemmin miettinyt, mitä pidän itse pervona. Äkkiseltään ei tule mieleen mitään "liian pervoa". Paitsi kakkajutut.

Ei kakkajuttuja!!!!

No, olen kuullut sinkkututtavieni joskus saaneet deitti-ilmoihinsa vastauksia miehiltä jotka kertovat nauttivansa siitä kun nainen pissaa housuihin, tiukat farkut jalassa. Tai tepastelevat Kontiot jalassa ilman vaatteita. Tai potkivat munille. Tai pissaavat suuhun. Tai ihan mitä vaan, melkein. :xmas:

Viimeksi muokattu:
No, olen kuullut sinkkututtavieni joskus saaneet deitti-ilmoihinsa vastauksia miehiltä jotka kertovat nauttivansa siitä kun nainen pissaa housuihin, tiukat farkut jalassa. Tai tepastelevat Kontiot jalassa ilman vaatteita. Tai potkivat munille. Tai ihan mitä vaan, melkein. :xmas:

Oujee...

Siis mitä ihmettä??? Kenellä naisella on tällainen perversio? Saa ilmoittautua. Vai vaan miehen takia pissataan housuihin? Tapansa kullakin....

Oujee...

Siis mitä ihmettä??? Kenellä naisella on tällainen perversio? Saa ilmoittautua. Vai vaan miehen takia pissataan housuihin? Tapansa kullakin....
No mistäs sitä kukaan tietää kenenkään salaisia perversioita. Mutta jotenkin tulee ensin mieleen että naiset, useinmiten ainakin, tekisivät miesten mieliksi noita ihme juttuja. En kyllä ymmärrä oikein sitäkään. :xmas: