The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ruis nachoja ja Tsih!

..Mää harjottelen huomista varten....:D vaikka tosiasiassa meno taitaa tulla olemaa aika rauhallista tai en tiedä...ekaa kertaa näiden(vai onko se niiden vai heidän) kanssa liikenteessä.

Viimeksi muokattu:
Mä olen niin lyhyt, että taisi mennä yli. Hetki sitten kyllä pään yläpuolelta suhahti jotain, mutta joksikin pörriäiseksi luulin.:confused:
Ei välttämättä kun mä heitän niinkun tyttö:D niin se tais lähtee eka ylöspäin ja sitten heti alaviistoon et saatto se sujahtaa päätä hipoen ja aika lyhyt olen itekin etten saa sitä heitetyy korkeelle tai sitten se tosiaan oli joku pörriäinen.

...jestas sentään, olihan homma nuissa mansikoissa mutta nytpähän on niin komia rivistö herkkurasioita :)!

Ja huomenna teen mansikkahilloa :p. Taijan tehdä mansikkajäätelöäkin :p.

Nyt jääkaapille - mullon näläkä!

Voi köppö,huomenna pitäs sitten mennä syömään kuulemma johonki raflaan,mä sellasissa käy,mitä mä sitten tilaan kun olen ehkä pikkiriikkisen ronkeli tai no en tosiaan tykkää mistään erikoisista.On onneks kuulemma sitten sellanen rento paikka ettei mikään pukumesta mutta silti... ja taas sitten vaate ongelma,ollaan kuitenkin niin sisä kuin ulkotiloissakin et pitäs sitten sopia kumpaakin.Voi kamala kun tää menee taas vaikeeks:ashamed:

IhanaValo
Hmm..taitaa olla hyvä ilta tutustua Vampire diariesiin, molemmat lapset jo unten mailla (harvinaista että tähän aikaan) ja mies on uppoutunut tietsikkapeliin..iltapalaa siis ja vähän vampyyreitä :) Toiv.tuo ei oo liian pelottava ja näen sit painajaisia yön:ashamed:

Voi köppö,huomenna pitäs sitten mennä syömään kuulemma johonki raflaan,mä sellasissa käy,mitä mä sitten tilaan kun olen ehkä pikkiriikkisen ronkeli tai no en tosiaan tykkää mistään erikoisista.On onneks kuulemma sitten sellanen rento paikka ettei mikään pukumesta mutta silti... ja taas sitten vaate ongelma,ollaan kuitenkin niin sisä kuin ulkotiloissakin et pitäs sitten sopia kumpaakin.Voi kamala kun tää menee taas vaikeeks:ashamed:
Onko niillä ruokalistaa netissä?

Älä tee asioista liian vaikeita ;)

Onko niillä ruokalistaa netissä?

Älä tee asioista liian vaikeita ;)
on netissä juu ja katoinki sitä mutta kaikki oli sellasia mitä mä en syö ja en todellakaan kehtaa sanoa et ottakkaa se pois ja se ja se ja se sittenhän siihen ruokaan jää mitään. No,pitsa olis sitten omilla täytteillä mutta on sekin vähän tylsää ja en muutenkaa ole mikään pitsan ystävä kauheesti,oma tekemä nyt jotenkuten menee. lasten listassa olis joo:D mutta en mä aikuisten kesken sellasia kehtaa tilata tai no muutenkaa. Täytyy vielä huomenna tutkia sitä listaa enneku lähtee.

Eikä mene, höpsistä töpsistä :)!

Ravintolassa on sitä varten tarjoilijat, joilta kysytään mitä annoksessa on, jos sitä ei ole kirjoitettu tarkasti menyyseen. Kysyt siis reippaana. Ja jos tiiät paikan jo etukäteen, niin ota ihmeessä siitä selkoa kuten myttis tuossa jo ehdottikin.

Vaatetuksen suhteen otat myös rennosti. Tsekkaat huomenissa vaikka netistä viimehetken säätiedotukset ja pukeudut sitten sen mukaan suhteuttaen omaan rentoon tyyliisi.

Hyvin se huominen iltama menee, usko pois!

on netissä juu ja katoinki sitä mutta kaikki oli sellasia mitä mä en syö ja en todellakaan kehtaa sanoa et ottakkaa se pois ja se ja se ja se sittenhän siihen ruokaan jää mitään. No,pitsa olis sitten omilla täytteillä mutta on sekin vähän tylsää ja en muutenkaa ole mikään pitsan ystävä kauheesti,oma tekemä nyt jotenkuten menee. lasten listassa olis joo:D mutta en mä aikuisten kesken sellasia kehtaa tilata tai no muutenkaa. Täytyy vielä huomenna tutkia sitä listaa enneku lähtee.
Miksei voi tilata lasten listalta? Kysyy vaan että saakos tätä isompana annoksena. No mut etukäteen kattominen auttaa ainaki sen että voi miettiä valmiiksi vähiten huonon annoksen, jos nyt mitään erityisen miellyttävää ei löydy. Taidat kyllä tosiaan olla vähän ronkeli :D

no nyt meille tuli bänksit, mä siis just tykkään käydä mitä erikoisemmissa paikoissa ja syödä aivan ihme keitoksia, semmosia mitä itse en osaa tehdä

toi mynttoonin netistä kuuklaaminen on loistoidea, voidaan porukalla ruotia mitä sihtisuu vois syödä

...mää väistyn takaviistoon kalauttamaan ipanat untenmaille ja sitten kuppelehdin mansikkamaalle

Josko sen jälkeen ottais yhden tsiiderin...

Perjantai- illan huumaa kaikille, jos en rohjusta paikalle ennää :wave: :kiss:

Tilaat pihvin. Ja lohkopottusia. Päätin juuri asian puolestasi, enkö ole kiltti?

Mutta jos Heinäkuussa joudut miettimään sisä- ja ulkovaatetusta, niin miten himputissa pärjäät Helmikuussa?:confused:

Miksei voi tilata lasten listalta? Kysyy vaan että saakos tätä isompana annoksena. No mut etukäteen kattominen auttaa ainaki sen että voi miettiä valmiiksi vähiten huonon annoksen, jos nyt mitään erityisen miellyttävää ei löydy. Taidat kyllä tosiaan olla vähän ronkeli :D
näin mä jo vähän katoinkin...täytyy sitten tilata juotavaa niin maan pirusti ettei ehi maistaa ruokaa:D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä