Kuka tunnustaa käyneensä mun unissa viime yönä?! suht pitkä ,ristiverinen mies,tuuheet hiukset mut lyhyet.Oli vähän sellasta menoa että kehtaako kukaan tunnustaa...saa tulla ens yönäkin:snotty:
Vain ristiverisyys ja lyhyet hiukset täyttyvät, joten olen syytön. Ja jos näyttäydyn unissa, niin kyseessä on painajainen.Kuka tunnustaa käyneensä mun unissa viime yönä?! suht pitkä ,ristiverinen mies,tuuheet hiukset mut lyhyet.Oli vähän sellasta menoa että kehtaako kukaan tunnustaa...saa tulla ens yönäkin:snotty:
kuka pirhana se sitten oliVain ristiverisyys ja lyhyet hiukset täyttyvät, joten olen syytön. Ja jos näyttäydyn unissa, niin kyseessä on painajainen.
Eipä tuo salaisuus liene, joten strategiset mittani ovat 171/70kuka pirhana se sitten oli
paljos sulla on sitä pituutta,ihan päästä varpaisiin?
Jos pituutta oli 185 noilla tuntomerkeillä, niin tunnustan tunnustan.kuka pirhana se sitten oli
paljos sulla on sitä pituutta,ihan päästä varpaisiin?
TAI se on vaan famin ovela salajuoni jolla se tuudittaa väärään turvallisuudentunteeseen...
Mää olen kiltti mytago. Noinniinku yleensä.
kyllä ne jotkut miehetkin on tehty samalla tavalla..Hmmmm...
Salajuoni on huomattavasti suurempi salaliitto. Naiset nimittäin on rakennettu siten, että näyttävät ja vaikuttavat miesten silmissä suloisilta ja herttaisilta. Ja me tollot miesparat kerta toisensa jälkeen lankeamme tuohon ovelasti laadittuun ansaan.
ketjun miehet ne vaan lyhenee tai no en muista paljonko PKn pituus on tai onko edes sanonut mut Ruutiksen ja Arieksen muistan kyl. ja nyt toi Pertti. No toisaalta mikäs ite oon sanomaan kun itellä pituutta vaivaset 160cmEipä tuo salaisuus liene, joten strategiset mittani ovat 171/70
Muita mittoja älä kysele, koska en tosiaankaan tiedä edes kengännumeroani.
Jos pituutta oli 185 noilla tuntomerkeillä, niin tunnustan tunnustan.
Sinne herkkusuiden suihin ne katoavat joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin. Niitä maskuja vaan pitää hankkia riittävästi pakastelupäivää varten. Pikkuisilla on tärkeä homma laadunvalvonnassa testaamassa ovatko kyseiset manskut pakastamisen arvoisia. Kunhan eivät kuumeeseen asti ahmi.:saint:......
...meitsi pakastaa mansmönniäisiä ! Ja häätää topakkana nuita alati nappaavia herkkumönstereitä kaulimen kera hus muuanne, jotta jotain saisin pakkaseenkin ...
:O
Totta, ja saavat kyllä napsiakin . Onneksi omasta maasta tulee sitten heti näitä äkkiä mulle nyt- herkkuja, niitä ei nyt pakkaseen asti saa.Sinne herkkusuiden suihin ne katoavat joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin. Niitä maskuja vaan pitää hankkia riittävästi pakastelupäivää varten. Pikkuisilla on tärkeä homma laadunvalvonnassa testaamassa ovatko kyseiset manskut pakastamisen arvoisia. Kunhan eivät kuumeeseen asti ahmi.
ketjun miehet ne vaan lyhenee tai no en muista paljonko PKn pituus on tai onko edes sanonut mut Ruutiksen ja Arieksen muistan kyl. ja nyt toi Pertti. No toisaalta mikäs ite oon sanomaan kun itellä pituutta vaivaset 160cm
..jokaiselle luotu vartta just sen verran kuin on tarpeen ja hyväksiketjun miehet ne vaan lyhenee tai no en muista paljonko PKn pituus on tai onko edes sanonut mut Ruutiksen ja Arieksen muistan kyl. ja nyt toi Pertti. No toisaalta mikäs ite oon sanomaan kun itellä pituutta vaivaset 160cm
niin,en mä sitä millään pahalla sanonut tuo 180-185 on sellanen...no sellanen et ite ehkä kiinnittää huomion mutta ei se meinaa et lyhyempi tai pidempi ois mitenkään huonompi,omat ongelmansa niissä kummassakin ihan samal taval ku siinä onko leveys suunnassa minkäkokonen jokanen on sellanen kun on. Kyllä mä olen silmäni iskenyt 175-190cm oleviin miehiin että..toi 180 on sellanen normi mihin ite ehkä eniten "haksahtaa". Ite tunnen olevani ihan sopiva pituudeltani vaikka joskus tulee olo et kun ois edes 5cm lisää mutta kyllä mä olen tyytyväinen tähän pituuteen...jokaiselle luotu vartta just sen verran kuin on tarpeen ja hyväksi
Ei se kyllä hyvä ole olla aivan liian pitkäkään...meijen suvussa kun riittää hongankolistelijoita ihan tarpeeksi, niin menee se elo ja olo hankalaksi, jos ei kaupoista löydä päälle pantavaa jalkineista puhumattakaan, se pituus käy silloin pussin päälle turhan rankasti.
Enkä mä niin sitä ajatellutkaan *tarjoaa rauhanmansikkaa*...kunhan pölötin.niin,en mä sitä millään pahalla sanonut tuo 180-185 on sellanen...no sellanen et ite ehkä kiinnittää huomion mutta ei se meinaa et lyhyempi tai pidempi ois mitenkään huonompi,omat ongelmansa niissä kummassakin ihan samal taval ku siinä onko leveys suunnassa minkäkokonen jokanen on sellanen kun on. Kyllä mä olen silmäni iskenyt 175-190cm oleviin miehiin että..toi 180 on sellanen normi mihin ite ehkä eniten "haksahtaa". Ite tunnen olevani ihan sopiva pituudeltani vaikka joskus tulee olo et kun ois edes 5cm lisää mutta kyllä mä olen tyytyväinen tähän pituuteen.
:wave: - heipsundeerusta !Uwaah, olipa mukava päivä...siis tähän asti. Parhaan kaverin kans syömässä, vähän kaupoilla ja vielä kahvilla. No nyt pitäski sitten opiskella ja siivota, ei niin kivaa.
*ottaa mansikan vastaan*Enkä mä niin sitä ajatellutkaan *tarjoaa rauhanmansikkaa*...kunhan pölötin.
...mä muuten eilettäin iskin silmäni ihan älyttömän charmanttiin kapteeniin ...
*ottaa mansikan vastaan*
mää kans haluun..iskee silmäni johonkuhun*heitää silmän jos osuis ja uppois*
Mä olen niin lyhyt, että taisi mennä yli. Hetki sitten kyllä pään yläpuolelta suhahti jotain, mutta joksikin pörriäiseksi luulin.*ottaa mansikan vastaan*
mää kans haluun..iskee silmäni johonkuhun*heitää silmän jos osuis ja uppois*
Voipa olla, tähän asti olen kokeillut vain väärää metodia, eli roikun palstalla lukemassa jotain "Seksikokemukset ja Se Oikea" -ketjua jostei tuu ku paha mieli.:wave: - heipsundeerusta !
Onpas sulla ollut kiva päivä . Kyllähän tuolla laadukkaan ja rentouttavan tapaamisen suomalla draivilla nuokin hommat selättää suit sait sukkelasti - kokeilepa vaikka !