The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mikäs ny? Yleensä terassilla *ituttaa vain jos sataa. Syystä, että juoma laimenee.
No a) pyydä toista sitten minne vaan niin aina vastaus on en mä nyt tai mä oon liian vanha sellaseen tai mulla on niin paljon muuta...ei paljon kiinosta enää kysyä.

b) mä olen sinkku mutta mä en sais ilmeisesti elää sinkkuelämää,pitäs kai mennä nunnaluostariin...tai mädäntyy himas ja hankkii kissoja seuraks.

No a) pyydä toista sitten minne vaan niin aina vastaus on en mä nyt tai mä oon liian vanha sellaseen tai mulla on niin paljon muuta...ei paljon kiinosta enää kysyä.

b) mä olen sinkku mutta mä en sais ilmeisesti elää sinkkuelämää,pitäs kai mennä nunnaluostariin...tai mädäntyy himas ja hankkii kissoja seuraks.
b) mikä hiivatti sua pidättelee?

b) mikä hiivatti sua pidättelee?
Joo. Ja edelleen b) kaikki mielipiteet eivät ole kuuntelemisen arvoisia.

Ihmisellä on kaksi korvaa just sen vuoksi, että toisesta sisään ja toisesta ulos. Vain tärkeiden asioiden on tarkoitus jäädä sinne väliin.

Nunnaluostari ja ylenpalttinen rietastelu ovat ääripäitä, joiden väliin mahtuu ihan normaalielämän koko kirjo.

:hug:....ei kuulukaan, ei.

Mutta noi tommoset jutut voi myös ottaa ikään kuin huumorilla ja heittää lisää vettä myllyyn :D..mikäli kerran ovat hyvän jutun toivossa.

Unohda moinen episodi.
Juuri näin.

Jos muistaisin kaiken niskaani kaadetun paskan, niin olisin aikapäiviä sitten hypännyt narun jatkoksi tai niellyt luodin.

Mielummin ajattelen, että maailmasta löytyy yhä elossa muutama henkilö jotka eivät ole tehneet noin ihan vaan syystä, että minä olen olemassa.

Mielipiteet ovat kuin persereikiä. Jokaisella on vähintään yksi. Mutta ihan jokaista ei tarvitse kuunnella.

:hug:....ei kuulukaan, ei.

Mutta noi tommoset jutut voi myös ottaa ikään kuin huumorilla ja heittää lisää vettä myllyyn :D..mikäli kerran ovat hyvän jutun toivossa.

Unohda moinen episodi.
Kaipa tätä saa kuullu niin kauan kun sinkku on mutta kai se tätytyy vaan sitten yrittää suodattaa toiseta sisään ja toisesta ulos. Tuli vaan vähän järkytyksenä kuulla moisia niinkuin kukaan tietäs miten mä elämääni elän.

IhanaValo
Myykää joku miulle muutama tunti lisää vuorokauteen...ois niin paljon elokuvia jotka pitäis kattoa (nauhotellut sitä sun tätä eikä mitään ehdi sit ikinä kattomaan), niin paljon kirjoja luettavana (just tänään lainasin Sieppari ruispellossa, ihan vaan uteliaisuudesta kun en oo sitä lukenut, vaikka entinenkin kirja on vielä kesken) ja niin paljon noita käsityöhommeleita joita pitäis keretä....mutkun ei kerkee mitään ja tulee vaan möllötettyä silläkin aikaa kun jotain muuta vois tehdä. Huoh.: /

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä