ei vainen, se oli kyllä asiaa ja vielä hyvin kirjoitettu:wave: - no täytyyhän sitä minunkin ...
eipä meidän arktiselta puumalta vähempää vois odottaa :heart:
ei vainen, se oli kyllä asiaa ja vielä hyvin kirjoitettu:wave: - no täytyyhän sitä minunkin ...
..no höh..kiitos :kiss:...pisti nyt vain sen makuisesti..oli pakko kirjottaa...ei vainen, se oli kyllä asiaa ja vielä hyvin kirjoitettu
eipä meidän arktiselta puumalta vähempää vois odottaa :heart:
Mikäs ny? Yleensä terassilla *ituttaa vain jos sataa. Syystä, että juoma laimenee.Tsädäm!
kävin terassilla yhellä ihan kivaa oli vaikka kyllä vähän rupes ituttaakin vaihteeks,no kai ihan syystäkin tai ainakin omasta mielestä. Mutta muuten oli ihan kiva istua hetki seurassa.
No a) pyydä toista sitten minne vaan niin aina vastaus on en mä nyt tai mä oon liian vanha sellaseen tai mulla on niin paljon muuta...ei paljon kiinosta enää kysyä.Mikäs ny? Yleensä terassilla *ituttaa vain jos sataa. Syystä, että juoma laimenee.
b) mikä hiivatti sua pidättelee?No a) pyydä toista sitten minne vaan niin aina vastaus on en mä nyt tai mä oon liian vanha sellaseen tai mulla on niin paljon muuta...ei paljon kiinosta enää kysyä.
b) mä olen sinkku mutta mä en sais ilmeisesti elää sinkkuelämää,pitäs kai mennä nunnaluostariin...tai mädäntyy himas ja hankkii kissoja seuraks.
Eihän mua mikään mutta saipahan kuulla sitten jotain jota en olis uskonut kuulevani...hittoako mun elämä kellekkään kuuluub) mikä hiivatti sua pidättelee?
no kannattaako se kaikkia pahansuopia juoruämmiä kuunnella?Eihän mua mikään mutta saipahan kuulla sitten jotain jota en olis uskonut kuulevani...hittoako mun elämä kellekkään kuuluu
No niin just. Sanot niille että itepähän elämääs elät ja teet niinkuin parhaaks näet!Eihän mua mikään mutta saipahan kuulla sitten jotain jota en olis uskonut kuulevani...hittoako mun elämä kellekkään kuuluu
Onko isokin keskusta alue?:wave: Hellou! Tänään tuli käveltyä ympäriinsä..uskalsin yksin keskustaan enkä jääny ees auton alle
on se vähän pakko tai no ei sit jos lähtee läksimään tilanteesta mutta ei se mitään auta kun kyse tutusta ihmisestä.no kannattaako se kaikkia pahansuopia juoruämmiä kuunnella?
No ei mut mie olen vähän rajoittunut liikkumaan yksin...huono suuntavaisto kruunaa koko homman.Onko isokin keskusta alue?
Joo. Ja edelleen b) kaikki mielipiteet eivät ole kuuntelemisen arvoisia.b) mikä hiivatti sua pidättelee?
:hug:....ei kuulukaan, ei.Eihän mua mikään mutta saipahan kuulla sitten jotain jota en olis uskonut kuulevani...hittoako mun elämä kellekkään kuuluu
Minun ystävällisyyteni palkittiin tänään munilla
Juuri näin.:hug:....ei kuulukaan, ei.
Mutta noi tommoset jutut voi myös ottaa ikään kuin huumorilla ja heittää lisää vettä myllyyn ..mikäli kerran ovat hyvän jutun toivossa.
Unohda moinen episodi.
jahas, pp keksinyt parikin uutta leikkiäÄidin muistisäännöt:
1. Älä tuuleta yläkerrassa, lelut lentävät ikkunasta.
2. Älä tuuleta alakerrassa, lapsi yrittää karata ikkunasta.
Kaipa tätä saa kuullu niin kauan kun sinkku on mutta kai se tätytyy vaan sitten yrittää suodattaa toiseta sisään ja toisesta ulos. Tuli vaan vähän järkytyksenä kuulla moisia niinkuin kukaan tietäs miten mä elämääni elän.:hug:....ei kuulukaan, ei.
Mutta noi tommoset jutut voi myös ottaa ikään kuin huumorilla ja heittää lisää vettä myllyyn ..mikäli kerran ovat hyvän jutun toivossa.
Unohda moinen episodi.
Täytesana.Äidin muistisäännöt:
1. Älä yritä kahlita pikkupoikaa talutushihnaan. Et onnistu kuitenkaan.
2. Äidiltä vie kaksikymmentä vuotta kasvattaa pikkupojasta mies. Sitten joku toinen nainen tekee hänestä hölmön kymmenessä sekunnissa.
oisin unohtanu, thänksMuistaako unikaveri et nyt alko taivaan tulet:attn:
komeet on maisemat