The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Otat asiasta etäisyyttä ja nautit kavereiden seurasta ja kesätapahtumista ja omasta kesästäsi! Ota aikaa itsellesi ja tee just sitä mitä haluat ja mieli tekee :).

Ei se etsimällä tule, se prinssi meinaa, eikä siihen etsimiseen kannata elämäänsä hukata. Elolla on taipumus tehdä yllätyksiä...:) Sitä ennen sä nautit tosta viikonlopusta!
No onhan tässä jotain nyt mietinnässä kesän suhteen eri asia saako niitä toteutettua. ja juu,en mä ettimällä eti ei sillon saa ku pussillisen pa*kaa. Ja kuten todettu ei näiltä nurkilta mitään löydy saatikka et välttämättä edes haluisin löytyvän ja mielummin jostain muualta se rinssi sais ollakkin:) Juuh...

No onhan tässä jotain nyt mietinnässä kesän suhteen eri asia saako niitä toteutettua. ja juu,en mä ettimällä eti ei sillon saa ku pussillisen pa*kaa. Ja kuten todettu ei näiltä nurkilta mitään löydy saatikka et välttämättä edes haluisin löytyvän ja mielummin jostain muualta se rinssi sais ollakkin:) Juuh...
Rennolla meiningillä hyvä tulee - kesälomastakin :).

Meijen kesälomasuunnitelmat on aina - siis kun ollaan oikeen suunnitelmalla suunniteltu - mennee ihan itteensä eli niistä kokeiluista viisastuneina emme ole sittemmin sitä harrastaneet. Eli ihan tuurillansa menemme, ja tämä kesä on siitä kyllä jälleen hyvä esimerkki, kuinka nopeasti nämä tilanteet voivatkaan muuttua. Mutta ei sitä aina tarttekaan olla niin menossa ja kouhottamassa, olipa sitten muksuja tai ei, riittää vallan mainiosti sekin että ihan malttaa pysähtyä ja vaan olla :). Aika usein pienet ihanat ihmettelyn aiheet nousevat tärkeimmiksi hetkiksi ja muistoiksi :)

no mistäköhän siihenkin miittiin huumoria revittäis?
Ai meinaat sitten olla ihan tuppisuisena totisena torvensoittajana :D...nääh, mä en usko! Jos sinne Bootykin huristelee fillarilla raukkaparka ihan nääntymäisillään, niin mä luulen että siinä heti heltiää parit kommentit kanavaristelyllä olemisesta tai kosteasta mirristä :rolleyes: :D..niin tai näin, niin on tässä ketjussa niin monta humoristista tyyppiä jotka taatusti osaavat rikko ns. alkujähmeyden jään :)

Ai meinaat sitten olla ihan tuppisuisena totisena torvensoittajana :D...nääh, mä en usko! Jos sinne Bootykin huristelee fillarilla raukkaparka ihan nääntymäisillään, niin mä luulen että siinä heti heltiää parit kommentit kanavaristelyllä olemisesta tai kosteasta mirristä :rolleyes: :D..niin tai näin, niin on tässä ketjussa niin monta humoristista tyyppiä jotka taatusti osaavat rikko ns. alkujähmeyden jään :)
no tosipuhheessa on muutamatki alkujäät tullu murrettua...

Leipäjuustoa, nam :p! Aivan älyttömän hyvää...tosin meijän perheessä sen päälle ei ymmärrä kukaan muu kuin mä :D..toisten menetys se.

Mun pitäs olla jo koisimassa mutku....voi apua tuota aamua! Siinä taas etitään järkikultaa ja eilistä päivää :D

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä