The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Miten mää jaksan...just olin viikonloppuna pippaloimassa ja nyt pyydettiin viikonloppuna taas.Nyt kyllä eri paikka ja eri ihmiset mutta kuitenkin..en uskaltanut luvata mitään kun viime viikonloppukin oli kyllä niin rankka et nyt vasta tänää tuntuu et on palautunut.Nyt kyllä olis rauhallisempaa menoa tiedossa mutta pitäs lähteä matkan päähän. No,eipä näitä nyt normaalisti ole näin useesti siis näitä pippalointeja.

Miten mää jaksan...just olin viikonloppuna pippaloimassa ja nyt pyydettiin viikonloppuna taas.Nyt kyllä eri paikka ja eri ihmiset mutta kuitenkin..en uskaltanut luvata mitään kun viime viikonloppukin oli kyllä niin rankka et nyt vasta tänää tuntuu et on palautunut.Nyt kyllä olis rauhallisempaa menoa tiedossa mutta pitäs lähteä matkan päähän. No,eipä näitä nyt normaalisti ole näin useesti siis näitä pippalointeja.

äläpä yhtään ala hannaileen, menoks vaan

unelmien prinssi saattaa olla samoissa bileissä...

äläpä yhtään ala hannaileen, menoks vaan

unelmien prinssi saattaa olla samoissa bileissä...
Onneks tässä on kuitenkin säävaraus,voi olla ettei menosta tule mitään. Ja mitään rinssejä sielä ole,naisia vaan ja kehtaa nyt ruveta vokottelee ketään kakslahkeista jos jossain tuliskin vastaan.Tää olis vaan tällänen rauhallinen illanvietto,ei mitkään ryyppypileet.

Onneks tässä on kuitenkin säävaraus,voi olla ettei menosta tule mitään. Ja mitään rinssejä sielä ole,naisia vaan ja kehtaa nyt ruveta vokottelee ketään kakslahkeista jos jossain tuliskin vastaan.Tää olis vaan tällänen rauhallinen illanvietto,ei mitkään ryyppypileet.
no ihan hauskaltahan toikin kuulostaa vaikka rinssistä ei ole ihan vielä varmaa tietoa

Häpödiskäpödis seurakunta :wave: :D

Mitteepä teille ihanille immeisille kuuluu keskellä viikkoa? Ruutisko se jo oli pensasaidan kimpussa :O - jestas, mulle tulee hiki jo pelkästä ajattelusta, kun se homma siintää edessäpäin...aropihlajapensas on sitten niin ihuna leikattava :p..! Tosin me taijetaan saada semmoinen eri kätevä mies sitä leikkaamaan...joten ei hätiä mitiä ollenkaan :rolleyes:...mä saan runsain mitoin vain naatiskella virvokkeita roudatessa :p...että minne sitä sitten silimäni pistäisinkään....oijoi joi!

Tää täti on häröillyt ympäri kaupunkia, kunhan ens alkuun kiroilin olemattomia tietoliikenneyhteyksiä sun muita linjoja, kun tuntui olevan aina yhtä katvealuetta...ja yritin taas niin kovin opiskella halvennusmyyntien kikkoja mutta se meni sitten perityypilliseen tapaan päin mäntsälää :D...No, säästyipähän rahat :D!

Nyt sitten tässä häröilen, kun pitäs mukamas rauhottua ja mua niin viipotuttas muttakun aamulla on turkasen aikanen herääminen ja mulla pitäs olla heti joku tolkkukin tuolla nupissa kotona :O...Mission Impossible siis :D

Todellakin menet joukkoon mukaan :)! Laadukkaassa kaveriseurassa kuule unohtuu kaikki kolotukset ja mahdolliset harmitukset. Ja vaikkei siinä nyt kettään rinssindeerusta nyt vikittelemään ryhtyiskään, niin sitä tiiä mitä tapahtuu kotimatkalla :rolleyes: ;)... Silmät auki tinkuliini :)!

no ohhoh, mä en ole täälläpäin koskaan nähnyt eukkoja pensasaidan kimpussa
No hemmetti, tuupa meille kahtomaan :wave:! On muuten niin viheliäistä hommaa kyllä, vallankin jos ja kun sattuu olemaan semmoinen kirvainenvuosi menossa...voi yökyökyök sitä lentävää vihreää pilveä... Ja sitten sitä tiiraamista että meneekö suoraan vai tuleeko juosten kustua... Meijen mies on niin tarkka, niin tarkka tuossa hommassa että - kun yhdessä sitä hommaa tehdään ja vaihdellaan tosiaan sitten näitä työosuuksia, ettei yks vaan pärryyttele ainoastaan pensasta siistimmäksi ja toinen vain siistii haravalla pihamaata, niin tuskanhiki pukkaa siinä vaiheessa kyllä otsikkoon...

Mutta onhan se hienoa sitten, kun se homma on ohi ja aita niin nättinä :)!

Nyt tosiaan on tuo miehen kaveri tarjonnut apuvoimia tuohon hommaan ja sujuuhan se sitten eri nopeesti :)...katellaan nyt, miten tänä kesänä käy!

IhanaValo
Iltoja:)

Kuopus meni jo nukkuu (olevinaan, eiköhän se pomppaile kerran jos toisenkin vielä) ja esikkoa aletaan just iltapalattamaan :)

Aamulla taas aikanen nousu, pajapäivä. Että itekkin sit ajoissa nukkumaan :)

Ja tinkulle piti sanoa, että tottakai meet mukaan..eihän sitä oo niin pakollista ottaa mitään alkoholia tms. jos tuntuu että väsyttää vielä edellinen reissu :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Todellakin menet joukkoon mukaan :)! Laadukkaassa kaveriseurassa kuule unohtuu kaikki kolotukset ja mahdolliset harmitukset. Ja vaikkei siinä nyt kettään rinssindeerusta nyt vikittelemään ryhtyiskään, niin sitä tiiä mitä tapahtuu kotimatkalla :rolleyes: ;)... Silmät auki tinkuliini :)!
No rehellisesti sanottuna en mä nyt ootakaan et siellä mitään rinssejä tulis eikä niin välikskään,tokihan sellanen olis kiva mutta jotenkin tässä tää kevät sai taas itutuskiintiön miesten suhteen täyteen kun sattu ja tapahtu kaikkee. En mä silti häpeä myöntää että kyllä se oma kainalokaveri olis kiva saada mutta kun nyt näytää ettei sellasta tule vastaan,ainakaan näillä nurkilta niin en mä väkisin eti.Jospa se rinssi on jossain matkojen päässä kun sanonta "lähempänä kuin uskotkaan" ei pitänyt kutinsa.

Kai mää sitten lähen jos nyt sää sallii ihan jo senkin takia että pääsee vähän merta edemmäs eikä tarvi yksin lähtee.

Iltoja:)

Kuopus meni jo nukkuu (olevinaan, eiköhän se pomppaile kerran jos toisenkin vielä) ja esikkoa aletaan just iltapalattamaan :)

Aamulla taas aikanen nousu, pajapäivä. Että itekkin sit ajoissa nukkumaan :)
:wave:

Mulla on mennyt yöunet ihan kadoksiin, kun en osaa ollenkaan nukkua näemmä ilman pesuettani :snotty:...tuskin maltan odottaakaan että tässä pääsen kotijoukkojen pariin..ihan törkeen isoa ikävää pukkaa :heart:...ihanaa riutumista :D

No rehellisesti sanottuna en mä nyt ootakaan et siellä mitään rinssejä tulis eikä niin välikskään,tokihan sellanen olis kiva mutta jotenkin tässä tää kevät sai taas itutuskiintiön miesten suhteen täyteen kun sattu ja tapahtu kaikkee. En mä silti häpeä myöntää että kyllä se oma kainalokaveri olis kiva saada mutta kun nyt näytää ettei sellasta tule vastaan,ainakaan näillä nurkilta niin en mä väkisin eti.Jospa se rinssi on jossain matkojen päässä kun sanonta "lähempänä kuin uskotkaan" ei pitänyt kutinsa.

Kai mää sitten lähen jos nyt sää sallii ihan jo senkin takia että pääsee vähän merta edemmäs eikä tarvi yksin lähtee.
Otat asiasta etäisyyttä ja nautit kavereiden seurasta ja kesätapahtumista ja omasta kesästäsi! Ota aikaa itsellesi ja tee just sitä mitä haluat ja mieli tekee :).

Ei se etsimällä tule, se prinssi meinaa, eikä siihen etsimiseen kannata elämäänsä hukata. Elolla on taipumus tehdä yllätyksiä...:) Sitä ennen sä nautit tosta viikonlopusta!

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
ei tinkun kannata lähtee, siellä olis kumminkin huonoa seuraa

kandee pysyä palstalla, täällä on hyvää

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä