The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
mun muistiin ottaa että kirahvi lupas ryypiskellä vaihtoehtoisesti myös lonkkua tai sidukkaa
Kirahvi on niin moderni ja viksu naikkonen, että voi lähteä pussikaljalle ja ottaa matkaan kaverin jonka pussissa on lonkkua ja/tai sidukkaa.
Ja tokihan voi tehä sellasen Missä kalja-pussin jossa on kaikki pullot ja tölkit sekasin, ja sokkona pitää valkata juoma.

kahvikirahvi
Luulo ei ole tiedon väärti. Tai siis minä en ainakaan tykkää. Mutta mutta, luulithan nää senki että kaikki naiset tykkää ruusuista :whistle:
Mää luulin pienempänä että mun vanhemmat osaa kaikki autoreitit ulkoa. Tuttuja reittejä kuitenkin tais olla, voi mitkä itku pääsi kun näin ekan kerran niitten kattovan karttaa automatkalla!

• Tykkää
Reactions: ruutiukko
kahvikirahvi
montaako oot maistellu?

mä oon noin 5...8 ja kaikki on olleet toinen toistaan parempia
Kahta tai kolme vaan (merkkejä muistamatta), mutta kyllä siitäki vähästä on huomannu on että mauissa on eroja. Viime vuoden juhannuksena ainaki oli jotain samppaa mikä oli niin keljun makusta että posket meni lommolle ekan hörpyn jälkeen eikä enempää uskaltanu ottaa.

kahvikirahvi
Mulla muuten loppu tupakat päivällä. Päätin että enempää en osta itelleni, mutta annan itselleni anteeksi jos retkahdan pummimaan tai ottamaan vastaan yhden savukkeen.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä