Siis kyllä meillä kerrotaan jos johonkin ollaan menossa ja kenen kanssa ollaan menossa ja sekin että milloin on tarkoitus kotiutua.
Eikä kyse ole siitä että en kertoisi jos suunnitelmiin tulee muutoksia.
Kyse oli nimenomaan siitä että pitääkö koko illan ajan olla vähintään tunnin välein yhteydessä mieheen? Useamminkin useimmiten. Pitääkö jokainen liike heti raportoida? Eikö riitä että kun tulee kotiin niin kertoo ketä kerkesi illan aikana tavata? Minkälainen ilta muuten oli jne.? Miksi pitää siellä iltaa viettäessä olla hätävalmiudessa koko ajan tekemässä raporttia kotiin? Yleensä kun kaverin kanssa tuollasisa paikoissakin ollaan niin ku esim. meripäivät niin eipä siellä niin kauheasti areenalla esityksiä kuunnellessa ja katellessa kerkeä tapahtua että puolen tunnin tai edes tunnin välein olisi mitään kerrottavaa.
Humalassa olen ollut viimeeksi 17 vuotiaana joten siitäkään ei voi olla kyse että mies sen takia joutuisi pelkäämään turvallisuuteni vuoksi tai sen takia että menisi tolkku pois enkä ymmärtäisi mitä tapahtuu. Ollaan aikuisia, äiti ihmisiä, ja ollaan totuttu juomaan siideriä siinä jutustelun lomassa. Ei ole ollut tarvetta vetää päätä täyteen.
Äskenhän mies toki sanoi että voisin juoda vettä siiderin sijaan.
Tietenkin on luonnollista kertoa jos on johonkin menossa ja sekin tietysti että mihin ja milloin aikoo kotiutu ja kenen kanssa menee

Kyllä itsekin tahdon tietää mihin mies lähtee ja koska suurinpiirtein tulee.
Mutta en halua tietää ½-1 tunnin välein että missä on ollut, mitä tekee, kenen kanssa puhuu jne. Kysyn sitten kun kotiutuu.
Jos mies on jossain iltaa viettämässä kauempana niin yleensä kysyn kuulumisia siinä vaiheessa kun oletan että ovat päässeet määränpäähän ( tämä ei koske lähi kapakkaan vaan esim. tallinnan reissuilla mies tykkää käydä ) että ovatko päässeet perille ja seuraavan kerran laitan viestin kun itse käyn nukkumaan. Se riittää minulle.
Miksi nainen/mies ei saisi käydä baarissa tai missään yöelämässä ilman puolisoaan??

Johan siinä ehtii kyllästyä toiseen 5:ssä vuodessa jos kotona ollaan koko ajan yhdessä ja sen lisäksi joka paikkaankin pitää se toinen puolisko raahata mukana? Itse ainakin koen nauttivani mieheni seurasta enemmän kun saan välillä olla hänestä erossakin ( nyt kun on pitkällä kesälomalla niin ei edes työpäivä meitä erota tästä kotiarjesta ).