suututtaa mies, ei kyke paria viikkoo hoitaa lastaan,ilman et pitää dumppaa hoitoon!

• Viestiketjun aloittaja "milky"
  • Ensimmäinen viesti
"milky"
siis mulla on leikkaus takana en siis pysty 2viikkoon olee yksin vastuussa lapsesta.

ollaan miehen kans tällä hetkel asumuserossa.

miehel olis enään viikko päävastuussa oloo,mut ei kykenee siihe,ku pitää pistää lapsi yökylään isovanhemmille,joihin lapsella ei ole minkäänlaista kiintymyssuhdetta... veikkaán että lapselle on tarpeeksi ahdistavaa jo se että ei saa olla äitin kanssa,niin paljon..

mikä helvetti täytyy olla päässä vialla jos ei 2viikkoa pysty ite lastansa hoitaa? sit ois vapaa taas tekee mitä lystää.. ku lapsi voi olla mun kanssa

"vieras"
varmasti v*tuttaa, itelläkin ottais päähän tuollainen tosi paljon! Meillä tein selväks "säännöt" kun lapsia alettiin tekee, että lapset menee AINA miehen omien juttujen edelle ja niin on suunnillee mennyt. Silti ollaan eroammassa todennäkösesti, minä oon niin dominoiva tyyppi et tarviin jonkun joka on myös vahva persoona. Kerro tuosta miehelles suoraan ja sano, että sulla on tarpeeks jo huolia, stressiä siellä sairaala niin miten kehtaa vielä olla pitämättä huolta lapsista!

"milky"
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;28653342:
Dumpattu vai onkohan isovanhemmat viimeinkin saaneet lapsenlapsensa luokseen...?
no voi herranjestas,tartteeko tulla päätä aukoo? niitä ei ole kiinnostanu! menis eka ja viettäs pari tuntii vaik leikkipuistossa aina välillä niin että lapsella olis turvallista olla heidän kanssaan.

muutenki tuo on sivuseikka... miksi takerrut siihe? pääasia oli se että mies on niin idiootti ettei kykene 2viikkoa hoitaa omaa lastaan...

"milky"
[QUOTE="vieras";28653350]varmasti v*tuttaa, itelläkin ottais päähän tuollainen tosi paljon! Meillä tein selväks "säännöt" kun lapsia alettiin tekee, että lapset menee AINA miehen omien juttujen edelle ja niin on suunnillee mennyt. Silti ollaan eroammassa todennäkösesti, minä oon niin dominoiva tyyppi et tarviin jonkun joka on myös vahva persoona. Kerro tuosta miehelles suoraan ja sano, että sulla on tarpeeks jo huolia, stressiä siellä sairaala niin miten kehtaa vielä olla pitämättä huolta lapsista![/QUOTE]

siis en vaan ymmärrä.. eriasia tosiaan jos menis viikon päästä ku sit mun pitäs kyetä olee lapsen kans ilman toista aikuista. Mikä meno muutenkaan voi olla sellanen et sitä ei voi siirtää viikolla ja menee koko yö? :O kun mies ei ryyppääkkään...
jotenki viel ymmärtäs jos olis päiväl muutama tunti... mut ahdistaa pienen puolesta pelkkä ajatuskin itkemässä yöllä puolituntemattoman isovanhemman luona. viikon päästä olis mies sit vapaa tekee mitä lystää.

ymmärrän sua, mutta ehkä sitä perhettä ei kannata rikkoa lapsilta vain siksi että haluaa määrätä(toki joskus se määräily kumpuaa pelosta menettää hallinta,tai ahdistuksesta,niinku nyt mulla)

"milky"
[QUOTE="vieras";28653358]Sulle ei voi sanoa mitään, mikä kelpaisi, paitsi se, että joo oot oikeassa, ihan sika se on. Käy kaikkiin valituksiisi.[/QUOTE]

no onhan se sika, sen ei tartte luopuu mistään,jos pistää lapsensa ittensä edelle... 2viikon ajaksi. onks susta kaksi viikkoa liikaa pyydetty? ootko ite niin kädetön ettet selvii 2:sta viikosta lapsen kanssa? mä oon joskus ollu 1v 6kk yhtämittaa lapsen kans yöni kun imetin! joku 2viikkooo menee päälleen seisten. kun kyse on oikeasti siitä että mä olen toipumassa leikkauksesta! ei siis ole mikään normaalitilanne. normaalitilanteessa lapsi olis toki kotona... isä menköön vaikka kuumatkalle jos sitä tarvitsee.

[QUOTE="vieras";28653350]varmasti v*tuttaa, itelläkin ottais päähän tuollainen tosi paljon! Meillä tein selväks "säännöt" kun lapsia alettiin tekee, että lapset menee AINA miehen omien juttujen edelle ja niin on suunnillee mennyt. Silti ollaan eroammassa todennäkösesti, minä oon niin dominoiva tyyppi et tarviin jonkun joka on myös vahva persoona. Kerro tuosta miehelles suoraan ja sano, että sulla on tarpeeks jo huolia, stressiä siellä sairaala niin miten kehtaa vielä olla pitämättä huolta lapsista![/QUOTE]

No huh huh. Ei ihmekään jos ero tulossa kun tollanen ajatusmaailma. En mäkään olis ihmisen kanssa, jos itellä ei sais olla mitään omaa.

"vieras"
[QUOTE="milky";28653370]siis en vaan ymmärrä.. eriasia tosiaan jos menis viikon päästä ku sit mun pitäs kyetä olee lapsen kans ilman toista aikuista. Mikä meno muutenkaan voi olla sellanen et sitä ei voi siirtää viikolla ja menee koko yö? :O kun mies ei ryyppääkkään...
jotenki viel ymmärtäs jos olis päiväl muutama tunti... mut ahdistaa pienen puolesta pelkkä ajatuskin itkemässä yöllä puolituntemattoman isovanhemman luona. viikon päästä olis mies sit vapaa tekee mitä lystää.

ymmärrän sua, mutta ehkä sitä perhettä ei kannata rikkoa lapsilta vain siksi että haluaa määrätä(toki joskus se määräily kumpuaa pelosta menettää hallinta,tai ahdistuksesta,niinku nyt mulla)[/QUOTE]

aivan, ja kun on kyse pienestä lapsesta jolle on äärimmäisen tärkeää, että häntä hoitavat ihmiset keihin tälle on turvallinen kiintymyssuhde, ja jos jostain syystä isovanhemmat ei ole onnistuneet siinä niin ei sitä lasta todellakaan voi heittää vaan sinne yhen äkkiä keskenään! Pieni lapsi tarvii tutun ympäristön ja hoitajat, mutta tosiaan kannattaa tehdä pelinsäännöt tosi selviks nyt jatkossa (tarvittaessa ammattilaisen kanssa) kun lapsen ei tarvi kärsiä siitä, että isä ei kykene ottamaan vastuutaan.

Juu ei tässä vielä olla eroamassa, välillä on näitä viikkoja vaan ku vois pistää pillit pussiin samantien.

"Lis"
Minka ikainen lapsi kyseessa? Itse en ymmarra miksi suutut jos isovanhemmat (vihdoinkin) haluavat myos viettaa aikaa lapsenlapsensa kanssa. Itse olisin vain iloinen etta nain on kaynnyt.

"vieras"
No huh huh. Ei ihmekään jos ero tulossa kun tollanen ajatusmaailma. En mäkään olis ihmisen kanssa, jos itellä ei sais olla mitään omaa.
Saa olla ja pitääkin olla, mut oon tosi tarkka kun lapset on pieniä, et isä viettää aikaa ja näkee vaivaa. Ehkä se johtuu siitä ku oma isä ei ollut mun elämässä mitenkään niin jotenkin oon aina kauheen herkkä tuosta asiasta... Mielummin silti noin kun että olis "ihansama" mielellä - siitä kärsii lapset!

[QUOTE="milky";28653379]selitähän mulle vieras sellanen juttu että miten 2vko päävastuussa kerran elämässä on niin hirveesti vaadittu?[/QUOTE]

Hän on päävastuussa ja se tarkoittaa että hän valitsee mikä on lapsen parasta ja miten toimii. Et sinä.

• Tykkää
Reactions: Littledeath
[QUOTE="vieras";28653405]Saa olla ja pitääkin olla, mut oon tosi tarkka kun lapset on pieniä, et isä viettää aikaa ja näkee vaivaa. Ehkä se johtuu siitä ku oma isä ei ollut mun elämässä mitenkään niin jotenkin oon aina kauheen herkkä tuosta asiasta... Mielummin silti noin kun että olis "ihansama" mielellä - siitä kärsii lapset![/QUOTE]

No miten vaan. Musta on kuitenkin tärkeää että se halu lähtis siitä miehestä eikä tavallaan pakotettuna. Mun lapsella ei tavallaan edes ole isää.

asdasd
Voi jessus, mistäs sä voit tietää ettei miehellä ole ollut sovittua menoa tälle ajalle? Jos dumppasit lapset hälle jollain viikon varoitusajalla? Ja mistäs tiedät että kyseinen mies edes tykkää lapsistaan, teki kuitenkin vain painostuksesta sun takia.

[QUOTE="vieras";28653405]Saa olla ja pitääkin olla, mut oon tosi tarkka kun lapset on pieniä, et isä viettää aikaa ja näkee vaivaa. Ehkä se johtuu siitä ku oma isä ei ollut mun elämässä mitenkään niin jotenkin oon aina kauheen herkkä tuosta asiasta... Mielummin silti noin kun että olis "ihansama" mielellä - siitä kärsii lapset![/QUOTE]

Lapsethan ei kärsi toisen vanhemman ehdottomuudesta, joka tappaa parisuhteen, johtaa eroon ja rikkoo perheen?

"vieras"
Lapsethan ei kärsi toisen vanhemman ehdottomuudesta, joka tappaa parisuhteen, johtaa eroon ja rikkoo perheen?
Jos/kun mies todella haluaa pitää vaimonsa, niin hän haluaa pitää sen tyytyväisenä ja meillä mies on tiennyt aina, että en voi arvostaa sitä tai ketään joka ei huolehdi lapsistaan hyvin. Joten mielihyvin hän on laittanut lapset etusijalle.

"jojo"
No, moni olisi varmasti tyytyväinen ap:nkin tilanteeseen. Niitäkin isiä on, jotka toisivat lapsen äidin toipilasvuoteelle, että "mulla on vähän menoa, kato sä tätä vähän aikaa" tai "hei hommaisitsä tälle jonkun hoitajan, kun mä en just ehdi".

Ap:n mies sentään onnistui hommaamaan lapsenhoitoapua itsenäisesti, eikä edes pyyänyt naapurin Ritua vaan vanhempiaan apuun.

[QUOTE="vieras";28653422]Jos/kun mies todella haluaa pitää vaimonsa, niin hän haluaa pitää sen tyytyväisenä ja meillä mies on tiennyt aina, että en voi arvostaa sitä tai ketään joka ei huolehdi lapsistaan hyvin. Joten mielihyvin hän on laittanut lapset etusijalle.[/QUOTE]

Lapsistaan voi huolehtia hyvin, vaikka metodit ois erilaisia kuin sinulla. Onko sinua koskaan kiinnostanut mitä miehesi arvostaa? Vaikkapa kommunikaatiotaitoista puolisoa, jonka kanssa voi keskustella järkevästi erilaisista vaihtoehdoista perheen suhteen.

"vieras"
Lapsistaan voi huolehtia hyvin, vaikka metodit ois erilaisia kuin sinulla. Onko sinua koskaan kiinnostanut mitä miehesi arvostaa? Vaikkapa kommunikaatiotaitoista puolisoa, jonka kanssa voi keskustella järkevästi erilaisista vaihtoehdoista perheen suhteen.

Toki voi, mutta aikaa lapsen kanssa ei voi korvata millään. Jotta lapsella voi tulla hyvä suhde isäänsä niin isän täytyy viettää aikaa lapsen kanssa ja aidosti olla kiinnostunut lapsesta. Siitä ei paljoa tarvi "neuvotella" kun sen varmasti kaikki ymmärtää..?

"Eee"
Tähän ei voi muuta sanoo, kun että mitäs oot levittäny jalkas noin idiootille miehelle. Noh, vastauksenkin osaan arvata, ei oo ollu varaa mistä valita... Naiset, jotain järkee panemishommiinkin!

Yhteistyössä