[QUOTE="vieras";28653375]No voi jumalauta, kyse on pienestä lapsesta jolle annetaan helvetin huono alku elämälle, jos se ei sinua hetkauta niin käy sääliksi. Pakkohoitoon nuo onneksi joutuu tulevaisuudessa![/QUOTE]
Kuten aiemmin sanoin, en tiedä yhtäkään lasta, jolla olisi ollut oireita tai vaivoja äidin tupakoinnista.
Toiseksi, olisi varmaan parempi, jos äidit ei polttaisi.
Kolmanneksi, kyllä mua hetkauttaa paljonkin lapset, joita kaltoinkohdellaan. Kaiken näkemäni jälkeen, toi tupakointi raskausaikana on mun mielestä aika pieni juttu kaiken sen ohella mitä oikeasti tapahtuu ja miten lapsien terveyttä ja mieliä tuhotaan.
Ihmettelen, miksi sinä suhtaudut tupakoimiseen raskausaikana niin jyrkästi? Onhan se tietysti ihan fiksua olla polttamatta, mutta itse en tiedä yhtäkään tapausta, jossa äidin raskausajan tupakointi olisi vaikuttanut lapsen terveyteen. Mikäli olisi, niin yksikään serkuistani ei olisi terve ja he olisivat vielä huomattavan pienikokoisia. Itse olen ainut, joka on sairastellut ja olen pienikokoinen... oma äitini ei ole koskaan polttanut.