Teettekö aina letut ja pannarin maitoon?

• Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
Se ei ole ravintola vaan laitoskeittiö.
ei olut laitoskeittiä, kun aanoskoot olivat pieniäm, enintään 20 henkilöä oli asiakkaana, KAIKKI ruat tehtiin alusta alkean, Monessa laitoskeitiössä käytetään pulivalmisteita, jopa sairaloiden keitiöissä.
Maksalaatikokkin tuola tehtiin ihan itse, vaikka olis halvempaa olut ehkä 20:lle ostaa valmista maksalatikkoa.

Rollolainen
[QUOTE="vieras";28621762]Miksi te sitten juhlissa käytätte pahaa maitoa ?[/QUOTE]

juhlakahviin kuuluu laittaa kermaa, joten se täysmaito ajaa sman asian., mutt ajso joku haluaa rasvatonta saa myöäs sitä laittaa =)

Blue
ei olut laitoskeittiä, kun aanoskoot olivat pieniäm, enintään 20 henkilöä oli asiakkaana, KAIKKI ruat tehtiin alusta alkean, Monessa laitoskeitiössä käytetään pulivalmisteita, jopa sairaloiden keitiöissä.
Maksalaatikokkin tuola tehtiin ihan itse, vaikka olis halvempaa olut ehkä 20:lle ostaa valmista maksalatikkoa.
Voi myötähäpeä.... Laitoskeittiötä ei määritellä noilla termeillä. Laitoskeittiö se on.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28621715]ai kallista maitoa ? siis mitä se ny maksaaa, vajaan euron purkki ..?[/QUOTE]

No maito tuossa kallistui ja taitaa maksaa sellaisen 1,20 purkki tai ehkä vähän vähemmän. Alle eurolla et saa edes rainbown maitoa. Se taitaa olla 1,08. Kyllä maito meillä ainakin on aika suuri rahanmeno kun päivässä menee helposti kaksikin purkkia. eli kuukaudessa melkein 150 euroa pelkkään maitoon.

Jos on tarkkamakuinen, huomaa kyllä eron, mutta ei olisi koskaan tullut mieleen, että vettä voisi edes käyttää. Joskus ärsyttänyt kun maito loppu tai puuttuu pari desiä. Olisi voinut korvata sen niillä kerroilla vaikka vedellä. Kiitos ap vinkistä :)

Hkhv
Täysmaito ja kerma kahvissa ei todellakaan ole sama asia. Juhlissa juon aina kahvini kermalla, mutta muuten mustana. Maidolla (vaikka sitten täysmaidolla) kahvi on yksinkertaisesti pahaa.

"Mie"
No onhan se hoitolaitoksen keittiö nyt vähän eri asia kuin ravintola! :D

Voisko joku muuten kertoa mulle että mikä on VÄHÄlaktoositon? Mä en oikeasti tiedä, enkä jaksa googlettaa että mitä eroa sillä laktoosittoman kanssa..

lucifer
[QUOTE="Mie";28621857]No onhan se hoitolaitoksen keittiö nyt vähän eri asia kuin ravintola! :D

Voisko joku muuten kertoa mulle että mikä on VÄHÄlaktoositon? Mä en oikeasti tiedä, enkä jaksa googlettaa että mitä eroa sillä laktoosittoman kanssa..[/QUOTE]vähälaktoosinen sisältää alle gramman laktoosia 100grammassa tuotetta. laktoosittomassa alle 0,01g/100g.

[QUOTE="Mie";28621857]No onhan se hoitolaitoksen keittiö nyt vähän eri asia kuin ravintola! :D

Voisko joku muuten kertoa mulle että mikä on VÄHÄlaktoositon? Mä en oikeasti tiedä, enkä jaksa googlettaa että mitä eroa sillä laktoosittoman kanssa..[/QUOTE]

Vähälaktoosinen ei vähälaktoositon.

Yhteistyössä