K
keälomalle
Vieras
Mitä ajattelette tästä tilanteesta? Menin kiireapulaiseksi työtehtävään , jota hoitaa 1 henkilö. Ja työ on tarkkaa ja työllä on kiire. Kyselin mitä pitää tietää ja ,miltä tilanne näyttää kerkeääkö tekemään (että pääsee ajoissa kesälomalle) ja muutenkin että tietäisin paljonko pitäisi suurinpiirtein saada päivässä valmiiksi. (Teimme aluksi työtä yhdessä ja tein sen ei niin tarkan osan: saimme tosi hyvin tehtyä ja olin tyytyväinen . Seuraavana aamuna sitten henkilö sanoi , että tehdään vain aivan rauhassa ja hiljaa, kotona sitten tehdään urakalla..jota en todellakaan ymmärtänyt, jos oikeasti on kiire ) Suoraa vastausta ja tarkkaa tietoa ei tullut mistään ja muutenkin tuntuu että työstä puhuminen ei oikein kiinnosta. Henkilökohtaisista ja kaikista muista asioista kyllä puhuu. No aikani niitä kysyin ja kun ei vastauksi tullut työhönliittyviin, päätin että olen sitten samalla lailla näihin muihin liittyviin jutteluihin ( vastasin ihan lyhyesti ja pakolliset). Tämä henkilö sitten kyseli , että miksi olin niin vihamielinen ( vaikka itse oli ollut juuri samanlainen niitä asioita kohtaan mitä itse olin kysellyt) Ja sanoin että olen aivan samanlainen kuin sinä olit minulle ja kerroin myös että häiritsee, kun ei saa mitään tarkkoja tietoja mistään.Henkilö sitten kysyi pidänkö häntä aivan idioottina ( no joo siinä kohtaa olisin voinut olla hiljaa, mutta äkkipikaistuksissani sanoin: vähän joo (tarkoittaen hänen käytöstää tiedon salaamisessa) (koska olin hänen avuksi tullut ja luulisin että jos oikeasti on kiire , pitäisi tietää kaikki seikat , että työn voi tehdä mahdollisimman hyvin ja nopeasti) Aikamme siinä sitten keskusteltiin ja sanoin että jatketaan nyt töitä, että tämä on yhtä lapsellista kuin hiekkalaatikolla lasten kiistat, ja että eikö sinun pitäisi olla jo sen verran vanha että osaa käyttäytyä niinkuin aikuiset. No ei tästähän tämä henkilö sitten innostui ja rupesi jankuttamaan useasti: etää haukun häntä idiootiksi lapselliseksi ja vanhaksi.. ja jatkoi vaikka kuinka sanoin että lopetetaan nyt ja tehdään töitä.. myöhemmin sitten tuli keskustelu pomon kanssa: henkilö oli käynyt kertomassa kuinka oli syvästi loukkaantunut.. ja meillä on asioista erinäkemykset ! Teksti on aika sekalaista , mutta olisin iloinen jos jaksaitte kertoa näkemyksiänne.