Mulle soitti tässä nainen, joka esitteli itsensä vaikkapa Liisa Karjailaiseksi välityspirkoista hei. "No niin, on tässä pitänyt ottaakin jo yhteyttä, mutta on ollut kovasti kiirettä, onpa onni että sain sinut kiinni nyt. Kun minä nyt myyn tätä teidän asuntoa, ajattelinpa tässä että varmasti haluaisitte tavata ja keskustella henkilö kohtaisesti...." Olin siinä vaiheessa jo ihan että mitä hittoa: välitys firma on kyllä oikea, mutta henkilö ihan täysin väärä, meillähän on jo ihminen joka hoitaa tätä meidän asunnon myyntiä. Sanoin sitten että niin, kollegasi Maiju hoitaa tätä meidän asunnon myyntiä (ainakin mä olen kuvitellut niin). Niin tämä nainen vastasi mulle että ai, teille ei olekaan informaatio kulkenut, Maiju ei ole meillä enää töissä. Ja tämä kohde on nyt siirretty minulle. Mutta ei hätää, asuntonne on hyvissä käsissä!!
Mitä hemmettiä, ei hätää??
Me maksetaan niille siitä että meidän asunto tulee myydyksi ja että meillä on henkilö jolle soittaa ja joka pitää meitä ajantasalla tilanteesta. Me tavattiin tämä ihminen ja hänen kanssaan sovittiin tämän asunnon myynnistä. Ja nyt tämä henkilö on ollut ilmeisesti jo useamman päivän (ehkä viikon?) poissa maisemista, eikä kukaan ole infonnut meitä ennen tätä? Ja meidänkö pitää nyt olla vain tyytyväisiä että Liisa Karjalainen pitää itseään pätevänä ihmisenä, joka jatkaa tätä Maijun jo kaiketi viikko sitten kesken jättämää työtä?
Voiko tää olla näin?
Mitä hemmettiä, ei hätää??
Me maksetaan niille siitä että meidän asunto tulee myydyksi ja että meillä on henkilö jolle soittaa ja joka pitää meitä ajantasalla tilanteesta. Me tavattiin tämä ihminen ja hänen kanssaan sovittiin tämän asunnon myynnistä. Ja nyt tämä henkilö on ollut ilmeisesti jo useamman päivän (ehkä viikon?) poissa maisemista, eikä kukaan ole infonnut meitä ennen tätä? Ja meidänkö pitää nyt olla vain tyytyväisiä että Liisa Karjalainen pitää itseään pätevänä ihmisenä, joka jatkaa tätä Maijun jo kaiketi viikko sitten kesken jättämää työtä?
Voiko tää olla näin?