"vieras"
Just katoin "kuninkaallisia häitä", niin kyllä se vaan pisti mauttomana silmään, kun kauniilla naisella pilkotti hienon juhlapuvun yläpuolella hartioissa musta sotku. Hyi!
Kyllähän ne lähes aina on, paitsi joidenkin hippien/skeittareiden tyyliin sopii.
Lähinnä niitä näkee kuitenkin sellaisilla likaisen näköisillä tuhnuilla, jotka ajelee farmari-Mondeolla lähimarkettiin ostamaan lisää sipsiä, kaljaa/siideriä ja kutsuu lapsiaan penskoiksi ja puolisoitaan ukoiksi/akoiksi/emännäksi/isännäksi.
Ei kuulu.. mutta NÄKYY ja se ei hivele silmiäni!Suorastaan huvittavaa, että jotkut jaksaa noin kauhiasti vaivata päätään toisten tatuoinneilla. Ihan vain tiedoksi, että ei kuulu teille onko tatuointeja ja minkälaasia.
? Siis kenen? Tuon vastaaja Sirkkelin? En nyt ihan ymmrrä tätä kommenttia.Ei tarvitte kattoa.
Äh klikkasin väärän viestin kohdalta. :headwall: Mä saan yhtälailla sanoa mielipiteeni tähän asiaan ku kaikki muutki. Koittakaa jo tajuta, että ei mun tarvitte olla hiljaa.? Siis kenen? Tuon vastaaja Sirkkelin? En nyt ihan ymmrrä tätä kommenttia.
Scarleth, ei pahalla, mutta otat keskustelut usein aivan liian henkilökohtaisesti.
Ei tarvitte kattoa.Alkuperäinen kirjoittaja örp;28616459:Ei kuulu.. mutta NÄKYY ja se ei hivele silmiäni!
No ihmettelin minäkin tuota viestiäs, ettei tarvitte kahtoa kun omista tatuoinneista puhinÄh klikkasin väärän viestin kohdalta. :headwall: Mä saan yhtälailla sanoa mielipiteeni tähän asiaan ku kaikki muutki. Koittakaa jo tajuta, että ei mun tarvitte olla hiljaa.
O.k Nyt ymmärrän tuon viestisi.Äh klikkasin väärän viestin kohdalta. :headwall: Mä saan yhtälailla sanoa mielipiteeni tähän asiaan ku kaikki muutki. Koittakaa jo tajuta, että ei mun tarvitte olla hiljaa.
Mä vielä korjaan käsityksiä kun näitä "ei tarvitse katsoa jos häritsee" kommenteja tulee nyt enemmänkin, että mua ei häiritse muiden tatuoinnit. Vastasin vain ap:n kysymykseen. Ja huvitti tuo Fortunaten kommentti.mulla on tatuointi. pohkeessa iso keiju. vasemmas kuurenpäästä lähtee lilja köynnös joka loppuu nyt oikeaan lapaan. jatketaan syksyllä oikeaan kyynerspäähän asti ja kannan kuvan ylpeydellä. ja jos nämä jotak ihäirittee niin sillehän en voi miään. ite tykkään, itelle otin joten