Eikö kenenkään muun mielestä tatuoinnit ole mauttomia?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Just katoin "kuninkaallisia häitä", niin kyllä se vaan pisti mauttomana silmään, kun kauniilla naisella pilkotti hienon juhlapuvun yläpuolella hartioissa musta sotku. Hyi!

"vieras"
Joidenkin mielestä tatuoinnit on mauttomia, toisten milestä blondatut hiukset, kaksiväriset hiukset tms, joidenkin mielestä tietyt vaatekappaleet... Eiköhän se ole silti ihan jokaisen oma asia mitä kropalleen tekee ja mimmoisiin asusteisiin sen verhoaa :) Fiksu on se, joka pitää suunsa kiinni.

"vieras"
Kyllä ne vaan on. Juhlapukeutuminen ja tatuonnit ei sovi koskaan yhteen ei miehellä eikä naisella. Morsiamen valkoinen hääpuku näyttää olevan olevan väärän henkilön päällä, jos on yksikin söhrö näkyvissä.

Kyllähän ne lähes aina on, paitsi joidenkin hippien/skeittareiden tyyliin sopii.
Lähinnä niitä näkee kuitenkin sellaisilla likaisen näköisillä tuhnuilla, jotka ajelee farmari-Mondeolla lähimarkettiin ostamaan lisää sipsiä, kaljaa/siideriä ja kutsuu lapsiaan penskoiksi ja puolisoitaan ukoiksi/akoiksi/emännäksi/isännäksi.

fqaa
Kyllä ne joillekin sopii ja joku pienehkö tatuointi voi olla ihan kaunis ja tyylikäskin. Harmi vaan moni ottaa tatskan toisensa perään eikä ymmärrä lopettaa ajoissa.

Ken guru
Kyllähän ne lähes aina on, paitsi joidenkin hippien/skeittareiden tyyliin sopii.
Lähinnä niitä näkee kuitenkin sellaisilla likaisen näköisillä tuhnuilla, jotka ajelee farmari-Mondeolla lähimarkettiin ostamaan lisää sipsiä, kaljaa/siideriä ja kutsuu lapsiaan penskoiksi ja puolisoitaan ukoiksi/akoiksi/emännäksi/isännäksi.
:LOL:

Ehkä totta.

Mun mielestä tatuoinnit on mauttomia- ihan kaikilla. Aina.

"Vieras"
90% taruoinneista on tosi rumia eikä sovi kantajilleen. Just perinteisen hääpuvun kanssa on mauttoman näköistä jos on joku leima.
Joillekin sopii mutta vähemmistöä ovat.

Itse olen 15-vuotiaana ottanut ruman (mutta luojan kiitos suhteellisen pienen) tatuoinnin olkapäähäni ja kaduttaa ja välillä häpeilen sitä. Jos menisin naimisiin niin ehdottomasti peittäisin tatuoinnin häissä.

? Siis kenen? Tuon vastaaja Sirkkelin? En nyt ihan ymmrrä tätä kommenttia.

Scarleth, ei pahalla, mutta otat keskustelut usein aivan liian henkilökohtaisesti.
Äh klikkasin väärän viestin kohdalta. :headwall: Mä saan yhtälailla sanoa mielipiteeni tähän asiaan ku kaikki muutki. Koittakaa jo tajuta, että ei mun tarvitte olla hiljaa.

"Sirkkeli"
Äh klikkasin väärän viestin kohdalta. :headwall: Mä saan yhtälailla sanoa mielipiteeni tähän asiaan ku kaikki muutki. Koittakaa jo tajuta, että ei mun tarvitte olla hiljaa.
No ihmettelin minäkin tuota viestiäs, ettei tarvitte kahtoa kun omista tatuoinneista puhin :D
Mutta olet osittain oikeassa. Ne on semmosessa paikkaa, ettei niitä itse näe kuin peilin kautta kurkotellessa. Sen takia en niitä ole korjaillut, kun en muista niitä läheskään aina olevaksi.

Mutta vaikea se on toisten olla näkemättä, jos jollain on epäonnistunut/mauton tatuointi. Miekin pidän toppia, ja silloin kaikki näkee mun tatuoinnin. Mutta olen heidän kanssaan kyllä samaa mieltä siitä :)

Ken guru
O.k Nyt ymmärrän tuon viestisi.

Ja juu, mutta sun tyylisi on vaan vähän agressiivinen välillä, niinkuin olisit puolustuskannalla. Mutta sulla tosiaan on oikeus mielipiteisiisi, eikä siis tarvitsisi olla "piikit pystyssä". Tai sitten vaan tulkitsen sun viestejäsi väärin.

mulla on tatuointeja. pohkeessa iso keiju. vasemmas kyynerpäästä lähtee lilja köynnös joka loppuu nyt oikeaan lapaan. jatketaan syksyllä oikeaan kyynerspäähän asti :) ja kannan kuvan ylpeydellä. ja jos nämä jotaki häirittee niin sillehän en voi miään. ite tykkään, itelle otin joten ;)

Viimeksi muokattu:
Ken guru
mulla on tatuointi. pohkeessa iso keiju. vasemmas kuurenpäästä lähtee lilja köynnös joka loppuu nyt oikeaan lapaan. jatketaan syksyllä oikeaan kyynerspäähän asti :) ja kannan kuvan ylpeydellä. ja jos nämä jotak ihäirittee niin sillehän en voi miään. ite tykkään, itelle otin joten ;)
Mä vielä korjaan käsityksiä kun näitä "ei tarvitse katsoa jos häritsee" kommenteja tulee nyt enemmänkin, että mua ei häiritse muiden tatuoinnit. Vastasin vain ap:n kysymykseen. Ja huvitti tuo Fortunaten kommentti.

[QUOTE="Sirkkeli";28616538]No ihmettelin minäkin tuota viestiäs, ettei tarvitte kahtoa kun omista tatuoinneista puhin :D
Mutta olet osittain oikeassa. Ne on semmosessa paikkaa, ettei niitä itse näe kuin peilin kautta kurkotellessa. Sen takia en niitä ole korjaillut, kun en muista niitä läheskään aina olevaksi.

Mutta vaikea se on toisten olla näkemättä, jos jollain on epäonnistunut/mauton tatuointi. Miekin pidän toppia, ja silloin kaikki näkee mun tatuoinnin. Mutta olen heidän kanssaan kyllä samaa mieltä siitä :)[/QUOTE]

Mun tietokone on hidas ja latailee sivuja välillä pidempään. Sitä kuitenki jo kattoo tekstejä ja klikkaa jostaki ja sitte sivusto saattaaki hypähtää ku latautuu lisää niin tuleeki klikattua väärää kohtaa.

Mun tatuointeja kukaa harvemmin näkee julkisilla paikoolla. En mä niitä ookaa ottanu sen takia, että esittelisin muille. Seuraava tatuointi tulee olemaan sellaanen, että se varmaan tulee t-paidan hihan alta näkymään vähä, mutta muut kestäkööt sen. :D

"vieras"
Vaikka mä tatuoinneista pidän, niin ei ne mun mielestä sovi perinteisen hääpuvun kanssa. Ehkä osittain myös siksi, että mä jotenkin näen asian niin, että tatuoinnit kuuluvat sellaisille rock- ja punkhenkisille ihmisille ja omaa halua ottaa tatuointi onkin laskenut rajusti se, että ihan kaikilla niitä tuntuu nykyään olevan ja varsinkin juuri niillä kilteillä tytöillä, jotka pukeutuu vaaleanpunaiseen ja kuuntelee poppia.

[QUOTE="vieras";28616575]Vaikka mä tatuoinneista pidän, niin ei ne mun mielestä sovi perinteisen hääpuvun kanssa. Ehkä osittain myös siksi, että mä jotenkin näen asian niin, että tatuoinnit kuuluvat sellaisille rock- ja punkhenkisille ihmisille ja omaa halua ottaa tatuointi onkin laskenut rajusti se, että ihan kaikilla niitä tuntuu nykyään olevan ja varsinkin juuri niillä kilteillä tytöillä, jotka pukeutuu vaaleanpunaiseen ja kuuntelee poppia.[/QUOTE]

Onhan ne perinteisen puvun kans vähä outo yhdistelmä.

Jos mä joskus erehtyysin naimisiin, niin mun hääpuku ei todellakaa olisi valkoonen ja perinteinen. :D

"Sirkkeli"
No ei ne yleensä kyllä sovikkaan jonkun hää/iltapuvun kanssa, siitä olen samaa mieltä. Ja nyt vanhemmiten olen kyllä sitä mieltä, että onhan se aika idioottia piirrättää ihoonsa ikuisia kuvia. Olisinpa jättänyt ottamatta.

Yhteistyössä