Eikö kenenkään muun mielestä tatuoinnit ole mauttomia?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Lode"
Mä en yleensä edes vaivaudu keskustelemaan henkilöiden kanssa, jotka arvottavat toiset ihmiset ulkonäön perusteella. Itselläni on kohtalaisen paljon kuvia ja ihana mies, jolla olisi vientiä riittänyt muutenkin.

"Miira"
Jos haluaa sanattomasti viestittää miehille, että on keskimääräistä tyhmempi, on tatuointi tähän oivallinen keino.
Kyllä tyhmä nainen (yhdenillan) seuraa saa...
Mun tatuoinnit näkyy todella harvoin muille ihmisille. Et sä voi monestakaan naisesta sanoa, että onko näillä tatuointeja vai ei koska sä et välttämättä näe niitä. Eli kukahan tässä nyt on tyhmä. :D

"Kifa"
Itse näen työn puolesta ihmisiä vähissä pukeissa ja tältä pohjalta olen havainnut että
a) tatuointeja on nykyään niin viljalti että on huomattavasti persoonallisempaa ja harvinaisempaa olla vailla mitään ihoon hakattuja kuvia tahi muita koristuksia tai ylimääräisiä rei´ityksiä
b) matalasti koulutetuilla ja sossunasiakkailla on enemmän tatuointeja kuin paremmin toimeen tulevilla (toki yleensä sitten pieniä ja huonoja mutta silti)
c) tatuointeihin näyttää liittyvän jonkinlainen vauhtisokeus koska vaikka henkilöllä olisikin yksi ihan nätti kuva niin se ei ilmeisesti koskaan riitä vaan niitä on pakko hakkauttaa sitten lisää ja pahimmassa tapauksessa tärvätä se alkuperäinen idea kokonaan tunkemalla mustetta yltympäriinsä niin etteivät yksittäiset kuvat edes erotu enää

Yhteistyössä