Sitä tässä ajoin takaa siksi en pidä tekopyhänä sitä, että yrittää parantaa, edes yrittää. Juuri niin kuin itselle on parasta. Se ei tee ketään tekopyhäksi mutta se tekee jos vaan huutaa mutta mitään ei muuta tee. Ja tämä pätee sitten ihan mihin asiaan tahansa. Jos itse ei ole valmis mihinkään niin on täysin turhaa huudella.Teit sitten mitä tahansa, niin taitaa olla haitaksi johonkin suuntaan. Ihmiset ajattelevat eri tavalla ja kohdistavat käytöksen siihen suuntaan mihin parhaaksi näkevät. Jokainen toimikoon miten itse haluaa, mutta niin paljon on niitä tietämättömiä joilla ei ole hajuakaan mitä jokin tuote sisältää, miten valmistettu ym. Itse kuin aloin ottamaan selvää, niin sen jälkeen oli helppo muodostaa oma mielipide enkä sano, että mun toiminta on se ainoa ja oikea, mutta mulle tulee hyvä mieli kun teen näin ja tiedän etten tue sellaista toimintaa mistä en tykkää.
Kun yksi ihminen adoptoi eläimen se on jo iso työ. Ilman tätä ihmistä eläin kuolisi liian nuorena, hakattuna, murjottuna. Tämän ihmisen avulla se eläin saa ansaitsemansa loppuelämän hyvän ja rakastavan.