ihan oikein olet tehnyt työkavereilleääh ,ei mä oon sanonu niille etten mä mitään kertois.tosin välillä annan ymmärtää jotain mitä ei ees oo niin saavat jotain pähkäillä vähänkö ilkee:saint:
eiku oikeesti vaan esimies on ihan paska ja se ei kuuntele mua yhtäöän tai välitä mun mielipiteistä. ja tän on kyllä muutkin huomannu ettei oo vaan mun päässä.En tiedä mitä sillä on mua vastaan.
huomasitko mun laittaman linkin?Nukkumaan -->:wave:
ja ketut se mitään pidä hyvinä,kunhan haluu vaan olla v-mäinen. se ees tiedä mistään mun hommista mitään eikä sitä kiinnostakaan kun ei oo sen ominta aluetta mutta kun joku esimies pitää olla kun ne isommat pomot on siellä jossain näkymättömissä ja nehän nyt vielä vähemmän mistään mitään tietää eikä niitäkään kiinnosta.ihan oikein olet tehnyt työkavereille
jos esimies pitää sun mielipiteitä liian hyvinä eikä voi myöntää sitä
Premen...MITÄ?Krääh, sanokaa joku mulle ettei tupakka ees auta vitutukseen |O
Oon yhtäkkiä tosi pahalla tuulella, työt on perseestä ja mummot on ankeita ja kaikki on huonosti. Oonkohan mää premenstruaalinen, neki saatana menny niin epäsäännöllisiksi ettei ikinä tiijä millon tulevat. Prkl.
No premenstruaalinen, siis niinkö ennen kuukautisia! Juu nouPremen...MITÄ?
:hug:
PMS, suomeksNo premenstruaalinen, siis niinkö ennen kuukautisia! Juu nou
Tjaah, menkkaränkkä siis.No premenstruaalinen, siis niinkö ennen kuukautisia! Juu nou
Nope my dear, mulla ei oo riittävän montaa oiretta että vois vielä sanoa syndroomaksiPMS, suomeks
Eikä myöskään tämä, mää vihaan tota sanaa :kieh:Tjaah, menkkaränkkä siis.
Voi raukkaa *halii suojavaatteet päällä*Voi hittolainen mihin vatsatautiin heräsin!!:kieh:
Koko ajan saa juosta vessassa, silmät ristissä, ja nyt ei viitti
ees maata. Aina kun on vaaterissa niin taas mennään.
:hug:Voi hittolainen mihin vatsatautiin heräsin!!:kieh:
Koko ajan saa juosta vessassa, silmät ristissä, ja nyt ei viitti
ees maata. Aina kun on vaaterissa niin taas mennään.
Niinpä..Mieskin sanoi että on hän aika varma ettei enää lapsia halua, mutta koskaan ei voi kuitenkaan sanoa ei koskaan...huomenta =)
juu, ei se ihqu välttämättä ole helppo ratkaisu miettiä
kuitenkin lopullinen päätös
Turma trampoliinilla - 2-vuotiaan Akselin kuvasta tuli Facebook-ilmiö | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
2v hyppinyt sisarustensa kanssa trampoliinilla ja äiti sisällä