The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28600817:
helvatan helvatti, mä olen niin väsynyt tohon yläkerran pikku-nilkin juhlimiseen! Vapusta asti jatkunut(päivittäin), melkeen aina saa soittaa poliisit, ja jatkuu ja jatkuu vaan(ei voi mitään kun toi 18-vuotias ämmä asuu omistusasunnossa)

kaikki naapurit valittanut ja jopa naapuritaloista tullut valituksia, kun se huuto ja musiikki raikaa koko pihapiirissä.

mä alan nähdä vaan yhden vaihtoehdon, palkkaan jonkun hieman "pelottelemaan" sitä.

stalkkasin facesta sitä ja mottona lukee:" Getting drunk!"- joo on tullut harvinaisen selväksi!
Olokoot kuin omistusasunto tahansa, häädön saa siitäki taloyhtiön avustuksella. Valituksia kehiin vaan ja muiltaki asukkailta.

...mä voisin kyllä heivata huitsin hittoon koko kohdun ja munasarjat ja kaikki!! Niin paljon vaivaa niistä ollut tässä, että en viittis niin millään kärvistellä mokomien kanssa...kiitos endon :kieh:...

Mutta nyt menen satuilemaan kakaravaaran hiljaiseksi :D! Morjens hiekkisläiset :kiss:!
:hug:

Mulle ehotettu tuota radikaalipoistoa v. 99 lähtien. Ei ne välttis auta tän endon kans tappelemiseen :(

AI hemmetti, meinas unohtua.

:vampire:

haa, huomenna tulee uudestaan kauhea kankkunen 2 joten näenkin sen ennen perjantaita kun mennään katsoon kauhea kankkunen 3 :)
harmi kun en ole nähnyt ykköstä
ellen sitten vuokraa sitä huomenna, se kuulemma parempi kun kakkonen, toki makuasioita
joskus näin nimen kun telkasta ykkönen tuli mutta ajattelin et se on vaan joku ohjelma kankkusesta eikä elokuva :D

meitä menossa vain 8 henkeä sitä katsoon :D

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
haa, huomenna tulee uudestaan kauhea kankkunen 2 joten näenkin sen ennen perjantaita kun mennään katsoon kauhea kankkunen 3 :)
harmi kun en ole nähnyt ykköstä
ellen sitten vuokraa sitä huomenna, se kuulemma parempi kun kakkonen, toki makuasioita
joskus näin nimen kun telkasta ykkönen tuli mutta ajattelin et se on vaan joku ohjelma kankkusesta eikä elokuva :D

meitä menossa vain 8 henkeä sitä katsoon :D

eikös tosta sais jo alennustakin vai onko se ryhmälippu isomalle porukalle tyyliin 10hlö.

olipa hyvä kun muistutit

mutta sanoppa uskallanko mä lähteä tällä huonolla jalalla kemppaan moporetkelle 3 viikon päästä

moposaapas ei mee ainakaan vielä jalkaan...
Ai etkö säkään nähny alkuu,no hitto luotin siihen et oisit,no ei voi mitään.

jaa,a no jos se saapaskaan ei mee jalkaan niin enmpä uskaltais päästää lähtee,tosin kolmessa viikossa ehtii tapahtuu mitä vaan mutta kyllä mä mietin että eikö se oo aika rankkaa sille jalalle,menee vielä huonopaa kuntoo ja sitten kestää parantuminenkin kauemmin. Että jos mun ukko oisit niin tää eukko kyllä ehottais että ukko jättäs tän reissun väliin. Mutta iteppä sen kai sitten parhaiten tietää ja tuntee.

• Tykkää
Reactions: famipala
ei raskis millään jäädä kokonaan pois kun oon ollut kaikilla kerroilla mukana ja meitä sataprosenttisia ei enää kovin montaa ole...

ja assulla nyt päästää menemään jos on ees vähänkään hengiisä

Viimeksi muokattu:
IhanaValo
mulla nyt cerazette ja sopii hyvin eikä ole menkkoja mutta toisaalta miettinyt että miksi syödä jotain pillereitä
Miulla kans pilsut joista ei sen kummempaa haittaakaan, tosin huolettaa aina kun ei menkkoja näy..melkein ikävä välillä :LOL:

Miulla ois loppukesästä tarkastuskäynti gynellä, uskaltaiskohan siltä kysellä..toisaalta olisin valmis vaikka ite mut toisaalta pelottaa..anoppi käynyt ja oli kuulemma tosi kipeä sen jälkeen muutaman päivän.: /

Miulla kans pilsut joista ei sen kummempaa haittaakaan, tosin huolettaa aina kun ei menkkoja näy..melkein ikävä välillä :LOL:

Miulla ois loppukesästä tarkastuskäynti gynellä, uskaltaiskohan siltä kysellä..toisaalta olisin valmis vaikka ite mut toisaalta pelottaa..anoppi käynyt ja oli kuulemma tosi kipeä sen jälkeen muutaman päivän.: /
sama se on kuulemma vasektomiassa, ei kuulemma haluta juuri istuskella muutamaan päivään...

Ai jaa tässä olikin koira haudattuna:D no kestääkö se jalka sen matkan,ajattelitko mopoilla vai autoilla isoja teitä sinne? eiks vois mennä autolla ja poika heittäs...huono idea kenties? mite pitkä matka?
no ei sinne ole isoja teitä kuin reilu 2 tunnin matka ja isolla tiellä ei tartte kuin istua ja vääntää kaasua että se ei ole temppu eikä mihkän

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä