The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa! Tämä päivä on mennyt jokseenkin päin v*ttua.
Yksi työdiili kusi pahasti jaloille ja tappiolla taidetaankin mennä. Sitten vähän maksujärjestelyitä yms. ja firmaa yritetty pitää pystyssä. Nyt kaikki viralliset paperihommat -ja laskelmat kunnossa.
Huomenna tod.näk mökkielämää ja lomailua, sitten alkaakin työprojektit taas, luojan kiitos. Yrittäjän arki...

Mitäs muille tänne ?

kahvikirahvi
Älkää puhuko synnytyksistä..:snotty:

Esikkoa saatiin ootella ja ootella, lopulta piti savustaa pihalle ja vaikka kuinka ponnistelin niin imukuppia piti silti käyttää. Neiti meinas siis jäädä mahaan asumaan..Melkein 12 tuntia vissiin meni siitä mistä alettiin laskemaan.

Toinen taas, aamuyöstä olin taas salissa avautumassa ja kun hoitaja sanoi että ennen aamukymmentä on vauva pihalla, meinasin senkin kivun keskellä naurahtaa että niin varmaan..No, oikeessa se hoitsu oli ja neiti nro 2 näki päivänvalon puol 10 sinä aamuna :)

Mutta joo...tätä ei taidettu ees kysyä...
Kahvia kiitos! :D
Pp oli heti tyylikkäästi myöhässä, kaks päivää lasketun jälkeen meni vedet illalla, ja 23h saimme sairaalassa odotella häntä saapuvaksi. Synnytyskertomuksessa kestoksi merkittiin 17h. Ei mikään helppo nakki mutta ei jääny kyllä traumojakaan niin olisin kyllä valmis synnyttämään uudemmankin kerran (neitseellisesti sikinneitä lapsia), sitten joskus jos elämäntilanne sen sallii.

helvatan helvatti, mä olen niin väsynyt tohon yläkerran pikku-nilkin juhlimiseen! Vapusta asti jatkunut(päivittäin), melkeen aina saa soittaa poliisit, ja jatkuu ja jatkuu vaan(ei voi mitään kun toi 18-vuotias ämmä asuu omistusasunnossa)

kaikki naapurit valittanut ja jopa naapuritaloista tullut valituksia, kun se huuto ja musiikki raikaa koko pihapiirissä.

mä alan nähdä vaan yhden vaihtoehdon, palkkaan jonkun hieman "pelottelemaan" sitä.

stalkkasin facesta sitä ja mottona lukee:" Getting drunk!"- joo on tullut harvinaisen selväksi!

...uuuuh..lal lal laa...:p....eikö ne oo ihan aina...ainakin täälläpäin :p...että varsin mieluusti sitä...puhaltelee :rolleyes:
Eikai nyt kaikki sentäs...täällä niitä pyörinyt jo viime viikosta asti ihan solkenaan,pitävät ratsioita joka nurkalla että voihan sitä ajella ympäriinsä ja tyrkyttää itteensä josko sais puhallella lisää:saint:

• Tykkää
Reactions: famipala
Eikai nyt kaikki sentäs...täällä niitä pyörinyt jo viime viikosta asti ihan solkenaan,pitävät ratsioita joka nurkalla että voihan sitä ajella ympäriinsä ja tyrkyttää itteensä josko sais puhallella lisää:saint:
..meijän kylällä nuo on niin harvinaisia ilmestyksiä, että ovat kyllä varsin joka kerta osanneet valita partioimaan ne kaikista herkkuim..pätevimmät :p...

IhanaValo
Esikoinen siis oli sen melkein pari viikkoa myöhässä, kypsyteltiin paikkoja ja sen aloituksesta 2 päivää niin alkoi lopulta tapahtumaan..kyllä siinä ootellessa kypsyi mamma itekin.

Asiasta kukkaruukkuun..oon miettinyt sterilisaatiota. Lapset kun ois tässä, ei (sekä henkinen että fyysinen) terveys kestäis enempää..ja sais pilsut pois. Kellään tietoa, onko vaikeaa saada?

Esikoinen siis oli sen melkein pari viikkoa myöhässä, kypsyteltiin paikkoja ja sen aloituksesta 2 päivää niin alkoi lopulta tapahtumaan..kyllä siinä ootellessa kypsyi mamma itekin.

Asiasta kukkaruukkuun..oon miettinyt sterilisaatiota. Lapset kun ois tässä, ei (sekä henkinen että fyysinen) terveys kestäis enempää..ja sais pilsut pois. Kellään tietoa, onko vaikeaa saada?
sama juttu täällä :)
omalääkärillä kun viimeksi kävin ja tuli puhetta ehkäisystä niin sanoi että jos tuohon päädyn, hän laittaa sitten lähetteen

mulla nyt cerazette ja sopii hyvin eikä ole menkkoja mutta toisaalta miettinyt että miksi syödä jotain pillereitä

...mä voisin kyllä heivata huitsin hittoon koko kohdun ja munasarjat ja kaikki!! Niin paljon vaivaa niistä ollut tässä, että en viittis niin millään kärvistellä mokomien kanssa...kiitos endon :kieh:...

Mutta nyt menen satuilemaan kakaravaaran hiljaiseksi :D! Morjens hiekkisläiset :kiss:!

• Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä