Joo, on. Paitti että. Ei vissiinkään tartte tässä poropeukalon plantaasissa moista ihastella enää.kaunis
Pp oli heti tyylikkäästi myöhässä, kaks päivää lasketun jälkeen meni vedet illalla, ja 23h saimme sairaalassa odotella häntä saapuvaksi. Synnytyskertomuksessa kestoksi merkittiin 17h. Ei mikään helppo nakki mutta ei jääny kyllä traumojakaan niin olisin kyllä valmis synnyttämään uudemmankin kerran (neitseellisesti sikinneitä lapsia), sitten joskus jos elämäntilanne sen sallii.Älkää puhuko synnytyksistä..:snotty:
Esikkoa saatiin ootella ja ootella, lopulta piti savustaa pihalle ja vaikka kuinka ponnistelin niin imukuppia piti silti käyttää. Neiti meinas siis jäädä mahaan asumaan..Melkein 12 tuntia vissiin meni siitä mistä alettiin laskemaan.
Toinen taas, aamuyöstä olin taas salissa avautumassa ja kun hoitaja sanoi että ennen aamukymmentä on vauva pihalla, meinasin senkin kivun keskellä naurahtaa että niin varmaan..No, oikeessa se hoitsu oli ja neiti nro 2 näki päivänvalon puol 10 sinä aamuna
Mutta joo...tätä ei taidettu ees kysyä...
Kahvia kiitos!
mikäs sinulla?voi jestas, että on vaivainen...
tai jos pyyhe on tehnyt raskaaksitai haikara tuonut
puhalsikko pilliin vai "pilliin"?Moroo:wave:
olipa taas päivä,voi juma! ja tulee jatkumaan vielä enkä tiedä onko se hyvä vai huono.monenlaista mahtunut tähän päivään jopa poliisin puhalletavaks jouduin tosin se poliisi oli nams
Vai puhalsinkohan PILIiin ei se keuhkoja kehunu mut sano et hyvältä näyttääpuhalsikko pilliin vai "pilliin"?
ja kehuko pollari sun keuhkoja?
arvatenkin......mut sano et hyvältä näyttää
no hei jos viranomainen niin sanoo ni tottakai se pitää paikkansa:xmas:arvatenkin...
puhalsikko pilliin vai "pilliin"?
ja kehuko pollari sun keuhkoja?
...uuuuh..lal lal laa.......eikö ne oo ihan aina...ainakin täälläpäin ...että varsin mieluusti sitä...puhalteleeMoroo:wave:
olipa taas päivä,voi juma! ja tulee jatkumaan vielä enkä tiedä onko se hyvä vai huono.monenlaista mahtunut tähän päivään jopa poliisin puhalletavaks jouduin tosin se poliisi oli nams
kai ne nyt samat säännöt koskee omistusasunnossa asujiakin?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28600817:...ei voi mitään kun toi 18-vuotias ämmä asuu omistusasunnossa...
jep, niin koskee, mut kun ei voi häätää. Tai taloyhtiöhän voi ottaa huoneiston hallintaansa tietyksi ajaksi- tämä täytyy tehdä oikeusteitse(ja tähän ollaan todennäköisesti menossa)kai ne nyt samat säännöt koskee omistusasunnossa asujiakin?
Eikai nyt kaikki sentäs...täällä niitä pyörinyt jo viime viikosta asti ihan solkenaan,pitävät ratsioita joka nurkalla että voihan sitä ajella ympäriinsä ja tyrkyttää itteensä josko sais puhallella lisää:saint:...uuuuh..lal lal laa.......eikö ne oo ihan aina...ainakin täälläpäin ...että varsin mieluusti sitä...puhaltelee
..meijän kylällä nuo on niin harvinaisia ilmestyksiä, että ovat kyllä varsin joka kerta osanneet valita partioimaan ne kaikista herkkuim..pätevimmät ...Eikai nyt kaikki sentäs...täällä niitä pyörinyt jo viime viikosta asti ihan solkenaan,pitävät ratsioita joka nurkalla että voihan sitä ajella ympäriinsä ja tyrkyttää itteensä josko sais puhallella lisää:saint:
mulla on ollut kortti 28 vuotta ja oon puhaltanu (nollat) muistaakseni viis kertaamulla on ollut melkein 20vuotta kortti ja vaan kerran olen joutunut puhaltaan poliisin alkometriin
sama juttu täälläEsikoinen siis oli sen melkein pari viikkoa myöhässä, kypsyteltiin paikkoja ja sen aloituksesta 2 päivää niin alkoi lopulta tapahtumaan..kyllä siinä ootellessa kypsyi mamma itekin.
Asiasta kukkaruukkuun..oon miettinyt sterilisaatiota. Lapset kun ois tässä, ei (sekä henkinen että fyysinen) terveys kestäis enempää..ja sais pilsut pois. Kellään tietoa, onko vaikeaa saada?