The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Miulla kans pilsut joista ei sen kummempaa haittaakaan, tosin huolettaa aina kun ei menkkoja näy..melkein ikävä välillä :LOL:

Miulla ois loppukesästä tarkastuskäynti gynellä, uskaltaiskohan siltä kysellä..toisaalta olisin valmis vaikka ite mut toisaalta pelottaa..anoppi käynyt ja oli kuulemma tosi kipeä sen jälkeen muutaman päivän.: /
joku essurejuttu on tullut, en tiedä siitä sen paremmin, kuukleta :)
isolla puolellakin tuosta on joskus juttua ollut

mulle sanoi omalääkäri kun puhuin gynellä käynnistäkin että ne ei laittais lähetteitä vaan lääkäri

Home

Essure ei vaadi leikkausta, se on hormoniton ja tehokkain* saatavilla oleva pysyvä ehkäisymenetelmä.
Essure on pysyvä ehkäisymenetelmä, joka yhdessä elimistösi kanssa luo luonnollisen esteen raskaudelle. Toimenpide voidaan suorittaa poliklinikalla alle 10 minuutissa.

Viimeksi muokattu:
oliko se muija tunkenut vahtimaan miestään...
pitäähän sitä nyt saada saunotella ja kaljotella joskus ilman niitä muijiakin ja sama tietty toistepäinkin.
ei ollu vahtimassa vaan vasta vikittelemässä....on tuo päällystämättömillä teillä mopoilu semmosta hommaa että siihen ei moni nainen rupea...

ko. muijakin on sen jo heittäny pois kun sai lajitoverille pallon jalkaan

Viimeksi muokattu:
Ai kamala kun tarvis taas miettii nukkumaan menoa mutta ei tuu uni,nyt sitten taas ihan eri syystä kun muina iltoina.On se kumma kun kun joka ilta on jotain. ja nyt voin sanoa ettei edes kiinostais mennä huomenna töihin eikä ylihuomenna eikä varsinkaan ens viikolla. ja se on paljon se kun yleensä sinne on ihan kiva mennä.

Ai kamala kun tarvis taas miettii nukkumaan menoa mutta ei tuu uni,nyt sitten taas ihan eri syystä kun muina iltoina.On se kumma kun kun joka ilta on jotain. ja nyt voin sanoa ettei edes kiinostais mennä huomenna töihin eikä ylihuomenna eikä varsinkaan ens viikolla. ja se on paljon se kun yleensä sinne on ihan kiva mennä.
jos tulisin sua nukuttelemaan?

oon aika hyvä siinä...

työkaveritko taas tenttaa sua?

työkaveritko taas tenttaa sua?
ääh ,ei mä oon sanonu niille etten mä mitään kertois.tosin välillä annan ymmärtää jotain mitä ei ees oo niin saavat jotain pähkäillä:D vähänkö ilkee:saint:

eiku oikeesti vaan esimies on ihan paska ja se ei kuuntele mua yhtään tai välitä mun mielipiteistä. ja tän on kyllä muutkin huomannu ettei oo vaan mun päässä.En tiedä mitä sillä on mua vastaan.

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä