The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ääh ,ei mä oon sanonu niille etten mä mitään kertois.tosin välillä annan ymmärtää jotain mitä ei ees oo niin saavat jotain pähkäillä:D vähänkö ilkee:saint:

eiku oikeesti vaan esimies on ihan paska ja se ei kuuntele mua yhtäöän tai välitä mun mielipiteistä. ja tän on kyllä muutkin huomannu ettei oo vaan mun päässä.En tiedä mitä sillä on mua vastaan.
ihan oikein olet tehnyt työkavereille :D

jos esimies pitää sun mielipiteitä liian hyvinä eikä voi myöntää sitä :)

ihan oikein olet tehnyt työkavereille :D

jos esimies pitää sun mielipiteitä liian hyvinä eikä voi myöntää sitä :)
ja ketut se mitään pidä hyvinä,kunhan haluu vaan olla v-mäinen. se ees tiedä mistään mun hommista mitään eikä sitä kiinnostakaan kun ei oo sen ominta aluetta mutta kun joku esimies pitää olla kun ne isommat pomot on siellä jossain näkymättömissä ja nehän nyt vielä vähemmän mistään mitään tietää eikä niitäkään kiinnosta.

Krääh, sanokaa joku mulle ettei tupakka ees auta vitutukseen |O

Oon yhtäkkiä tosi pahalla tuulella, työt on perseestä ja mummot on ankeita ja kaikki on huonosti. Oonkohan mää premenstruaalinen, neki saatana menny niin epäsäännöllisiksi ettei ikinä tiijä millon tulevat. Prkl.

• Tykkää
Reactions: famipala
Voi hittolainen mihin vatsatautiin heräsin!!:kieh:
Koko ajan saa juosta vessassa, silmät ristissä, ja nyt ei viitti
ees maata. Aina kun on vaaterissa niin taas mennään.

IhanaValo
Huomenta!

Lispetille :hug:, toivotaan että menee masuvaivat pian ohi!
Mythikselle :hug: myös, toivotaan että känkkis helpottaa nopsaan :)

Miulla on vähän huono olo, eilen tuli kuitenkin syötyä liikaa herkkui kerralla. Ei sovi nekään enää miulle :'( :x
Koitan tässä herätellä itteeni sen verran että pystyis suihkuun painuu..

Ja huomasin Famin linkin, kävin sen illalla lukasemassa ja keskusteltiinkin asiasta..onkin vaan vaikeempi kuin luulin päättää asiaa, vaikka järjellähän tässä pitäis ajatella.: /

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
huomenta =)

juu, ei se ihqu välttämättä ole helppo ratkaisu miettiä
kuitenkin lopullinen päätös
Niinpä..Mieskin sanoi että on hän aika varma ettei enää lapsia halua, mutta koskaan ei voi kuitenkaan sanoa ei koskaan...
Ja miullakin, tässä painaa toi reumahommakin kyl..vaikka raskausajat onkin menny hyvin, raskauden jälkeen on vointi menny huonoksi, oon etenkin aamuisin ollu rento kuin rautakanki. Yöllä ei oikeen ylösnousemisesta tullu yhtään mitään, tai se oli tooooodella hidasta kun sattui joka niveleen niin paljon.
Ammatinvalinta-asiat on edelleen ihan auki..siihenkään ei vauva auttais mitään:)

Huoh, jatkamme kuulemma mietintää myöhemmin..mitä se miehen myöhemmin sitten onkaan.

IhanaValo
....I like to move it, move it...I like to move it, move it...I like to move it, move it....I like to...MOVE IT!!! :D
Will.I.Am - "I Like to Move It" Madagascar 2: Escape 2 Africa - YouTube

Veivauksellista aamuntynkää ihmiset kalliit :)!

Ja se on sitten TORJANTAI :) - ji-HAA!!!! Aarinko lekkoaa, tirput pitää älämölöä ja aamupala maistuu. Ja päivän suunnitelmat ihan levällään - as always - joten inken panik, saamapuolella ollaan heti :)!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä