Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Mä siivosin meidän keittiön kaapit ja laatikot ja laitettiin pari puuttuvaa listaakin paikoilleen :O
Vielä kun olis virtaa niin imuroisin, mutta joku raja nyt sentään :D Suihkussa käydessäni sentään pesaisin kylppärinkin.

Nyt lähden toiviokävelylle: A, josko alkais vauva syntymään ja B josko näkyis naapurien uunituoretta koiranpentua. On ihan pallero, eilen näin vilaukselta, joku karhukoira tai porokoira tai sellainen harmaa nalle. PAKKO nähdä se läheltä ja mennä pahentamaan mun koirakuumetta :LOL:
 
lucifer
Eilen sain vihdoinkin monennennnennennen kuvan ihooni. ja siitä tuli hieno!
Esikoinen ei aikonut tulla enää kotiin ollenkaan... No, mennään sitten näillä.
Oli ihanan viileä päivä ja satelikin kivasti. Pesin nuorimmaisen uninallen ja herra vahtasi sitä uskollisesti ulkona ettei harakat vain vie... kerkesi kuivua onneksi yöunille ja onnellinen pikkumies nukahti puhdas nalle kainalossa illalla.
 
Miten mä tän kääntäisin positiiviseksi.. Onneksi tajuttiin viedä kissa lääkäriin melko pian kun se lakkasi syömästä ja juomasta, sen ei tarvinnut kärsiä kauaa.

Moekoe, luulisi sen vauvan nyt jo ymmärtävän syntyä, tuolla riehumisella!
 
Moekoe, luulisi sen vauvan nyt jo ymmärtävän syntyä, tuolla riehumisella!
No eihän se vauva uskalla syntyä, kun luulee joutuvansa heti hommiin. :rolleyes:

Moekoe, tsemppiä loppusuoralle! Muista levätäkin välillä.

Bitch - :hug:

Hopeatoffee - puuuh ja viuh, simsalabim, päänsärky parantukoon.

Täällä meni yö yllättävän hyvin. Sain jopa hieman nukuttua selästä ja hampaista huolimatta. Hyvät tropit ovat iloinen asia.
 
Viimeksi muokattu:
lucifer
Aamun kala yllätyksestä selvittyäni ( 30kg kirjolohta) ja ne käsiteltyäni keksin sitten että kerran vien naapurinmuorille savulohifileen niin samalla voisin viedä tuoretta nyrkkirieskaa, josta tiedän hänen pitävän mutta ei enää itse leivo.
leivoin sitten samalla kotiinkin ja toiselle kaverille.

No, sitten hoksasin että haluan kyllä aidot pannukahvit muorilta maksuksi ja pitää olla kahvileipää, joten tein sitten vadelma sitruunarahkapiirakan ja raparperipiirakan vielä lisä viemisiksi.

ja sitten.... muksut tuli vihjailemaan että tuorettapullaa vois kaakaon kanssa syödä.... joten meillä on sitten korvapuusteja, voisilmäpullia ja dallaspullia.

Ja tänään en leivo enää mitään!!
 
Aamun kala yllätyksestä selvittyäni ( 30kg kirjolohta) ja ne käsiteltyäni keksin sitten että kerran vien naapurinmuorille savulohifileen niin samalla voisin viedä tuoretta nyrkkirieskaa, josta tiedän hänen pitävän mutta ei enää itse leivo.
leivoin sitten samalla kotiinkin ja toiselle kaverille.

No, sitten hoksasin että haluan kyllä aidot pannukahvit muorilta maksuksi ja pitää olla kahvileipää, joten tein sitten vadelma sitruunarahkapiirakan ja raparperipiirakan vielä lisä viemisiksi.

ja sitten.... muksut tuli vihjailemaan että tuorettapullaa vois kaakaon kanssa syödä.... joten meillä on sitten korvapuusteja, voisilmäpullia ja dallaspullia.

Ja tänään en leivo enää mitään!!
Voisit tulla meillekin kylään! :)
 
Meillä on nyt kaikki perheen jäsenet sitten kahdella jalalla liikkuvia, kun tuo kuopuskin uskalsi irrottaa otteensa taaperokärrystä. Jonkin aikaa jo hyvää vauhtia sen kanssa mennyt, mutta ilman sitä (tai muuta tukea) ei ole askelia ottanut, mutta tänään se sitten tapahtui.
 
  • Tykkää
Reactions: rockyroad
tulipas hyvä mieli, kun Likka töistä äsken laittoi viestin et opo oli pistänyt sille sähköpostia et miten nyt jatkossa kannattaa edetä. en tiiä onko toi yleinen käytäntö kouluissa et opolle menee tieto niistä jotka ei kouluihin pääse, vai oliko toi sopinut et ilmottaa kuin käy.

kivoja tuollaiset ihmiset jotka välittää :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä