Hmph, ja sama Suomeksi=)nooo, ehkä mä olen uutuuttani jäykkä niinkö entisen mannen hevoinen?
Hmph, ja sama Suomeksi=)nooo, ehkä mä olen uutuuttani jäykkä niinkö entisen mannen hevoinen?
no katoppa ko manne koetti myydä valkolaiselle niin vanhaa hevosta että se käveliki jäykästi ko vanha venäläinen tykinvetohevonen ja ostaja sitä kummastelemaanHmph, ja sama Suomeksi=)
Aaaaa jooo, kyl mä tän oon joskus kuullu!=)no katoppa ko manne koetti myydä valkolaiselle niin vanhaa hevosta että se käveliki jäykästi ko vanha venäläinen tykinvetohevonen ja ostaja sitä kummastelemaan
tähän myyjä - hai, se on uutuuttaan jäykkä
Kaverille kansMistäs mää saisin?
pelottasko vähemmän jos saman peiton alla kyhjöttäs erittäin harjaantunut mörönsyötti?nyt mä oisin valmis sänkyyn mutta en haluu mennä kun pelkään.
No mutta miksi se semmosia suunnittelis?Juu, öitä vaan!
Kuulin tänään tutun erouutisesta ja nyt sitten nakertaa omassakin mielessä että jos mies suunnittelee vastaavaa pommia mielessään..: /
en mä mörköjä pelkää kun omia ajatuksia ja muuta siihen liittyvää oheistoimintaa. Mutta kyllä unikaveri saa tulla silti peiton alle ihan vaikka piristämään omalla olemuksellaan:heart:pelottasko vähemmän jos saman peiton alla kyhjöttäs erittäin harjaantunut mörönsyötti?
sen mörköjen torjunnan lisäksi osaan myös antaa muuta tuumittavaaen mä mörköjä pelkää kun omia ajatuksia ja muuta siihen liittyvää oheistoimintaa. Mutta kyllä unikaveri saa tulla silti peiton alle ihan vaikka piristämään omalla olemuksellaan:heart:
:hug:...ei sitä tuommosia kuules ihanainen edes mietitäkään, kun nukkumaan ollaan käymässä. Jotain luottoa hei siihen sinun körilääseesi kuitenkin.Juu, öitä vaan!
Kuulin tänään tutun erouutisesta ja nyt sitten nakertaa omassakin mielessä että jos mies suunnittelee vastaavaa pommia mielessään..: /
miehet on lopulta aika helppo pitää tyytyväisinä...Mutta - nyt ajattelemaan aivan toisenlaisia ajatuksia! Vaikka semmosia, että järkkäätkin tässä toisen yhteisen ja kahdenkeskisen leffaillan seksiä tihkuvaa pitsiunelmaasi hipistell...siis hyvin huumoripitoista leffaa katsellen :kiss:
tätä kannattanee odottaasen mörköjen torjunnan lisäksi osaan myös antaa muuta tuumittavaa
niinkö rillausvinkkejä ja mukavannäkösiä paikkoja pohjossuomessa jne
- näin olen antanut itseni ymmärtäämiehet on lopulta aika helppo pitää tyytyväisinä
ja lyhkäsessä lieassa
tulossa :heart:Mä lähen nyt sitten koittamaan tuleeko siitä nukkumisesta mitään,unikaveri kömpiköön sitten perästä päin
Öitä kaikille:kiss:
ihan varmasti:saint::ashamed:tulossa :heart:
no ompas siili huonossa hapessa, tuskimpa siitä on enää elejäksi :'(:vampire:
Meille muutti hetkellisesti siiliherra asumaan. Huomenna viedään sit Korkeasaareen, ku vaikutti olevan huonossa kunnossa. Kosketukseen reagoi ja antaa rasputtaa itteään. Ei vetäydy kerälle. Ny se nukkuu tuolla laatikosa pyyhkeen mutkassa.
On se ny paljon virkeempi. On syöny ja juonu ja alkaa menemään kerälleki. Huomattavasti reippaampi kuin löydettäessä. Hyvällä mielin popsi koiranruokaa Huomenaamulla tosiaan viiään eläinsairaalaan, ku rauhotettujahan noi on.no ompas siili huonossa hapessa, tuskimpa siitä on enää elejäksi :'(
Mistä te kipiän Erinaceinaen löysitte? Hyvä ettei kuolla kupsahtanu, lapsille ois tullu paha mieli.On se ny paljon virkeempi. On syöny ja juonu ja alkaa menemään kerälleki. Huomattavasti reippaampi kuin löydettäessä. Hyvällä mielin popsi koiranruokaa Huomenaamulla tosiaan viiään eläinsairaalaan, ku rauhotettujahan noi on.
saattaas kyllä mulla jäädä viemättä kun eihän siili mikään harvinainen oleOn se ny paljon virkeempi. On syöny ja juonu ja alkaa menemään kerälleki. Huomattavasti reippaampi kuin löydettäessä. Hyvällä mielin popsi koiranruokaa Huomenaamulla tosiaan viiään eläinsairaalaan, ku rauhotettujahan noi on.