The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää niin että pätkähti :wave: :)!

Vois jo tässä vaiheessa huokasta helpotuksesta, että on maanantai kohta lusittu, jee :)! Vaikka kuinka hiipien ja varovasti alottaa viikkoa, niin kyllä se maanantai sieltä osaa - mokomakin kujakatti - hyökätä silimille :snotty: :D

Eli päivään on mahtunut naurun rätkätystä jos totisempaakin hetkeä, kuitenkin saldo on hienosti plussan puolella :)

Halituksia kaikille teille, jotka sen tarpeessa olette :hug:...ja ihan yhteisesti ja erikseen pusituksia jokaiselle :kiss:
 
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää;28589823:
No sitten tää on varmaan aika samantyylinen :-D. Onko tää "sisäpiirijuttuja" vai voiko tänne poiketa silloin tällöin ulkopuolinenkin turisemaan?
:wave: - ei muuta kuin mukaan vaan tähän hersyvään sekametelisoppaan :D! Aiheet on taivaan ja maan väliltä ja asu vapaa...eikä aina edes pakollinenkaan :ashamed: :D...Messiin vaan :!)
 
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28589877:
äh, mä tarviin itelleni jonkun, ketä kattois hiukan mun syömisten perään :snotty: mä syön ihan liian vähän kulutukseen nähden- treenikertojakin jouduin karsimaan.

Ja tää päivä ei ollutkaan niin kiva kun piti, välillä joutuu pettymään, mut eikun nokka kohti uusia haasteita!
Popsi vaan ne proteiinis jos mienaat lihasta kasvattaa:rolleyes:
Huomaat kyllä pidemmän päälle ettei jaksa painaa täysillä jos ei ravinto kohdillaan.

Välillä lipsuu, sou vvat! Pääasia että pääset nyt taas kiinni suunnitelmaan.
 
Onpa taas levoton olo, ei oikein saa mistään kiinni ja mitään jaksa tehdä,aamulla yhen konellisen pesin pyykkiä ja sit lähin liihottelee ja nyt sit olla möllöttänyt.Ei nää vapaat sovi mulle,aika käy pitkäks ja kun ei aina jaksaisi tehdä jotain. No,voishan sitä mennä vaikka nukkumaan taikka ulos kävelylle tai pyöräilee mutta tuskin tätä pe*settä tästä ylös saa.|O
 
Moi :wave:
No kuuluu sekä hyvää että huonoa.
Hyvää on että parisuhde taas kukoistaa, enskuussa on kaheksas hääpäivä :heart:
Syksyllä todennäköisesti pääsen kuntouttavaan työtoimintaan ja kipuja on ollut vähemmän.
Huonoa taas on että huomenna viedään poikakissa leikattavaksi, on tullu uudestaan syylä ja se on tulehtunut, sinne menee sellaset 140 e, torstaina meni lekuriin 54 e.

Veljen vaimo, josta aiemmin teille kerroin, huuteli taas kaikenlaista äidille meistä muista ja yms että puolet kotitalosta veljen omistukseen ja puolet äidille, muut ei tehä siel mitään ja taksilla voin hyvin ajella siivoomaan äidille., kun ei kesällä sinne mene linja- autoa.
Juu ja on tainu rouva taas käyvä vakoilemassa mitä tääl kirjotan. :mad:
Että sellaista tällä kertaa.

Ai niin ja mulla on kesäflunssa päällä. :D

Punaisen ruukuruusun vein isän haudalle. :)
No sitähän se tää elo on, eteenpäin jos myös taaksepäin menemistäkin. Askel ja tilanne kerrallaan, muuta kun ei voikaan.

Hurjasti lykkyä teijen kissan leikkausoperaatioon ja pienelle sen tiimoilta sitten paranemisia :hug:...toivottavasti pääsee nyt riesastansa hänkin eroon ja toipuu hienosti. Koeta sinäkin siellä jaksella hoitajan roolissa.

Ja veljesi vaimon puheet nakkaat mappi ööhön. Melkoista kuraa viskoo menemään, älä ota niitä itseesi ollenkaan. Napakasti ja asiallisesti sitten vain olet yhteyksissä, mikäli asia sitä vaatii. Onkohan hänellä itsellään menossa joku huonompi ajanjakso kun noin kiukuttelee, mene ja tiedä. Mutta tosiaan - toisesta korvasta sisään ja ulos. Vaikka syöhän se kyllä...Voimia ja energiaa!

Koetahan taltuttaa kesäflunssasi pois. Kokeile tepsisikö hunaja - mä oon sitä aina tyrkyttämässä :D - ja hienon valinnan teit haudalle :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
:O...jaa, täähän nyt jäi piikaseksi käynniksi :wave:

Tää lähtee riekkumaan kentälle ja ottaan matsia koripallon kanssa :)! Ihanassa ilta- auringossa onkin hyvä vielä ottaa peliä...pahoin pelkään etten kohta enää tuolle esikoiselle taida pärjätäkään :snotty: :D

Näkyilläänpäs tuonnempana! Hyviä iltamia jokaiselle :)!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Lispetti
IhanaValo
:wave: Alkuiltaa!

Tottahan tänne mahtuu turinaa :D että mukaan vaan kaik.

Nyt sitten peukut ja muut ulokkeet pystyyn että saadaan hankkiuduttua eroon ylimääräisestä roinasta mahdollisimman perusteellisesti (käytiin ne kirppistavarat viemäs, ihan vaan selvennykseks..)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Kiitos FreezeCat ,niinhä Se on, yritetään Juu.
Eiköhän kisu toivu, oli vaan puhetta että,jos taas uusii toi syylä niin joutuu miettimään hännän
amputointia, toivottavasti ei enää uusi.

Juup, isä tykkäs paljon ruusuista, niin toi tuntui parhaalta vaihtoehdolta. :)

Ihanaa päivää ja kesää. :)
Moro.
 
No eipä ollut pitkä pyöräily,45min meni.mutta siellä oli kylmä ajella vaikka oli hupparia ja pitkää housua silti tuuli kävi ytimiin.hanskatkin ois ollut poikaa. nyt sitten mutustan siemeniä kun en sitä ruokaa nyt tänäänkään laittanut.

Ja sitten keksitään jotain kivaa tähän iltaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28590291:
:O mä voin tulla syömään! ja jep, kipeä olet, jos ei suklaakakku maistu.
Pistetäänkö postiin? :D

Joo, kyllä nyt on jossain vikaa kun viimeks se katos ihan huomaamatta..

Ja on muuten sikahelppo tehdä, pistetäänkö vahinko kiertoon?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä