kahvikirahvi
Kuuntelekkos kornia?sometimes i hate the life i made..
Kuuntelekkos kornia?sometimes i hate the life i made..
sepä se soi, iskin spotifyn päälle kun leivon tässäKuuntelekkos kornia?
Yeah, kyllä entinen teiniangsti kornin tunnistaasepä se soi, iskin spotifyn päälle kun leivon tässä
Tässä koetan selvetä viimeviikon tiputuskierteestä, huomenna olisi huoltajuuskäräjien viimeinen istunto..Yeah, kyllä entinen teiniangsti kornin tunnistaa
Meikä taitaa kaivaa jäätelön pakkasesta ja mennä tuijottelemaan l-koodia Ihania naisia! En malta odottaa että pääsen kattomaan siihen asti kun Tasha tulee :heart: Se on mun lemppari.
Tarkotatko mua vai Ariesta?Missäs sitä on luurattu?! mää jo ihmetelly kovasti kun ei oo miestä näkyny.
Kiva nähdä
katos vaan siitä jäi lainaus...no Ariesta tarkotin kun sitä en ole nähnyt aikoihin kun taas sut olen mutta viesti voi olla kummallekin mitäs sulle,mhdm/pk kuuluu?Tarkotatko mua vai Ariesta?
en oo ikinä ollut teiniangsti ;D uskokoot ken uskoo.Yeah, kyllä entinen teiniangsti kornin tunnistaa
Meikä taitaa kaivaa jäätelön pakkasesta ja mennä tuijottelemaan l-koodia Ihania naisia! En malta odottaa että pääsen kattomaan siihen asti kun Tasha tulee :heart: Se on mun lemppari.
No voi hitto,mite se nyt niin pääs käymään,aika paha pistos jos tiputukseen joutunu...Lippis päähän ettei tuu uusia auringonpistoksia! mut hyvä et helpottaa jo.Kotosalla nautiskeltu auringosta! Auringonpistoksen vain sain ja pääkivun takia käväsin lekurilla maanantaista, niin pisti tiputukseen suoriltaan. Pikkuhiljaa rupeaa helpottamaan olo
Nyt vielä täällä kukkii kaikki mahollinen yhtaikaa, niin silmät ei oikein nauti tuosta siitepölystä ja tulehtuneet.No voi hitto,mite se nyt niin pääs käymään,aika paha pistos jos tiputukseen joutunu...Lippis päähän ettei tuu uusia auringonpistoksia! mut hyvä et helpottaa jo.
:wave:Hello :wave:
Tenttiin lukua ja pyykinpesua. Ja sisko on yökylässä nii sitä pitää ruokkia varmaan =)Mitäs teille tähän päivään?
Sisko kannattaakin pitää tyytyväisenäTenttiin lukua ja pyykinpesua. Ja sisko on yökylässä nii sitä pitää ruokkia varmaan =)
Mulla ei mitään suunnitelmaa,krapulakin jo vissiin vähän hälvennyt,onneksi tänää on vapaapäivä niin voi ottaa vielä rennonsti.ei mitään sen kummempia suunnitelmia,kunhan pyykkikone lakkaa pyörimästä niin lähden liikenteeeseen.Ei pysty olee kotona.Mitäs teille tähän päivään?