The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vähän tekis mieli itelläkin päästä tuulettuu baarin puolelle..tantzuamaan :D
Vaan kun ei oikeen oo kaveria : /

Kuopus halus mennä jo nukkumaan, tosin kirjaa jäi kattelemaan sänkyynsä iltasadun jälkeen.
..sekoilin jo näppiksien kanssa...

Mä kans tahtoisin ja haluisin käydä hiukan revittelemässä :rolleyes:...mutta ei ainakaan vähään aikaan käy, kun ei ole nuille muksuille peräänkahtojia... Varmaan sitten miehen lomien alkaessa vois onnistua...jos kävis paheennusta herättämässä ihan paikallisessa kuppilassa ja laulaa hoilottamassa kovaa ja korkeelta...tulis samalla hoidetuksi jutun juuret molempiin marttapiireihin :D...
 
Elä elä elä kuules vaivu ollenkaan synkkyyteen :hug:...mepä ollaankin ottamassa sinusta tukevaa otetta :). Aattelet niin, että sä ootkin niin vahva mimmi, että sua voikin vähän koetella koska sä käännät kuitenkin tilanteet voitokkaiksi. Paistaa se päivä sinullekin.
Kyllä mun usko alkaa olla lopussa,kaiken suhteen,luullut et oon vahva mutta paskanmarjat,ei näitä koettelemuksia jaksa kerta toisensa jälkeen,oli ne mitä tahansa.Tulee se kieleke vastaan ja siitä ei pääse enää ku tippumalla alas.
 
Kyllä mun usko alkaa olla lopussa,kaiken suhteen,luullut et oon vahva mutta paskanmarjat,ei näitä koettelemuksia jaksa kerta toisensa jälkeen,oli ne mitä tahansa.Tulee se kieleke vastaan ja siitä ei pääse enää ku tippumalla alas.
tai sitten jo huomenna unelmien prinssi karauttaa valkoisella hevoisellaan sun kartanolle ja vie sut kohti auringonlaskua

koskaan ei voi tietää
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
tai sitten jo huomenna unelmien prinssi karauttaa valkoisella hevoisellaan sun kartanolle ja vie sut kohti auringonlaskua

koskaan ei voi tietää
jos sattuiskin karautaa niin yhtä nopeesti karauttaa poiskin.

tää viikonloppu oli vaan tän kevään loppuhuipennus ja piti olla alku kesälle mutta kaikki mitä tähän viikonloppuun oli satsattu niin kaikki se vedettiin alta pois. ....voimavarat loppuu...
 
Moikka :)! Mitäs sinulle kuuluupi? Jokos muuten sait mietityksi kukka- asiat kuntoon?
Moi :wave:
No kuuluu sekä hyvää että huonoa.
Hyvää on että parisuhde taas kukoistaa, enskuussa on kaheksas hääpäivä :heart:
Syksyllä todennäköisesti pääsen kuntouttavaan työtoimintaan ja kipuja on ollut vähemmän.
Huonoa taas on että huomenna viedään poikakissa leikattavaksi, on tullu uudestaan syylä ja se on tulehtunut, sinne menee sellaset 140 e, torstaina meni lekuriin 54 e.

Veljen vaimo, josta aiemmin teille kerroin, huuteli taas kaikenlaista äidille meistä muista ja yms että puolet kotitalosta veljen omistukseen ja puolet äidille, muut ei tehä siel mitään ja taksilla voin hyvin ajella siivoomaan äidille., kun ei kesällä sinne mene linja- autoa.
Juu ja on tainu rouva taas käyvä vakoilemassa mitä tääl kirjotan. :mad:
Että sellaista tällä kertaa.

Ai niin ja mulla on kesäflunssa päällä. :D

Punaisen ruukuruusun vein isän haudalle. :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Huoh, viitsii viellä veli yrittää soittella näin myöhään, mie en jaksa nyt keskustella. |O
 
onpas metis pitkällä jo :) paitsi kun aloin itse miettiä, niin 32+ olisi plakkarissa tässä.
jotenkin tylsää taas koko elämä, mitähän sisältöä sitä keksisi-ihankun kolmessa lapsessa ei olisi hommaa..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä