The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Hyvää aamua!

Mää katoin eilen telkkarista leffaa kun tuli joku missä oli Gerald Butler :p Ja iltapalaks vanilijajäätelöä tuoreiden masikoiden ja suklaakastikkeen kanssa, ah.
 
Huomentapäivää alle Schöne Menschen :)!

Mihin tää aika oikein juoksee juuri silloin kun sen pitäisi mennä ihan hissunkissun?! Nytkin viikonloppu vetelee viimeisiään, ihan epistä...:D!

Ja miksi meille siunaantuu ihan aina nuita eriparisukkia?! Mihin hiiteen ne katoaa? Miksi meillä on sukkia syövä pesukone? Ja miksi pilvet tosinaan näyttäytyy siten, että tuntuu kuin ne olis tuossa ihan lähellä - sen kuin vain nostais kätensä ja maistais hattaraa :D?! Ja miten noi mukulat onkin tommosia :snotty:...nuin lutusia :heart:?!
 
kahvikirahvi
Huomentapäivää alle Schöne Menschen :)!

Mihin tää aika oikein juoksee juuri silloin kun sen pitäisi mennä ihan hissunkissun?! Nytkin viikonloppu vetelee viimeisiään, ihan epistä...:D!

Ja miksi meille siunaantuu ihan aina nuita eriparisukkia?! Mihin hiiteen ne katoaa? Miksi meillä on sukkia syövä pesukone? Ja miksi pilvet tosinaan näyttäytyy siten, että tuntuu kuin ne olis tuossa ihan lähellä - sen kuin vain nostais kätensä ja maistais hattaraa :D?! Ja miten noi mukulat onkin tommosia :snotty:...nuin lutusia :heart:?!
Mää löysin eilen yhden kadonneen sukkani. Pp oli napannu pyykkikorista kun takapihalla oon kuivatellu pyykkiä, ja tungenu sen aidan raosta kadun puolelle. Ihmekkös ettei oo löytyny. Vielä kun löytäis sen tallessa olevan sukan... :D
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
IhanaValo
Hyviä mietteitä FC, noi sukat etenkin ne häviää aina meilläkin, en tiedä mihin.

Metis, ei kai kukaan tahallaan ainakaan dissaa :hug:
(Vaikka itelläkin välillä on tollainen olo..)

Miun pitäis alkaa ruokalistaa miettimään, kauppaan ollaan pyrkimässä kuhan se aukee (toivotaan että se on auki tänään)
Mitähän sitä...
 
Hyvä sitten :D

Sitten voitte kertoa miks hitossa kissojen JUST siivottu laatikko haisee järkylle ja koko kämpässä :O Ihan kamala käry ja se on enemmän se tunkkanen hiekan käry kuin itse hiekan seassa oleva sisältö :X Oksettavaa ja haistan sen vielä tän flunssanenän kanssa :O HYIII hyi!!
 
Mää löysin eilen yhden kadonneen sukkani. Pp oli napannu pyykkikorista kun takapihalla oon kuivatellu pyykkiä, ja tungenu sen aidan raosta kadun puolelle. Ihmekkös ettei oo löytyny. Vielä kun löytäis sen tallessa olevan sukan... :D
:D - teillä on siellä semmonen ihana sukkamagneetti! Mä en todellakaan tajua näitä meijen vaeltavia sukkia. Mä laitan ne parillisina koneeseen, niin eikö juutas ole aina - AINA!! - pari kolme sukkaa parittomina :O.... Outoa.
 
majestic
noniin, nyt on olokin korjaantunut eilisestä! Jaksoin jopa siivota lattiat mitkä siinä eilisen snägäripalan jälkeen meiltä kummaltakin sotkeentui... ihanaa kun kesällä voi pitää ikkunoita huoletta auki, nytkin sepposen selällään ja saa ilma raikastua. tein äsken suihkun jälkeen öljyhoidon hiuksilleni. ihan toimii vaikka yleensä epäilen tällaisia juttuja. ja hintaakin kirosin, mutta nyt kun ajattelee miten riittoisa se on niin ei kyllä enään harmita. kesällä tuo aurinko vaan kuivattaa tukkaa niin ikävästi, että pieni lisä boostaus pehkoon ei ole pahitteeksi. Kaunis ilamkin vielä. ehkä taidan lähteä kävelylle ja antaa miehen vielä nukkua. onpahan varmasti sitten pirteä kun herää :)
 
noniin, nyt on olokin korjaantunut eilisestä! Jaksoin jopa siivota lattiat mitkä siinä eilisen snägäripalan jälkeen meiltä kummaltakin sotkeentui... ihanaa kun kesällä voi pitää ikkunoita huoletta auki, nytkin sepposen selällään ja saa ilma raikastua. tein äsken suihkun jälkeen öljyhoidon hiuksilleni. ihan toimii vaikka yleensä epäilen tällaisia juttuja. ja hintaakin kirosin, mutta nyt kun ajattelee miten riittoisa se on niin ei kyllä enään harmita. kesällä tuo aurinko vaan kuivattaa tukkaa niin ikävästi, että pieni lisä boostaus pehkoon ei ole pahitteeksi. Kaunis ilamkin vielä. ehkä taidan lähteä kävelylle ja antaa miehen vielä nukkua. onpahan varmasti sitten pirteä kun herää :)
:) - teillä oli kivat kinkerit eilen? Ystävien kanssa olemisesta saa kyllä niin paljon, niitä hetkiä vaalii kyllä.

Mulla kans menee nää hiukset ihan mahdottomiksi varsinkin kesäaikaan, vaikka on nää muutenkin hankalat - tämmöset karheet luonnonkikkuraan vääntävät itepäiset harjakset (hevosta vissiin meinannu tehdä :snotty: :D). Mimmosen öljyhoidon hankit? Mulla on etsinnässä semmonen hyvä, riittoisa ja ennenkaikkea kosteuttava hoitoaine - nyt ei tunnu olevan entisissä tarpeeksi potkua...

Mukavaa päivää sinulle :)!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä