:heart: eilinen meni kyl aika hemmetin nappiin
...jaaa...:rolleye:...valoitat varmaan hiukan ....sisältikö tilanne muuten puhumista :ashamed:...sori, oli niin pakko...spänk me!Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28580634::heart: eilinen meni kyl aika hemmetin nappiin
- asenteellista siivousmusaa!!
No hittolainen, hieno homma!!!:heart:Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28580634::heart: eilinen meni kyl aika hemmetin nappiin
sitäkin juu :heart: mutta tänään tsihitteleen ja istuskeleen tampereelle ja kuunteleen saunaa jostain =)Ai niin kun se fami on rakastunu :heart:
oih :heart:vissiin mäkin oon ihan :heart: kun lupasin lähteä vaimolle kaveriksi taidenäyttelyyn :ashamed:
Ji-haa !! Aivan loistavaa!!..ja vielä extraakin ....hittiläinen, oot nähtävyytes ansainnut :heart:...!Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28580683:no oli siinä puhumistaki ja kaikkea muutaki mahdollista :ashamed:
maanantaina sit nähdään taas ja muutenki joka päivä
Johan olet energisenä surraillut ! Kantsii kuitenkin venytellä, vaikka se ei innostakaan, ettei tule ikäviä yllätyksiä - tiiät kyllä. Ja oikein mukavaa lauantaita sinulle antoisassa seurassa !tulin juoksulenkiltä ja jumppa tehtynä. vihaan vaan venyttelyä ja protskujuomaa. nyt relaan ja kuunteleln majestic remixejä tubesta. chilli päivä ja kaunis ilma. toivottavasti illkasikin olisi jäljellä vähän aurinkoa kun on juhlat kaverilla minne pitäis mennä. uudet vaatteet katottuna, mutta vihaan kun nykyään kaikki t-paidat on hirveitä kaapuja eikä vartalonmyötäisiä löydy mistään. varsinkin nyt olisi tarvetta kun omat alkaa tän jumpan seurauksena olla liian pieniä. no relataan nyt kun vielä voi ennen kuin viimeistelen kodin siivouksen mikä jäi aamusta ja lähden rullaaa illan vientoihin ja rientoihin. tersee.
oon varmaankin putkiaivo mutta en tajunnut tosta juuri mitään
Meillä se huumori toimii molemmin päin Isäpuolelle ostin 40v lahjaksi paukkupistoolin ja kostoks se osti mulle tuon kyltin
Ihanat juhlat takana päin ja nyt lepiä ja kohta pirpanat nukkumaan ja ite meinasin nostaa kintut kattoon
No eipä meitä kukaan ikinä tajua mut tuo on sellanen kyltti mitä on kaikenlaisia "lapsia autossa" jne..oon varmaankin putkiaivo mutta en tajunnut tosta juuri mitään
Mitäs täsä, kaikki hyvinwassup?
Se on sulle ihan oikein!:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28582984:Majuri on hjuppelissa