1,05Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28580077:Löysin tälläsen
Paljonkohan tuon arvo olisi?
ei kyllä mitään tietoaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28580077:Löysin tälläsen
Paljonkohan tuon arvo olisi?
Ei näytä, eikä tunnu tuolta.
näyttää ja tuntuu täälläEi näytä, eikä tunnu tuolta.
Ai niin kun se fami on rakastunu :heart:näyttää ja tuntuu täällä
Minkä sorttiseen näyttelyyn?vissiin mäkin oon ihan :heart: kun lupasin lähteä vaimolle kaveriksi taidenäyttelyyn :ashamed:
Ja nimimerkkisi on ruutiukko???vissiin mäkin oon ihan :heart: kun lupasin lähteä vaimolle kaveriksi taidenäyttelyyn :ashamed:
Hoi, mimmoseen kummoseen spektaakkeliin ootte menossa? Onko ihan maalaustaidetta vai jotain muuta? Aika hienoo kyllä - sitä tiiäkään, jos vaikka saatikin taidekatselmuksesta jotain aivan uutta itsellesikin....vissiin mäkin oon ihan :heart: kun lupasin lähteä vaimolle kaveriksi taidenäyttelyyn :ashamed:
Noihan voi olla ihan älyttömän mahtavia! Hienoa! Sitten vain keekoilet päkiöillä- kantapäillä keikkuen mahdollisimman arvokkaan näköisenä teoksia katsellen ja keskustelet kuinka "...teos herättää surrealismisuudessaan hyvin alkukantaisia tuntemuksia..."..ja muuta liipa laapaa nauttien samalla pienistä tarjottavista ja viinistäno sanoppa muuta
kirahville tiedoski että öljyväritöistä on kyse
Voimia puuhasteluusi ...askare kerrallaan eli elä ittees hommiin uuvuta...mä kans yritän täällä saada jotain aikaiseksi...Ruutikselle ja muillekin mukavaa päivää..mie koitan käynnistellä itteeni siivoomaan, miten tää on aina näin vaikeeta :headwall:
Taitaa muuten miun känny olla menossa rikki Yön oli laturissa ja virta oli loppunut aamuun mennessä. Ei siis ollu ladannu..nyt koitan vahtia sitä jos se suostuis lataamaan, ja jos ei niin on onneks muutama entinen känny vielä varalla kotona niin saa vaihtaa.