The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Minäpä olin reipas ja noudin lähikaupasta pienen ölppösen :p Nyt iltapalaksi vähän leipää ja nuudelia. Tää taitaa olla samalla kyllä lounas, kun oon tänään napostellu vaan porkkanoita ja näkkileipää. Ja jäätelön kun käytiin lempiystävän ja muksujen kanssa puistossa leikkimässä :)

• Tykkää
Reactions: famipala
....mullakaan mitään vettä väkevämpää tässä ole :snotty:...tai siis mulla on yhä :O se Fresita tuolla kutsumassa mutta nyt kun aloitin tuon herkkulakon kaikkinensa, niin...kaikkea sitä tuleekin alotettua :headwall: :D

Voi ristus! Koira heitti äsken pyllypissat tohon lattialle:O
Helle vissiin teki tepposett tjn.

kahvikirahvi
Mää taidan nyt mennä tsihini kanssa kattomaan l-koodia kun armas jälkeläinen meni nätisti nukkumaan :) Kauheesti tekis mieli karkkia... Miksen tajunnu ostaa kun kaupassa olin :'(

IhanaValo
Nyt riitti. Hinnoittelu, söin tuossa tosin jo iltapalasenkin ja meen nyt nukkumaan. Öitä siis ja huomiseen!

Kävin muuten äsken tekemässä lottoa pitkästä aikaa ja ylläri olikin suuri kun olin tammikuussa voittanut kympin :D Ihmettelin että miten täällä pelitilillä on näin paljon rahaa niin selvishän sekin...oon tietämättäni ollu lottovoittaja jo monta kuukautta :snotty:

• Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Tekee niin kauheasti mieli......

pinaattilättyjä. Ostin niitä taas, ja tekis mieli ahmia. Oon kyllä syönyt jo näkkäriä ja nuudeleita ja muutaman porkkanan ja kurkkua :ashamed: Kirahvi 100kg kiittää pian.

No nuudelithan on pelkkää epäterveellistä mössöä (joskin herkullista sellaista). No, kai sitä nyt pari lättyä l-koodia tuijotellessa... :saint:
Vihanneksia lohkot paloiks ja dippailet niitä kermaviili+omavalintaisella dippijauhe dipissä, juomaks mehukeittoa=) Jos ny haluut alkaa hifistellä:D

Eikai ny muutama lettu tai nuudelit pahaa tee.

kahvikirahvi
Vihanneksia lohkot paloiks ja dippailet niitä kermaviili+omavalintaisella dippijauhe dipissä, juomaks mehukeittoa=) Jos ny haluut alkaa hifistellä:D

Eikai ny muutama lettu tai nuudelit pahaa tee.
No eihän ne, mutta koitan syödä sen mukasesti jos toi vähä tupakointi/tupakoimattomuus ja jatkuva naposteluhimo kulkee jatkossakin käsi kädessä niin en oo parin kuukauden päästä satakilonen.

Hyvää yötä kaikille, meikä painuu tästä nukkumaan. :wave:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä