K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En mä koe olevani aasi, jos en lonkalta osaa kertoa tarkalleen että missä Italia on. Mä koen olevani aasi ihan jossain muissa jutuissa.
Ilman karttaa se olisi hyvin voinut olla vaikka eteläkaakossa![]()
No eipä osannut mieskään tarkasti näyttää sormella että missä se on. Sentti kompassissa on aika monta metriä meidän olkkarissa. Sain vastauksen jo ensimmäisellä sivulla. Etelän ja lounaan välissä, kiitos vain vastaajalle
Eli mies ei osannut sanoa ilmansuuntaakaan, koska se selvisi teille vasta ekalla sivulla?
Mitä tärkeämpää voit tehdä lapsesi kanssa? Tarjoamalla valmiin vastauksen pyrit sammuttamaan tiedonjanoa. Ohjeistamalla etsimään vastauksia kannustat pohtimaan ja oppimaan uutta.niin, lapselle voi myös kertoa nämä asiat. Miljoona kysymystä jos tulee päivässä, me ei mitään muuta kerittäis tekemäänkään kun tutkimaan niitä kirjoja.
No karttaa katsomatta, oisin voinut veikata etelää, lounasta, etelälounasta, koillista, eteläkoillista. Ei mun päässä ole kuvaa maailmankartasta sentilleen.
Mitä tärkeämpää voit tehdä lapsesi kanssa? Tarjoamalla valmiin vastauksen pyrit sammuttamaan tiedonjanoa. Ohjeistamalla etsimään vastauksia kannustat pohtimaan ja oppimaan uutta.
Kasvatus tai opetus ei ole valmiiden vastausten antamista (tiesipä niitä vastauksia itse tai ei).
No karttaa katsomatta, oisin voinut veikata etelää, lounasta, etelälounasta, koillista, eteläkoillista. Ei mun päässä ole kuvaa maailmankartasta sentilleen.
niin, no kaikkea pojan kysymyksiä ei vain voi selvittää pojan kanssa yhdessä. Ei riittäisi vuorokausi siihen hommaan. Lapsi ei omistakkaan mitään muita kirjoja kuin tietokirjoja ja ennätyskirjoja. Koko iso hylly täynnä, niitä se lukee vaan. Tulee välillä kysymään jotain että miksi se on näin, kun kirjassa sanotaan.