V
"vieras"
Vieras
Älä nyt hölmöjä puhu, eihän palstalaisten penskat VOI VASTATA hölmösti tunnilla![]()
Totta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Älä nyt hölmöjä puhu, eihän palstalaisten penskat VOI VASTATA hölmösti tunnilla![]()
Lapsi ei kysynyt, että missä kohtaa kartalla on Italia, vaan pyysi meidän olohuoneessa näyttämään, että missä suunnassa se on. Empä ihan heti osannut kertoa, sä varmaan oisit osannut
juu, ja seuraavaks kun kysyy norsun jalan kokoa niin aletaan tutkimaan eläinkirjaa ja sit se kysyy, että miks iho on just sen värinen mikä se on eikä vaikka valkoinen, ni sit tutkitaankin jo seuraavaa kirjaa.
Arvaappa mitä? Mä oon sata kertaa mieluummin yksinkertainen, kun meen haukkumaan jotain ihmisiä keskustelupalstalla. Tai ilkeilemään ihan muuten vaan.
Juu ei.. Mieluummin oon oma itseni (se yksinkertainen) kuin tuollainen tollo mitä täällä näyttää pyörivän aika monta yksilöä
Alkuperäinen kirjoittaja Älykkö;28561829:Useissa ketjuissa se on sitä tehnyt, mutta eihän toki hän sellainen omasta mielestään ole.
On se fiksu, se vaan niin on.
Tykkääkö susta kaikki ihmiset IRL? Ajattelin vaan...... Ku musta vähän tuntuu, et tällaisista ihmisistä ei niin pidetä.
Kumma juttu kun musta aina pidetään, saan helposti uusia kavereita ja kenenkään kanssa en koskaan riitele. Aina kaikki uudet tuttavuudet tykkää musta ja haluavat tehdä parempaa tuttavuutta. Kukaan ei ole musta IRL sanonut ikinä mitään pahaa.
En mä ihan typeränä tuollaisen (hetkellisen) tietämättömyyden vuoksi pitäisi.
Yksi kaveri on aivan surkea maantiedossa, eikä tiennyt esimerkiksi missä on Istanbul ja Turkkiakin hänen piti hieman miettiä, että mikäs maa se nyt olikaan.
Ja ihan fiksu tyyppi kyseessä, ei mikään stereotypinen (tai ollenkaan) kotiäiti tai kouluttamaton. Mielenkiinnonkohteet vaan muualla ja joissain muissa asioissa onkin sitten monia muita viisaampi.
En mä ihan typeränä tuollaisen (hetkellisen) tietämättömyyden vuoksi pitäisi.
niin, lapselle voi myös kertoa nämä asiat. Miljoona kysymystä jos tulee päivässä, me ei mitään muuta kerittäis tekemäänkään kun tutkimaan niitä kirjoja.