Robin Hood tissit :heart:E. Antaisin mielelläni omistani tarvitseville...
Se numero on mitta rintojen alta. Jos numero suurenee vaikka lihoessa niin oletettavasti tissitkin vähän lihoo niin voi käydä niin että molemmat kasvaa yhdellä. Jos pelkästään vaikka treenaa ja selkä leviää niin todennäköisesti numero kasvaa yhdellä ja kuppikoko pienenee vaikka tissit eivät pienenekkään. Rinnakkaiskoko. Olet pienempi rintakehästä mitä olet kuvitellut mutta kyllä tuo kuppikin on vähän pienempi.mulla on käytössä D75
ennen lapsia C75
olen aina ollut vähän ulkona noista kuppikoon merkityksistä, eli selittäköön joku viisaampi mulle, mitä se numero siellä lopussa tarkoittaa? onko se sitten se rinnan ympärys rintojen alapuolelta, siis, että ei oteta tissiä mukaan siihen mittaukseen? suureneeko se kuppi jotenkin sit numeron suurentuessa vai kirjaimen... oon varmaan vähän hölmö mut, kysympä nyt kuitenkin.. liiviliikkeessä kävin jokunen vuosi sitten ja olin sitä ennen käyttänyt kokoa 85D ja liivikauppias sanoi, että ehdottomasti D75 on mulle parempi..eli onko mulla nyt sit pienemmät rinnat mitä olin kuvitellut vai olenko hoikempi rintakehästä kuin olin luullut..jos nyt joku tajuaa mitä tarkoitan
No idiootti.Alkuperäinen kirjoittaja Näin;28549802:Lähinnä olen kuullut, että naiset jotka muilla merkeillä on kuppikokoa vaikkapa d, ovat changessa yhtäkkiä kokoa g-H. En ollut koskaan ennen kuullutkaan että joku olisi kokoa f tai H ennen changea. Itse en ole koskaan sieltä liivejä ostanut, muualla kyllä myyjien avustuksella löytyneet sopivat c-d-kuppiset. Enkä kyllä tosiaan ole pienirintainen.
Liittyykö nuo toisiinsa eli onko AA-kuppisten naisten miehillä 5 cm lerssit ja K-kuppisten miehillä 28 cm lerssit?Kylläpä on ihanan isotissisiä naisia. Mutta palstamammojen miehilläkin on kaikilla yli 20cm...
Mikäs sinua riepoo kun pitää muita idiootiksi kutsua...? Pms vai paha käytöstapojen puute?No idiootti.
Jos ympärykseni on 70 ja C- tai D-kuppi ei mahdu, niin ehkäpä käytän silloin isompaa? Miksi ihmeessä sulloisin itseäni liian pieniin liiveihin, kun kokoni on se G?
Sitä paitsi 70 % naisista käyttää väärää rintaliivikokoa, ja kun he vihdoin menevät mittauttamaan sen oikean kokonsa, se muuttuu aika paljon. Yleinen virhe on käyttää liian isoa ympärystä. Eli jos olet käyttänyt vaikka 75D:tä, ja kupin koko on oikea mutta ympärys on ollut liian iso, saat itsellesi liivit kokoa 70E.
Et muuten ole mitenkään päin isorintainen C- tai D-kupilla, ellei ympäryksesi ole järkyttävän iso (80:stä ylöspäin)... Esim. 70C on oikeasti aika pieni koko.
Joo, changessa mulle myytiin 80G liivit!Alkuperäinen kirjoittaja Näin;28549161:Täällä taitaa tosi moni käydä changessa liiviostoksilla kun kuppikoko on E-H. Niillähän on ihan omat koot.
Mulla on c75-80 tai d75, riippuen mallista.
Ihan tiedoksi että julkisella puolella pääsee terveydellisistä syistä kyllä pienennysleikkaukseen eikä tarvitse olla edes miljonääri itselläni tuli kaikkinelääkärikäynteineen ja yhden sairaalassaolon kanssa pienennysleikkaus maksamaan n.200 yhteensä eli ei edes paha summa. Nyt saa nauttia kevyemmästä rinntavarustuksesta eikä tarvitse kärsiä päivittäisestä päänsärystä, käsien puutumisesta ja jatkuvista niska/hartikivuista.G ja peesi tähän. Jos olis rahaa niin menisin nipsisnapsisnapsauttamaan heti. Joku ceekin ois inhimillinen tämmöseen 160cm varteen. Painonpudotusta nyt 30kg takana, normaalipaino, melkein ihannekin saavutettu ja tisseistä ei lähteny grammaakaan, vain ympärysmitta pieneni 90E-> 80G.
Öhöm.. No jos sulla B kuppi niin mitäs sanoisit mun A kuppeihein jotka on kohta AA kupit (laihtua pitäis vielä n. 5kg).mulla on pieni B. rinnat on tosi tosi pienet mutta sen malliset että tarvii B.kupin. en ole koskaan ollut sinut pienten rintojeni kanssa. kellään tuntemallani naisella ei ole näin pienet ku mulla. monella miehelläkin on isommat.
Miten naiset voivat olla näin pihalla rintaliivien koosta, vaikka käyttävät niitä päivittäin ja ostavatkin vähintään vuosittain?Hyvä ystäväni on ollut vuosia liiviliikkeessä töissä, ja hänen mukaansa on aivan harhaluulo, että B 75 -naisilla ja B 100 -naisilla olisi erikokokoiset rinnat. Kuppikoko on sama, joten rinnan koko ei sinänsä ole eri. Toki jos ympärys on 100, on läskiä melko lailla selässä ja kainaloissa, ja liivien päälle nousee makkarat. Kuitenkin jos ihan älyttömästi nyt ajatellaan, niin jos vaikka B 75- ja B 100 -kokoisilta naisilta leikattaisiin rinnat irti, olisivat ne keskenään saman kokoiset.
Joo, en kyllä ymmärrä. Sen näkee jo silmämääräisesti, että 90B kuppi on paljon isompi kuin 70B. Ja jos itse kokeilee rinnakkaiskokoja, niin todella yllättäen ei voikaan kokeilla 70B, 75B ja 80B ja rinnat sopisivat niihin kaikkiin, vaan nimenomaan täytyy ottaa sitä isompi kuppi mitä pienempää ympärysmittaa kokeilee.Miten naiset voivat olla näin pihalla rintaliivien koosta, vaikka käyttävät niitä päivittäin ja ostavatkin vähintään vuosittain?